Hallo, er is nogal wat gebeurd en dan meteen weer roepen dat het zo zielig is voor sommigen?quote:Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal makkelijk. Waarom zou je dan ook niet het Vitesse-publiek straffen? Zij waren er immers ook bij. Dat is precies hetzelfde als wat de ADO-fans hebben gedaan die gewoon op hun stoel bleven zitten.
Er zijn toch meer seizoenen dan het lopende?quote:Wat is het nut van stadionverboden als er toch niemand naar binnen mag?
Je zou natuurlijk uit kunnen gaan van een heilige status van het speelveld. Kregen die Birmingham CItysupporters ook geen stadionverbod voor het leven toen ze hun eerste overwinning op Aston Villa na de promotie op het veld vierden?quote:[b]Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef De straffen van jou zijn belachelijk en totaal in strijd met elke proportionaliteitsnorm.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel grappig ja. Er is geen fuck gebeurd
hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:quote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp is hij ook nog homo!!111!eeinz
![]()
Wat weet je daar nou van joh.quote:Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De straffen van jou zijn belachelijk en totaal in strijd met elke proportionaliteitsnorm.
Leuke melodie voor Postmaquote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:
"en sch die gaat pas slaaaappeee, als ie een homo heeft gescoord....en in ze kontje is genoommeeee dan zingen wij van Midden Noord....en sch die gaat pas slapeeee....."
Het is inderdaad een gewoonte om bij supporterszaken in hokjes te denken: als iemand zich misdraagt die voor dezelfde club is als jij, wordt je daar verantwoordelijk voor geacht. Dat is pas lachwekkend als je erover nadenkt. Er zijn toch genoeg camera's in het stadion om de mensen te straffen die op het veld liepen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij maakt vast een grapje, of je hebt gedronken. Een deel van de ADO supporters heeft zich misdragen, en daarom zullen alle ADO supporters er onder leiden. Van de Vitesse aanhang heeft niemand zich misdragen. Dus je vergelijking is nogal lachwekkend..![]()
ik ben voor een stadionverbod voor homo's! die categorie moet zoveel mogelijk geweerd worden!!!!!!quote:Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, je houdt van voetbal of je houdt van rellen.
Er is nu eenmaal een categorie supporters die vooral voor de amok komt. Die moeten zoveel mogelijk geweerd worden.
Zeker, maar de club mag ook wel gestraft worden. Bovendien tel ik de historie mee.quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gewoonte om bij supporterszaken in hokjes te denken: als iemand zich misdraagt die voor dezelfde club is als jij, wordt je daar verantwoordelijk voor geacht. Dat is pas lachwekkend als je erover nadenkt. Er zijn toch genoeg camera's in het stadion om de mensen te straffen die op het veld liepen?
eerst loop je al stoer te doen in het Den Haag topic, daarna begin je ook nog is hier af te zeiken. Misschien doe je in het Zuiderpark zo, maar hier blijf je gewoon normaal.quote:
Ik ken SCH verder niet hoor, maar was er ook niet een liedje over homo's bij Den Haag? Kan ik me nog vaag herinneren toen jullie tweemaal op bezoek kwamen... (zonder hagenezen op de tribune, helaas)quote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:
"en sch die gaat pas slaaaappeee, als ie een homo heeft gescoord....en in ze kontje is genoommeeee dan zingen wij van Midden Noord....en sch die gaat pas slapeeee....."
Hoe valt het nu te verdedigen dat iemand wordt gestraft voor iets wat een ander doet? Je bent toch ook als voetbalfan nog gewoon een individu met je eigen verantwoordelijkheden?quote:Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, er is nogal wat gebeurd en dan meteen weer roepen dat het zo zielig is voor sommigen?
Dat is waar natuurlijk. Maar waarom dan eerst een algemeen stadionverbod voor iedereen als de schuldigen gewoon gestraft kunnen worden?quote:Er zijn toch meer seizoenen dan het lopende?
Dat liedje dat 90 minuten lang werd gezongenquote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken SCH verder niet hoor, maar was er ook niet een liedje over homo's bij Den Haag? Kan ik me nog vaag herinneren toen jullie tweemaal op bezoek kwamen... (zonder hagenezen op de tribune, helaas)
En waar staat dat deze straf niet in proportie zou zijn?quote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik volg heel toevallig een rechtenstudie
De club kan je straffen door boetes of punten in mindering. De mensen op het veld met individuele straffen. De onschuldige rest hoeft dan verder niet gestraft te worden, lijkt me.quote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker, maar de club mag ook wel gestraft worden. Bovendien tel ik de historie mee.
Het is toch lachwekkend tegenover andere clubs dat dit soort dingen bij ADO telkens weer kunnen gebeuren en dat ze er relatief mee wegkomen. Waarom zouden andere clubs dan nog veel aan veiligheidsbeleid doen? Zet dan de hekken allemaal maar open.
Dat is wel te verdedigen Cruoninga. Wij worden sowieso al gestraft voor de wandaden van anderen middels allerlei maatregeln die de afgelopen jaren zijn genomen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hoe valt het nu te verdedigen dat iemand wordt gestraft voor iets wat een ander doet? Je bent toch ook als voetbalfan nog gewoon een individu met je eigen verantwoordelijkheden?
Om dat de club ook gestraft moet worden.quote:Dat is waar natuurlijk. Maar waarom dan eerst een algemeen stadionverbod voor iedereen als de schuldigen gewoon gestraft kunnen worden?
Gast doe normaal man. Als je zo nodig een homofiel wil scoren ga dan lekker naar cafe de vink en laat iedereen hier met rust.quote:
Hooligans, logisch dat die daar tegen is. Ze verpesten het alleen maar, al die kneuzen. Ik zit vandaag gewoon rustig te kijken, natuurlijk weer naar hoe die kanker club alles verneukt. Komt er een stelletje achterlijke kankermongolen het veld op lopen en een beetje met hun armen in de lucht roepen '' Wij zijn klaar met Adelaar''. Ik bedoel, doe dit lekker op de training ofso. Ik betaal niet voor niks me geld voor een seizoenskaart, en niet om een stel mongolen het veld op te zien bonjouren waardoor vervolgens de wedstrijd word gestaakt. Wat heb je tegen homo's, wat kan dat jong er nou aan doen dat die van Grieks neuken houd? Zo is die toch ook gemaakt, jij bent ook als een achterlijke mongool gemaakt. Ik wijs je er daarom op dat je je even normaal moet gedragen hier op het forum tegen andere, zeker als je net nieuw bent zoals jij. Blijkbaar kan je dat niet, dus misschien begrijp je het nu wel?quote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
sch is tegen hooligans, ik ben tegen homos als je dat niet bevalt dan lees je mijn berichten maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |