abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 november 2006 @ 21:04:33 #76
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_43696876
Tering, wat iedereen altijd zegt is ook nog gewoon waar Tong80 en SCH zijn echt compleet wereldvreemd, terwijl ze vrijwel fukking bejaard zijn. Te triest eigenlijk.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zondag 19 november 2006 @ 21:04:51 #77
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43696887
ach sch is gewoon een gevaarlijk gefrustreerde ouwe lul die het succes en geluk in zijn leven is misgelopen, zie zijn profiel, en daarom nu via internet zijn frustraties botviert....wat een man!!!! hahahaaaaaa!!!
pi_43696899
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal makkelijk. Waarom zou je dan ook niet het Vitesse-publiek straffen? Zij waren er immers ook bij. Dat is precies hetzelfde als wat de ADO-fans hebben gedaan die gewoon op hun stoel bleven zitten.
Hallo, er is nogal wat gebeurd en dan meteen weer roepen dat het zo zielig is voor sommigen?
ADO kan het blijkbaar niet aan en dus het is een straf voor de club.
quote:
Wat is het nut van stadionverboden als er toch niemand naar binnen mag?
Er zijn toch meer seizoenen dan het lopende?
pi_43696906
quote:
[b]Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef De straffen van jou zijn belachelijk en totaal in strijd met elke proportionaliteitsnorm.
Je zou natuurlijk uit kunnen gaan van een heilige status van het speelveld. Kregen die Birmingham CItysupporters ook geen stadionverbod voor het leven toen ze hun eerste overwinning op Aston Villa na de promotie op het veld vierden?

Dit incident:
pi_43696930
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel grappig ja. Er is geen fuck gebeurd

Tja, je houdt van voetbal of je houdt van rellen.

Er is nu eenmaal een categorie supporters die vooral voor de amok komt. Die moeten zoveel mogelijk geweerd worden.
  zondag 19 november 2006 @ 21:06:55 #81
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43696961
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En tot overmaat van ramp is hij ook nog homo!!111!eeinz

hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:
"en sch die gaat pas slaaaappeee, als ie een homo heeft gescoord....en in ze kontje is genoommeeee dan zingen wij van Midden Noord....en sch die gaat pas slapeeee....."
pi_43696991
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De straffen van jou zijn belachelijk en totaal in strijd met elke proportionaliteitsnorm.
Wat weet je daar nou van joh.
pi_43697001
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:
"en sch die gaat pas slaaaappeee, als ie een homo heeft gescoord....en in ze kontje is genoommeeee dan zingen wij van Midden Noord....en sch die gaat pas slapeeee....."
Leuke melodie voor Postma .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43697042
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij maakt vast een grapje, of je hebt gedronken. Een deel van de ADO supporters heeft zich misdragen, en daarom zullen alle ADO supporters er onder leiden. Van de Vitesse aanhang heeft niemand zich misdragen. Dus je vergelijking is nogal lachwekkend..
Het is inderdaad een gewoonte om bij supporterszaken in hokjes te denken: als iemand zich misdraagt die voor dezelfde club is als jij, wordt je daar verantwoordelijk voor geacht. Dat is pas lachwekkend als je erover nadenkt. Er zijn toch genoeg camera's in het stadion om de mensen te straffen die op het veld liepen?
  zondag 19 november 2006 @ 21:10:07 #85
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43697105
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, je houdt van voetbal of je houdt van rellen.

Er is nu eenmaal een categorie supporters die vooral voor de amok komt. Die moeten zoveel mogelijk geweerd worden.
ik ben voor een stadionverbod voor homo's! die categorie moet zoveel mogelijk geweerd worden!!!!!!

joehoeoeoe sch joehoeoeoe......ben jij homofiel? volgens die bosche bol wel.....je ziet er wel een beetje nichterig uit op die foto!!! al zou je ook tot de "categorie" pedofielen gerekend kunnen worden, gezien je leeftijd....
sch joooeehooeeeeeeeeee haai haaaaaaaaai!
pi_43697118
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Het is inderdaad een gewoonte om bij supporterszaken in hokjes te denken: als iemand zich misdraagt die voor dezelfde club is als jij, wordt je daar verantwoordelijk voor geacht. Dat is pas lachwekkend als je erover nadenkt. Er zijn toch genoeg camera's in het stadion om de mensen te straffen die op het veld liepen?
Zeker, maar de club mag ook wel gestraft worden. Bovendien tel ik de historie mee.

Het is toch lachwekkend tegenover andere clubs dat dit soort dingen bij ADO telkens weer kunnen gebeuren en dat ze er relatief mee wegkomen. Waarom zouden andere clubs dan nog veel aan veiligheidsbeleid doen? Zet dan de hekken allemaal maar open.
  zondag 19 november 2006 @ 21:10:56 #87
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43697137
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leuke melodie voor Postma .
ach jah, benieuwd of die nog terugkeert op de nederlandse velden............
pi_43697138
Daar zijn de clubs door de jaren heen zeer selectief mee omgegaan. Zo mochten wij laatste kampioenschap 2 jaar terug zelfs gewoon het veld op van de club. Laatste 10 jaar zijn er bij ons een stuk of 6 incidenten geweest wanneer er fans (varierend van 1 tot 1000 man) op het veld zijn geweest. Maar nooit heeft het echte zware gevolgen gehad.
pi_43697144
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

edit
eerst loop je al stoer te doen in het Den Haag topic, daarna begin je ook nog is hier af te zeiken. Misschien doe je in het Zuiderpark zo, maar hier blijf je gewoon normaal.

[ Bericht 43% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-11-2006 21:21:13 ]
[14.gif]
  zondag 19 november 2006 @ 21:11:54 #90
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_43697173
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Ik ken SCH verder niet hoor, maar was er ook niet een liedje over homo's bij Den Haag? Kan ik me nog vaag herinneren toen jullie tweemaal op bezoek kwamen... (zonder hagenezen op de tribune, helaas)
Overal verstand van.
pi_43697193
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:07 schreef SCH het volgende:
Wat weet je daar nou van joh.
Ik volg heel toevallig een rechtenstudie
pi_43697209
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo, er is nogal wat gebeurd en dan meteen weer roepen dat het zo zielig is voor sommigen?
Hoe valt het nu te verdedigen dat iemand wordt gestraft voor iets wat een ander doet? Je bent toch ook als voetbalfan nog gewoon een individu met je eigen verantwoordelijkheden?
quote:
Er zijn toch meer seizoenen dan het lopende?
Dat is waar natuurlijk. Maar waarom dan eerst een algemeen stadionverbod voor iedereen als de schuldigen gewoon gestraft kunnen worden?
  zondag 19 november 2006 @ 21:13:26 #93
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43697234
Ophouden nu met op anderen te reagerenop deze manier.

Of gewoon meediscussieren of wegblijven uit dit topic

[ Bericht 82% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-11-2006 21:23:03 ]
pi_43697236
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ken SCH verder niet hoor, maar was er ook niet een liedje over homo's bij Den Haag? Kan ik me nog vaag herinneren toen jullie tweemaal op bezoek kwamen... (zonder hagenezen op de tribune, helaas)
Dat liedje dat 90 minuten lang werd gezongen .
[14.gif]
pi_43697261
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik volg heel toevallig een rechtenstudie
En waar staat dat deze straf niet in proportie zou zijn?
pi_43697301
Laat ik nou net denken dat Backdoorman me door zijn usernaam duidelijk wil maken dat ik zijn achterdeurtje maar moet nemen
pi_43697311
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeker, maar de club mag ook wel gestraft worden. Bovendien tel ik de historie mee.

Het is toch lachwekkend tegenover andere clubs dat dit soort dingen bij ADO telkens weer kunnen gebeuren en dat ze er relatief mee wegkomen. Waarom zouden andere clubs dan nog veel aan veiligheidsbeleid doen? Zet dan de hekken allemaal maar open.
De club kan je straffen door boetes of punten in mindering. De mensen op het veld met individuele straffen. De onschuldige rest hoeft dan verder niet gestraft te worden, lijkt me.

[ Bericht 28% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-11-2006 21:23:30 ]
pi_43697378
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Hoe valt het nu te verdedigen dat iemand wordt gestraft voor iets wat een ander doet? Je bent toch ook als voetbalfan nog gewoon een individu met je eigen verantwoordelijkheden?
Dat is wel te verdedigen Cruoninga. Wij worden sowieso al gestraft voor de wandaden van anderen middels allerlei maatregeln die de afgelopen jaren zijn genomen.
quote:
Dat is waar natuurlijk. Maar waarom dan eerst een algemeen stadionverbod voor iedereen als de schuldigen gewoon gestraft kunnen worden?
Om dat de club ook gestraft moet worden.
pi_43697409
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef Backdoorman het volgende:

Knip
Gast doe normaal man. Als je zo nodig een homofiel wil scoren ga dan lekker naar cafe de vink en laat iedereen hier met rust.

[ Bericht 38% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-11-2006 21:24:09 ]
pi_43697441
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

sch is tegen hooligans, ik ben tegen homos als je dat niet bevalt dan lees je mijn berichten maar niet
Hooligans, logisch dat die daar tegen is. Ze verpesten het alleen maar, al die kneuzen. Ik zit vandaag gewoon rustig te kijken, natuurlijk weer naar hoe die kanker club alles verneukt. Komt er een stelletje achterlijke kankermongolen het veld op lopen en een beetje met hun armen in de lucht roepen '' Wij zijn klaar met Adelaar''. Ik bedoel, doe dit lekker op de training ofso. Ik betaal niet voor niks me geld voor een seizoenskaart, en niet om een stel mongolen het veld op te zien bonjouren waardoor vervolgens de wedstrijd word gestaakt. Wat heb je tegen homo's, wat kan dat jong er nou aan doen dat die van Grieks neuken houd? Zo is die toch ook gemaakt, jij bent ook als een achterlijke mongool gemaakt. Ik wijs je er daarom op dat je je even normaal moet gedragen hier op het forum tegen andere, zeker als je net nieuw bent zoals jij. Blijkbaar kan je dat niet, dus misschien begrijp je het nu wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-11-2006 21:24:34 ]
[14.gif]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')