Ja idd stokerdsquote:Op zondag 19 november 2006 18:15 schreef VinoTinto het volgende:
net als zeggen dat er een 2e rode kaart was gevallen
Das radio hey, dan kan je het spannend maken als het niet spannend isquote:Op zondag 19 november 2006 18:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel man, op een gegeven moment had hij het over een paar honderd man die op het veld stonden. Dat is nooit geweest. NIet eens meer dan honderd. Op een gegeven moment had hij het ook over zwaailichten, politiehonden en paarden die de boventoon voerden, maar nu blijkt uit oogetuigeverslag dat de politie in het hele verhaal bijna niet voorkwam.
En zo had hij nog een paar sensationele quotes.
"Het staat hier vol met politieauto's, overal waar ik kijk zie ik zwaailichten!"quote:Op zondag 19 november 2006 18:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das radio hey, dan kan je het spannend maken als het niet spannend is
Vond Tele2/Talpa gast ook lekker in het wilde weg kletsen..
quote:Bijna precies 15 jaar geleden. 22 augsutus 1991. FC Den Haag - Vitesse wordt bij een 0-3 stand gestaakt nadat een grote bom ontploft op het veld. Onvrede van supporters over de resultaten was de aanleiding. Het resultaat aan het eind van dat jaar? Degradatie.
Ik gun ze een enkeltje naar de Jupilerlegeauquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 18:36 schreef Superheld het volgende:
Hey er stonden hier net leuke foto's
Ik denk dat je de GBO bedoeldquote:Op zondag 19 november 2006 18:47 schreef Yozzz het volgende:
Er stond anders wel een enorm dikke vent voor ter bescherming
Lekker slim... ze hadden echt niet de scheids aangeraakt. Ze wilden juist Adelaar hebben dan moet je niet naast hem gaan zitten.quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
We zijn moesten idd op de last van de politie terug naar Arnhem , we zaggen de buggies al op een rij richting het stadion gaan .
Maar Bossen dan ik ben maar bij Adelaar gaan zitten dat leek me de meest veilige plek![]()
Iddquote:Op zondag 19 november 2006 18:50 schreef bergkampf het volgende:
Ik vind eerder dat Ajax destijds, toen ze zo laf waren om het supporters honk van Ado aan te vallen met voorbedachte raden en mensen helemaal lam hadden geslagen flink hadden moeten straffen, en niet zo laf ja nu gaan er geen uitsupporters meer mee, ja zo dupeer je ADO dus ook!
De paupers uit Den Haagquote:
"Jah, misschien gingen ze frikandellen eten"quote:Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
wat ze zeggen van ik heb het niet zien aankomen , is gewoon gelogen iedereen zag het aankomen toen Midden Noord leegliep en toen ze bij de uitgang van het hek gingen staan.
Gratis matjes knippen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Jah, misschien gingen ze frikandellen eten"![]()
![]()
![]()
of een broodje bal met uiquote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Jah, misschien gingen ze frikandellen eten"![]()
![]()
![]()
Dus er moet een Beverwijk 2 komen wil je het erg gaan vinden ?quote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan het opzich begrijpen van die fans maar op zo manier los je niks op.
En als het fout zou zijn gegaan dan was deze dag een zwarte bladzijde voor het Nederlands voetbal, maar gelukkig viel het dus mee.
Jij moet eens beter lezen, ik keur het helemaal dus niet goed wat er gebeurd is.quote:Op zondag 19 november 2006 19:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
of een broodje bal met ui, wat zouden die stewards dan hebben gedaan die naar buiten liepen hadden die ook trek.
[..]
Dus er moet een Beverwijk 2 komen wil je het erg gaan vinden ?
Jij zou natuurlijk wel blijven staan als er stuk of 50 Ado supporters op je afstormen.quote:
als.. als.. als.. Als m'n tante een lul had, was het m'n oom.quote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan het opzich begrijpen van die fans maar op zo manier los je niks op.
En als het fout zou zijn gegaan dan was deze dag een zwarte bladzijde voor het Nederlands voetbal, maar gelukkig viel het dus mee.
en dan.. zit nog geen gracht in, waar je echt niet in wilt staanquote:Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk wel blijven staan als er stuk of 50 Ado supporters op je afstormen.![]()
Of een transseksueel.quote:Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
als.. als.. als.. Als m'n tante een lul had, was het m'n oom.
wat ben jij een stumperdje zeg. zit je hier nu al de hele namiddag en avond te zuigen en te irriteren?? heb je na al die jaren op dit forum nog steeds geen vriendin om je tijd beter te besteden lulletje.....wat moet jij een verschrikkelijk kaal, saai en zielig priveleven hebben dat je hier je genot uit moet halen! Eigenlijk heb ik medelijden met types als jij, echt waar!! Of voel jij je helemaal happy en gelukkig in je rol als full-time stoker van een internetforum?? Ach ja, tekent de mens achter jou SCH. Als ik al jou berichtjes lees krijg ik het gevoel dat je nogal een eenzaam mannetje bent die heel wat tekort komt in zijn priveleven.....quote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef SCH het volgende:
Gelukkig is altijd 1 ding helder bij dit soort dingen
HET IS DE SCHULD VAN RITA
Heb je mannelijke geslachtsdelen > ben je man.quote:
Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.quote:Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef milagro het volgende:
nou, ik vind het eigenlijk wel meevallen wat ik zie
ja ze mogen uiteraard dat veld niet op, maar om nu te zeggen dat "het compleet uit de hand loopt".. ik verwachtte knokpartijen te zien, vernielingen en weetikwat, maar niets van dat al.
quote:Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
wat ben jij een stumperdje zeg. zit je hier nu al de hele namiddag en avond te zuigen en te irriteren?? heb je na al die jaren op dit forum nog steeds geen vriendin om je tijd beter te besteden lulletje.....wat moet jij een verschrikkelijk kaal, saai en zielig priveleven hebben dat je hier je genot uit moet halen! Eigenlijk heb ik medelijden met types als jij, echt waar!! Of voel jij je helemaal happy en gelukkig in je rol als full-time stoker van een internetforum?? Ach ja, tekent de mens achter jou SCH. Als ik al jou berichtjes lees krijg ik het gevoel dat je nogal een eenzaam mannetje bent die heel wat tekort komt in zijn priveleven.....
Grote kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |