Het lijkt mij dat de punten naar Arnhem gaan , maar de KNVB gaat een onderzoek instellen daarna weten we meer.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Gaat deze wedstrijd nog uitgespeeld worden, of gaan de drie punten naar Vitesse?
Ik weet het niet, ik vroeg het me af. Het is toch wel een punt, van dat doelsaldo.quote:Op zondag 19 november 2006 21:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij stelt dus resterende minuten uitspelen voor?
Zonder toeschouwers neem ik aan.
Dat zeg ik niet. Het is een twijfelgeval en bijdeze geef ik Chen de voordeel van de twijfel. Wellicht omdat bij die supporters het woord kanker het meest voorkomende woord in hun vocabulair is, waardoor zij dit echt niet als kwetsend ervaren.quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat mensen die iets doen waar hij het niet mee eens is voor kankermongolen uit maakt?
Dan hebben ze dikke vette pech.quote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
En als Vitesse nou aan het eind van het seizoen een doelpunt te kort komt op doelsaldo.
Het kan een punt zijn ja.quote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vroeg het me af. Het is toch wel een punt, van dat doelsaldo.
Ik zou Aad de Mos ontslaanquote:Op zondag 19 november 2006 21:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het kan een punt zijn ja.
Maar feit blijft ook dat de wedstrijd nooit zo uitgespeeld zal worden als het zou zijn gegaan zonder de supporters op het veld....
Ik zou 3-0 noteren en de boel, de boel laten.
Gebeurd niet , we hebben ook nog een inhaalwedstrijd tegen SC Heerenveenquote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
En als Vitesse nou aan het eind van het seizoen een doelpunt te kort komt op doelsaldo.
Kom op, je ziet het verschil toch zeker wel? Kankeren was het probleem niet, onredelijk flamen en discrimineren wel.quote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze wensen allebei mensen die ze niet kennen en die iets doen waar ze het niet mee eens zijn de ziekte kanker toe. Dus dat verschil zie ik inderdaad niet zo nee.
Triest natuurlijk als dit echt isquote:Op zondag 19 november 2006 21:18 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ik ben bij Ajax- Utrecht voor de Johan Cruijff schaal in 2004, geslagen en geschopt omdat ik in een Utrecht shirt naar de juiste ingang aan het zoeken was, had een kaartje kunnen kopen voor 5 euro omdat mn broertje met zn lokale amateur team kampioen was geworden.
Kom ik daar loop ik te zoeken naar ingang 411 ofzo (bleek naast de F side te zitten, nog voordat ik naar binnen kon gaan kreeg ik plotseling een stomp op mn kop en vliegt mn telefoon uit mn handen, heb de telefoon snel weten op te rapen, batterij vloog er nog uit, heb die opgeraapt, in de haast het klepje niet opgeraapt.
Nog een paar klappen en schoppen gekregen, serieus gerent voor mn leven met nog 3 joden achter me aan, naar een politieagent op een motor gerent. Met ME Busje werd ik vervolgens vervoert naar de speciale Fc Utrecht vak.
Ik had een flinke bult op mn hoofd, met bloeduitstortingen. MAAR wel 2-4 voor UTRECHT, en de supporters van UTRECHT waren jullie baasUtrecht is de baas in Amsterdam en ajax kan geen liedjes zingen hi ha ho.
Maar goed, doe dus maar niet alsof jullie zo vriendelijk zijn, want dat dacht ik dus ook.
Volgende week woensdag. Ga ik gezellig het veld oprennenquote:Op zondag 19 november 2006 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gebeurd niet , we hebben ook nog een inhaalwedstrijd tegen SC Heerenveen![]()
Ach, ik ben natuurlijk wel een kansloze dikke homo zonder toekomstperspectief, en totaal mislukt in het leven - het is confronterend maar wel weer eens helder om te lezenquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Kom op, je ziet het verschil toch zeker wel? Kankeren was het probleem niet, onredelijk flamen en discrimineren wel.
Mijn Pryor discussie kwam niet echt op gang.quote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef RayMania het volgende:
Discussie over het selectief modden van scheldwoorden als kanker kan in feedback, zoals Bos al heeft gezegd, laten we het hier gewoon hebben over ADO - Vitesse.
Mooie wedstrijdquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef RayMania het volgende:
laten we het hier gewoon hebben over ADO - Vitesse.
Het gaat erom dat bovenaan dit forum een mooi topic staat, waarin wordt verkondigd dat we vooral weer normaal moeten blijven doen. Het woord kanker is uit den boze. Nu blijkt dat de mods het zelf niet zo nauw nemen met hun eigen voornemens en dit zeer selectief aanpakken. De ene keer wordt het wel weggehaald de andere keer niet?quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef macondo het volgende:
Kom op, je ziet het verschil toch zeker wel? Kankeren was het probleem niet, onredelijk flamen en discrimineren wel.
Laatste waarschuwing, wegens offtopic gaan, na tweemaal melden van moderatorsquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat bovenaan dit forum een mooi topic staat, waarin wordt verkondigd dat we vooral weer normaal moeten blijven doen. Het woord kanker is uit den boze. Nu blijkt dat de mods het zelf niet zo nauw nemen met hun eigen voornemens en dit zeer selectief aanpakken. De ene keer wordt het wel weggehaald de andere keer niet?
Lijkt me dat het niet uitmaakt of de mensen die je uitscheld voor "kankermongolen" dit woord zelf ook hanteren, of dat je het woord toevallig in de spreektaal veel gebruikt. Die regels gelden voor iedereen.
Dan zal je wel niet in het uitvak gaan zitten , want als het je dan gaat lukkenquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende week woensdag. Ga ik gezellig het veld oprennen![]()
De winst van vitesse natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat was er precies mooi aan dan?
Ongeveer dit heb ik ook vaak knarsentandend tegen mijn beeldscherm gefluisterd wanneer je weer eens van die quasi-objectieve kritiek had op de zogenaamd zoveelste onterechte penalty voor Groningen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, ik ben natuurlijk wel een kansloze dikke homo zonder toekomstperspectief, en totaal mislukt in het leven - het is confronterend maar wel weer eens helder om te lezen
Kijk ook eens naar de tijdsnoteringen, op het moment dat ik dat bericht aan het typen was waren al die berichten niet gepost tussen macondo en het posten van mijn bericht.quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, wegens offtopic gaan, na tweemaal melden van moderators
5 keer op een tijdsbestek van 100 jaar vind ik niet zo veel eigenlijk.quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me dat ADO bijna direct naar de Jupiler League zal gaan. 5de keer gestaakt, nu moet je dat toch wel een keer aanpakken.
Maar degraderen doen ze toch wel.quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
5 keer op een tijdsbestek van 100 jaar vind ik niet zo veel eigenlijk.
Robbie heeft inderdaad gelijk. Maar ik denk dat het weinig uit maakt wat voor straf ADO zal krijgen, want met deze resultaten zal het sowieso degraderen. wel gek, want zo slecht vond ik ze eigenlijk niet spelen. Goede spelers hebben ze. Maar het komt er niet uit.quote:Op zondag 19 november 2006 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de tijdsnoteringen, op het moment dat ik dat bericht aan het typen was waren al die berichten niet gepost tussen macondo en het posten van mijn bericht.
Ja precies. Haal die 5 punten die ze hebben eraf dan weet je zeker dat ze het niet halen. Kunnen wij volgend jaar weer naar het Zuiderpark.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef pfaf het volgende:
Maar degraderen doen ze toch wel.
Ik vind degradatie door straf ook zeer overtrokken.
Dan blijft er één factor over... Ik ben niet voor kunstgrepen als het ontslaan van trainers na slechte resultaten, maar het lijkt me dat dit niet meer te houden is.quote:Op zondag 19 november 2006 21:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Robbie heeft inderdaad gelijk. Maar ik denk dat het weinig uit maakt wat voor straf ADO zal krijgen, want met deze resultaten zal het sowieso degraderen. wel gek, want zo slecht vond ik ze eigenlijk niet spelen. Goede spelers hebben ze. Maar het komt er niet uit.
Tja.. eigenlijk zijn de resultaten van ADO altijd al slecht. Dus eigenlijk is er niets nieuws onder de zon dit jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan blijft er één factor over... Ik ben niet voor kunstgrepen als het ontslaan van trainers na slechte resultaten, maar het lijkt me dat dit niet meer te houden is.
Wedstrijden tussen die twee, tot en met de F worden in de Arena gespeeld.quote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef pfaf het volgende:
Welke straf heeft Ajax eigenlijk gekregen na het incident met Jong Ajax-Jong Feyenoord? Of heeft de club geen veiligheidsplicht bij zulke wedstrijden?
dat is het volgens mij inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedstrijden tussen die twee, tot en met de F worden in de Arena gespeeld.
Verder weinig volgens mij. Probably een boete.
Je bedoelt het Forepark.quote:Op zondag 19 november 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja precies. Haal die 5 punten die ze hebben eraf dan weet je zeker dat ze het niet halen. Kunnen wij volgend jaar weer naar het Zuiderpark.![]()
doe ze daar wel de hekken dicht?quote:
Nee daar doen ze al helemaal niet aan in de eerste divisie.quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe ze daar wel de hekken dicht?
Ja echt, dat jaar daarvoor was ik ook geweest voor de johan cruijff schaal, toen tegen PSV 1-0 Utrecht, toen gewoon rustig verlopen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Triest natuurlijk als dit echt is
Maar kan het me haast niet voorstellen
Jij was 1 van de 2 supporters toen? Maar als je daar net zo'n grote mond had als hier met ajax kan geen liedjes zingen en zo, ja, dan kan je het verwachtenquote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja echt, dat jaar daarvoor was ik ook geweest voor de johan cruijff schaal, toen tegen PSV 1-0 Utrecht, toen gewoon rustig verlopen.
Nee was nog voor de wedstrijd, maar genoeg offtopicquote:Op zondag 19 november 2006 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij was 1 van de 2 supporters toen? Maar als je daar net zo'n grote mond had als hier met ajax kan geen liedjes zingen en zo, ja, dan kan je het verwachten
Ik doe wel en poging:quote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mijn Pryor discussie kwam niet echt op gang.
upload ff dat ze naar het uitvak gaanquote:Op zondag 19 november 2006 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
mijn filmpjes van vandaag![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BlULABmYE6A
http://www.youtube.com/watch?v=TpkhfC2HT3U
http://www.youtube.com/watch?v=j0DvW1pYdhs&mode=user&search=
http://www.youtube.com/watch?v=lu2xOyBFzAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |