Het is de vraag hoe onschuldig de rest is maar als een deel zich zo misdraagt dan moet de meerderheid daarvoor boeten. Als ze daar boos over zijn dan moeten ze maar richting die lui gaan die zo nodig het veld op moesten. We zijn in zoveel dingen de dupe van kwaadwillenden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De club kan je straffen door boetes of punten in mindering. De mensen op het veld met individuele straffen. De onschuldige rest hoeft dan verder niet gestraft te worden, lijkt me.
Ik ben bij Ajax- Utrecht voor de Johan Cruijff schaal in 2004, geslagen en geschopt omdat ik in een Utrecht shirt naar de juiste ingang aan het zoeken was, had een kaartje kunnen kopen voor 5 euro omdat mn broertje met zn lokale amateur team kampioen was geworden.quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.
Dat staat nergens dat zal de rechter uiteindelijk moeten bepalen. Maar daarbij zal altijd worden gekeken naar eerdere soortgelijke situaties en bijbehorende sancties. Tevens zullenl de gevolgen (het falliet gaan van de voetbalclub Ado Den haag) worden afgewogen tegen de aanleiding het feit dat een groep van 60 tot 100 adofans zich schuldig hebben gemaakt aan erfvredebreuk.quote:Op zondag 19 november 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
En waar staat dat deze straf niet in proportie zou zijn?
Inderdaad, en dat moet mijns inziens zoveel mogelijk beperkt worden. Opzich is dat best een eng verschijnsel, die collectieve strafmaatregelen. Wordt de massa dan echt zo groot en ongrijpbaar of kiest men gewoon liever voor de gemakkelijkste weg omdat het inmiddels enigszins algemeen geaccepeerd wordt om aan ieders individuele verantwoordelijkheden voorbij te gaan?quote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel te verdedigen Cruoninga. Wij worden sowieso al gestraft voor de wandaden van anderen middels allerlei maatregeln die de afgelopen jaren zijn genomen.
Wilders is niet tegen homo's hoor, dan kan ie beter op de islamitische partij stemmenquote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:
Backdoorman, wil je even uitloggen, opdonderen en Wilders stemmen.
Gefrustreerd Internet-hooligan knulletje ben jij.quote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Backdoorman het volgende:
sch is tegen hooligans, ik ben tegen homos als je dat niet bevalt dan lees je mijn berichten maar niet
quote:Op zondag 19 november 2006 21:18 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ik ben bij Ajax- Utrecht voor de Johan Cruijff schaal in 2004, geslagen en geschopt omdat ik in een Utrecht shirt naar de juiste ingang aan het zoeken was, had een kaartje kunnen kopen voor 5 euro omdat mn broertje met zn lokale amateur team kampioen was geworden.
Kom ik daar loop ik te zoeken naar ingang 411 ofzo (bleek naast de F side te zitten, nog voordat ik naar binnen kon gaan kreeg ik plotseling een stomp op mn kop en vliegt mn telefoon uit mn handen, heb de telefoon snel weten op te rapen, batterij vloog er nog uit, heb die opgeraapt, in de haast het klepje niet opgeraapt.
Nog een paar klappen en schoppen gekregen, serieus gerent voor mn leven met nog 3 joden achter me aan, naar een politieagent op een motor gerent. Met ME Busje werd ik vervolgens vervoert naar de speciale Fc Utrecht vak.
Ik had een flinke bult op mn hoofd, met bloeduitstortingen. MAAR wel 2-4 voor UTRECHT, en de supporters van UTRECHT waren jullie baasUtrecht is de baas in Amsterdam en ajax kan geen liedjes zingen hi ha ho.
Maar goed, doe dus maar niet alsof jullie zo vriendelijk zijn, want dat dacht ik dus ook.
Het ging meer over z'n algemene niveau.quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wilders is niet tegen homo's hoor, dan kan ie beter op de islamitische partij stemmen.
Tja same here..... maar snap nu nog steeds niet waarom Adelaar zijn biezen niet heeft gepakt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef Chen het volgende:
[..]
Hooligans, logisch dat die daar tegen is. Ze verpesten het alleen maar, al die kneuzen. Ik zit vandaag gewoon rustig te kijken, natuurlijk weer naar hoe die kanker club alles verneukt. Komt er een stelletje achterlijke kankermongolen het veld op lopen en een beetje met hun armen in de lucht roepen '' Wij zijn klaar met Adelaar''. Ik bedoel, doe dit lekker op de training ofso. Ik betaal niet voor niks me geld voor een seizoenskaart, en niet om een stel mongolen het veld op te zien bonjouren waardoor vervolgens de wedstrijd word gestaakt. Wat heb je tegen homo's, wat kan dat jong er nou aan doen dat die van Grieks neuken houd? Zo is die toch ook gemaakt, jij bent ook als een achterlijke mongool gemaakt. Ik wijs je er daarom op dat je je even normaal moet gedragen hier op het forum tegen andere, zeker als je net nieuw bent zoals jij. Blijkbaar kan je dat niet, dus misschien begrijp je het nu wel?
Dan ben ik wel benieuwd waar deze obsessie vandaan komt.. of probeer je iets weg te stoppen in je gedachten?quote:
Die vent is de arrogantie zelve. En verwacht dus ook dat het allemaal nog wel goed komt, zoals vorig seizoen...quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja same here..... maar snap nu nog steeds niet waarom Adelaar zijn biezen niet heeft gepakt.
Dan past ie meer bij Gonnyquote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ging meer over z'n algemene niveau.
Niveau tussen aanhalingsteken, zoals Huub Stevens dat vanavond zo mooi zei.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef cultheld het volgende:
Over die Marokkaanse supporters in Kerkrade vorig jaar (die heel wat meer negatiefs veroorzaakten dan die ADO-supporters vanmiddag) heb ik SCH niet zien posten; Hooguit op een relativerende manier. Dubbele agenda?
Daar word het nu wel tijd voor, jammer dat ik die komische dochters dan, waarschijnlijk, nooit meer zie. Ik weet nog een wedstrijd van vorig seizoen, die meisjes gingen helemaal door het lint omdat een jochie van 7 mee riep met de spreekkoren tegen Adelaar. Die man die er bij was moest ze helemaal kalmeren, en toen ik haar zag bellen met iemand hoorde ik haar zeggen; '' Zo jongen, ik had bijna iemand geplakt. Die denkt dat die zomaar alles over me vader kan zeggen. ''quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja same here..... maar snap nu nog steeds niet waarom Adelaar zijn biezen niet heeft gepakt.
Ik ben het met je eens hoor, dat het zoveel mogeljik beperkt moet wordne.quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat moet mijns inziens zoveel mogelijk beperkt worden. Opzich is dat best een eng verschijnsel, die collectieve strafmaatregelen. Wordt de massa dan echt zo groot en ongrijpbaar of kiest men gewoon liever voor de gemakkelijkste weg omdat het inmiddels enigszins algemeen geaccepeerd wordt om aan ieders individuele verantwoordelijkheden voorbij te gaan?
Als de schuldigen op geen andere manier te pakken zijn, kan je eventueel naar zo'n maatregel grijpen. Nu lijkt me dat niet het geval en dan moet je het dus ook meteen nalaten.
De posts van Chen staan ook vol met kanker.quote:Op zondag 19 november 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
@ Backdoorman
Ophouden nu met op anderen te reagerenop deze manier.
Of gewoon meediscussieren of wegblijven uit dit topic
Klikspaan halve maan, je mag niet door m'n straatje gaan.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De posts van Chen staan ook vol met kanker.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw post nu toch ook!quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is indeze niet editwaardig m.i.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |