Selectief mag best aangestipt worden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef pfaf het volgende:
Klikspaan halve maan, je mag niet door m'n straatje gaan.
Whahahaha die meisjes van 12 die nu al met hun tieten vooruit lopen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:27 schreef Chen het volgende:
[..]
Daar word het nu wel tijd voor, jammer dat ik die komische dochters dan, waarschijnlijk, nooit meer zie. Ik weet nog een wedstrijd van vorig seizoen, die meisjes gingen helemaal door het lint omdat een jochie van 7 mee riep met de spreekkoren tegen Adelaar. Die man die er bij was moest ze helemaal kalmeren, en toen ik haar zag bellen met iemand hoorde ik haar zeggen; '' Zo jongen, ik had bijna iemand geplakt. Die denkt dat die zomaar alles over me vader kan zeggen. ''
Je mag sowieso wel wat stadionverboden uitdelen vandaagquote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is indeze niet editwaardig m.i.
Dan zou ik jou post nu ook moeten editten.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Selectief mag best aangestipt worden.
Daarom ben jij ook geen mod, jij ziet het verschil niet tussen backdoorman's reacties en die van chen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Selectief mag best aangestipt worden.
Jij vind het normaal dat mensen die iets doen waar hij het niet mee eens is voor kankermongolen uit maakt?quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is indeze niet editwaardig m.i.
Dan zou ik jou post nu ook moeten editten.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen mod, jij ziet het verschil niet tussen backdoorman's reacties en die van chen.
Dus als we bij Oranje-interlands de teletoeters inruilen voor de harde kernen van Twente, Eagles, NEC, Feyenoord, ADO en Ajax, dan vind jij dat prima en moeten die "arme gezinnetjes in het stadion" maar dekking zoeken? Nee he? Toch een dubbele agenda dusquote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had toch niks met een club te maken?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen mod, jij ziet het verschil niet tussen backdoorman's reacties en die van chen.
Dus dan is het allemaal wel ok?quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had toch niks met een club te maken?
Waar zeg ik dat ik het goed vind? Als je me volgt weet je dat ik tegen alle vormen van stadiongeweld inclusief kwetsende spreekkoren ben. Die lui van destijds hebben hopelijk ook een stadionverbod gehad maar het is weer anders dan aan een club gerelateerde rellen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus als we bij Oranje-interlands de teletoeters inruilen voor de harde kernen van Twente, Eagles, NEC, Feyenoord, ADO en Ajax, dan vind jij dat prima en moeten die "arme gezinnetjes in het stadion" maar dekking zoeken? Nee he? Toch een dubbele agenda dus.
Ik snap het ook niet , als hij verstandig is dan moet ie dat gewoon doen ( eigenlijk had ie dat al moeten doen )quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja same here..... maar snap nu nog steeds niet waarom Adelaar zijn biezen niet heeft gepakt.
Ze wensen allebei mensen die ze niet kennen en die iets doen waar ze het niet mee eens zijn de ziekte kanker toe. Dus dat verschil zie ik inderdaad niet zo nee.quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Man, ik word altijd verguisd vanwege mijn posts tegen dit soort machogeweldsonzin - ook als het om mijn knuffelmarokkaantjes gaat hoorquote:
Ok, helderquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het goed vind? Als je me volgt weet je dat ik tegen alle vormen van stadiongeweld inclusief kwetsende spreekkoren ben. Die lui van destijds hebben hopelijk ook een stadionverbod gehad maar het is weer anders dan aan een club gerelateerde rellen.
Er is op het veld geweld gebruikt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Man, ik word altijd verguisd vanwege mijn posts tegen dit soort machogeweldsonzin - ook als het om mijn knuffelmarokkaantjes gaat hoor
de drie punten gaan sowieso naar Vitessequote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Gaat deze wedstrijd nog uitgespeeld worden, of gaan de drie punten naar Vitesse?
Nee, slecht verdedigd en gekeept.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef pfaf het volgende:
Mooie goal van Pryor nietwaar?
En als Vitesse nou aan het eind van het seizoen een doelpunt te kort komt op doelsaldo.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Gaat deze wedstrijd nog uitgespeeld worden, of gaan de drie punten naar Vitesse?
Ach wat maakt het uit Robbie. Het zijn 2 Hagenezen onder mekaar die wat te bespreken hebbe, dat het woord kankermongool eruit vloeit kan je dan verwachten. Je zou ook iets heel anders krijgen als het 2 boeren waren inplaats van Hagenezen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze wensen allebei mensen die ze niet kennen en die iets doen waar ze het niet mee eens zijn de ziekte kanker toe. Dus dat verschil zie ik inderdaad niet zo nee.
Jij stelt dus resterende minuten uitspelen voor?quote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
En als Vitesse nou aan het eind van het seizoen een doelpunt te kort komt op doelsaldo.
De slotfase moet nog komen!quote:Op zondag 19 november 2006 21:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
de drie punten gaan sowieso naar Vitesse
Punten zulllen wel gewoon naar vitesse gaan. Lijkt mij het beste.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |