Was op het nieuws bij 3FM. Goede zaak.quote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Eightball het volgende:
Dat van die sponsor kan ik nergens vinden. Waar stond dat?
Nee dat hebben ze niet... ze eisen stadionverboden voor de supps die het veld opliepen.quote:
quote:Hoofdsponsor ADO eist stadionverboden
SR Zorgverzekeraar, hoofdsponsor van ADO Den Haag, eist van het clubbestuur dat het supporters die zondag het veld betraden tegen Vitesse worden bestraft met een stadionverbod. Zo niet, dan stapt de geldschieter op.
SR Zorgverzekeraar, onderdeel van Stad Rotterdam Verzekeringen, vreest dat de goede naam van de club en haar hoofdsponsor te grabbel wordt gegooid wanneer niet hard wordt opgetreden tegen de fans die ervoor zorgden dat het duel tussen ADO en Vitesse werd gestaakt.
ADO en SR Zorgverzekeraar hebben nog een contract voor anderhalf seizoen. Wanneer de clubleiding niet ingaat op de eist van de sponsor, dreigt de overeenkomst voortijdig te worden opgezegd, meldt RTV West.
bron: www.rtvwest.nl
Heeft de directeur bij dat cluppie (SR) 25 jaar in coma gelegen ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet... ze eisen stadionverboden voor de supps die het veld opliepen.
[..]
SR Zorgverzekeraar, onderdeel van Stad Rotterdam Verzekeringen, vreest dat de goede naam van de club en haar hoofdsponsor te grabbel wordt gegooid wanneer niet hard wordt opgetreden tegen de fans die ervoor zorgden dat het duel tussen ADO en Vitesse werd gestaakt.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Okee, je blijft staan
Wie was die gast die VITESSE bleef schreeuwen? Groot gelijk!
Bron Voetbalprimeurquote:Adelaar: 'Het kon zo niet langer'
Foto: Orangepictures20 november 2006, 16:49
Door: Jelmer Geerds
Frans Adelaar heeft uit veiligheidsredenen de handdoek in de ring gegooid als trainer van ADO Den Haag. Dat vertelde de 45-jarige oefenmeester tegenover BNR Nieuwsradio.
"Ik kreeg eerst zaterdag te maken met supporters op het trainingsveld en een dag later stonden ze ook op het veld tijdens de wedstrijd tegen Vitesse. De supporters konden kennelijk niet bij mij weg worden gehouden. Ik heb natuurlijk wel te maken met mijn eigen veiligheid. Zo kon het niet langer", reageerde Adelaar aangeslagen.
Daarmee ontkent de Utrechter dat hij door het bestuur van de club is ontslagen. "Ik heb nog steeds de energie en de wilskracht om de kar te trekken. Helaas kon dat bij ADO niet meer. Het bestuur en ik hebben altijd vertrouwen in elkaar gehad en de rust bewaard. Maar er zat nu niets anders op dan te stoppen."
Hoofdsponsor breekt met ADO
Foto: Orangepictures20 november 2006, 14:46
Door: Jelmer Geerds
SR Zorgverzekeraar heeft de samenwerking met ADO Den Haag per direct beëindigd. Aanleiding is het gestaakte duel tussen ADO en Vitesse. De voormalig hoofdsponsor is bang imagoschade te lijden door de wanordelijkheden.
Origineel bericht 14.46 uur:
ADO en SR Zorgverzekeraar hebben nog een contract voor anderhalf seizoen. Wanneer de clubleiding niet ingaat op de eist van de sponsor, dreigt de overeenkomst voortijdig te worden opgezegd, meldt RTV West.
Update 16.32 uur
SR Verzekeringen wacht de actie van het clubbestuur en heeft zelf aangegeven de samenwerking per direct te beëindigen. Daardoor zal het logo van de zorgverzekeraar direct van het shirt worden verwijderd. Het is niet duidelijk of beide partijen een akkoord hebben bereikt over de financiële afwikkeling.
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen. Wie weet waartoe ze nog meer in staat zijn als het zo door zou gaan.quote:Op maandag 20 november 2006 17:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Beetje laf van Adelaar. Althans, de manier waarop hij het brengt. Wees dan een vent en zeg wat r precies gaande is. Maar begin anders niet te zeveren over veiligheid. Als ze wilden had je 3 meter onder de grasmat gelegen.
De actie van SR vind ik ook erg kort door de bocht, maar het is hun goedrechtnatuurlijk
Nou, behoorlijke sponsor binnengehengeld met goede vooruitzichten? Begroting omhoog, volgend jaar nieuw stadion, supporters die zich al wel weer een tijdje hebben gedragen, ander management etc..quote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zal wel meevallen.
Is dat gebeurd dan of is dit weer van die misselijke stemmingmakerij?quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef the_undertaker het volgende:
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen.
Dat zou ADO nooit accepteren natuurlijk. Je weet hoe onvoorspelbaar voetbalsupporters zijn een incident zit in een klein hoekje. Zeker bij de supporters van Den Haag.quote:Op maandag 20 november 2006 17:22 schreef Eightball het volgende:
Nou, behoorlijke sponsor binnengehengeld met goede vooruitzichten? Begroting omhoog, volgend jaar nieuw stadion, supporters die zich al wel weer een tijdje hebben gedragen, ander management etc..
Daarom kan ik me voorstellen dat een zorgverzekeraar zegt, okay, laten we het proberen mits...
Vind ik niet raar bij een club als ADO..
Is niet gebeurd want de familie was gister helemaal niet aanwezig in het stadion. Er is blijkbaar op het internet een of ander gek bezig met alles te verergeren dan het is.quote:Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat gebeurd dan of is dit weer van die misselijk stemmingmakerij?
Kunnen ze ook niet. Ze willen voorlopig niet meer op de shirt staan maar ze zullen gewoon tot 2008 moeten doorbetalen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zou ADO nooit accepteren natuurlijk. Je weet hoe onvoorspelbaar voetbalsupporters zijn een incident zit in een klein hoekje. Zeker bij de supporters van Den Haag.
Bovendien zou het de sponsor wel erg veel macht geven als ze bij elk wissewasje het contract kunnen beeindigen of daarmee dreigen.
Dát wil ik dus nog weleens zien.quote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef Ludacriss het volgende:
maar ze zullen gewoon tot 2008 moeten doorbetalen.
Nee hoor er staat in het contract dat het alleen opgezegd kan worden mits het bestuur er niet alles aan heeft gedaan en dat heeft het bestuur dus wel. Ze gaan dus ook nog SV's uitschrijven dus kan DSW niet onder het contract uit.quote:Op maandag 20 november 2006 17:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dát wil ik dus nog weleens zien.
Als ze echt onvoorwaardelijk (op dat gebied, zonder mitsen en maaren) hebben getekend verdienen ze niet beter...
Zodra je een bron hebt en me kunt vertellen wat er dan gezongen/geroepen is, dan wil ik hier best op ingaan.quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen.
Wat is dat nou voor een onzinnige redenatie? Die kun je dan overal wel op toepassen en dan zul je zien dat eigenlijk alles en iedereen potentieel enorm gevaarlijk is.quote:Wie weet waartoe ze nog meer in staat zijn als het zo door zou gaan.
Dat zou gelul zijn.. En niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 20 november 2006 17:29 schreef Eightball het volgende:
En dan nog kan ik me voorstellen dat een rechter zegt dat dit niet de bedoeling was en het contract alsnog ontbindt..
Nou spreekt een hekkie open laten staan/niet bewaken natuurlijk niet in het voordeel.quote:Op maandag 20 november 2006 17:30 schreef Ludacriss het volgende:
Nee hoor er staat in het contract dat het alleen opgezegd kan worden mits het bestuur er niet alles aan heeft gedaan en dat heeft het bestuur dus wel.
Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.quote:Ze gaan dus ook nog SV's uitschrijven dus kan DSW niet ondear het contract uit.
Het zal natuurlijk niet gebeuren, maar ik denk dat de 'gemiddelde Nederlandse voetbalsupporter' er niet wakker van zou liggen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Adelaar weg , Sponser weg , Ado weg ??
Nou, dan heb ik een verrassing voor je, ik kan me niet voorstellen dat Fortis daar niet een bepaling over heeft opgenomen in de sponsorovereenkomst. (Bij jouw club dan hè..)quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef Keltie het volgende:
Dat zou gelul zijn.. En niet zo'n beetje ook.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef pfaf het volgende:
Adelaar weg, heeft de actie ook nog nut gehad!
Omdat de vent van DSW verzekeringen dat zelf heeft gezegd.quote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nou spreekt een hekkie open laten staan/niet bewaken natuurlijk niet in het voordeel.
En hoe weet jij dat dat niet in het contract staat?
Nogmaals, 'ik' iets als bedrijf in de eredivisie wil gaan doen en ADO is nog over dan gaat dat onder heel andere condities dan bijv. bij Heerenveen.
[..]
Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.
Een rechter kan hier verrassend op vonnissen..
En die 'imagoschade' gaat men ook meten?quote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef Eightball het volgende:
Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.
Een rechter kan hier verrassend op vonnissen..
Ja, en wat houdt de sponsor tegen om naar de rechter te stappen om ontbinding te vragen?quote:Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef Ludacriss het volgende:
Omdat de vent van DSW verzekeringen dat zelf heeft gezegd.
Nou, ik zou eigenlijk niet weten waarom?quote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik een verrassing voor je, ik kan me niet voorstellen dat Fortis daar niet een bepaling over heeft opgenomen in de sponsorovereenkomst. (Bij jouw club dan hè..)
Ben aardig blij dat Adelaar weg is. Alleen jammer dat het op deze manier is gegaan.quote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef pfaf het volgende:
Adelaar weg, heeft de actie ook nog nut gehad!
Zulke procedures kosten vaak veel geld en kunnen vaak maanden of zelfs jaren duren.quote:Op maandag 20 november 2006 17:42 schreef Eightball het volgende:
Ja, en wat houdt de sponsor tegen om naar de rechter te stappen om ontbinding te vragen?
Kan. Slechts Josties twijfelen eraan...quote:Op maandag 20 november 2006 17:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
En die 'imagoschade' gaat men ook meten?
Wat bedoel je met eigen-verantwoordelijkheid bij mongolen die het veld opkomen?quote:Wellicht heeft de sponsor zelf ook nog enige verantwoordelijkheid?
Onzin, ik zou als directie van die prutverzekeraar alles op alles zetten om er onderuit te komen.quote:bij het aangaan van een meerjarige overeenkomste . De waarheid zou volgens mij ergens in het midden moeten liggen.
Jawel, maar Feyenoord is Feyenoord, niet de eerste de beste dus..quote:Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Keltie het volgende:
Was dat geen "imago verneukende kwestie"?
Dat is wel een hele stoere uitspraakquote:Op maandag 20 november 2006 17:48 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kan. Slechts Josties twijfelen eraan...
ADO heeft toch zo'n goede reputatie?quote:Wat bedoel je met eigen-verantwoordelijkheid bij mongolen die het veld opkomen?
Zo'n onzin is het niet. Maar goed, je oneindige wijsheid was na de eerste zin al evidentquote:Onzin, ik zou als directie van die prutverzekeraar alles op alles zetten om er onderuit te komen.
Bij jou thuis hebben ze waarschijnlijk niet zoveel te besteden..quote:Op maandag 20 november 2006 18:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar wellicht hebben ze bij jou thuis andere standaarden.
Heel relevant, applaus voor jezelfquote:Op maandag 20 november 2006 18:29 schreef Eightball het volgende:
[..]
Bij jou thuis hebben ze waarschijnlijk niet zoveel te besteden..
Geloof dat bij Feyenoord zulke kwesties in het verleden ook wel eens gespeeld hebben. Na Beverwijk en de rellen in Duitsland. Toen stond het contract met SR verzekeringen ook op de tocht.quote:Op maandag 20 november 2006 17:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jawel, maar Feyenoord is Feyenoord, niet de eerste de beste dus..
die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.quote:Op maandag 20 november 2006 18:48 schreef Staanplaats het volgende:
Vind de ophef redelijk overdreven. Actie is niet goed te keuren, maar wel begrijpelijk. Als je die Algemeen directeur ziet van ADO dan weet je toch meteen dat die gozer er geen snars van snapt.
zie boven..quote:En zoveel gebeurt er ook niet, ze rennen het veld op en zijn toch redelijk snel weer weg. Maarja het is ADO, daar is alles veel angstiger, gekker, gevaarlijker...toch?
Zou kunnen dat je gelijk hebt wat Jan Mulder en Ruud Gullit betreft. Maar denk je nou echt dat als ze iets gezegd hadden als 'wat een idioten' ze zich ernstig zorgen zouden moeten maken?quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.
Hoeveel gelul kan je in 1 post kwijt?quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.
[..]
zie boven..
zie boven...quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeveel gelul kan je in 1 post kwijt?
De "hoop gevallen" hebben anders in mijn ogen hun best gedaan zo dom mogelijk over te komen. Geloof me, ik begrijp de frustratie van de ADO supporters. Maar als je al een geduchte reputatie hebt, is dit toch één van de domste acties die je kan doen. En Adelaar bedreigen al helemaal...quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je gelijk hebt wat Jan Mulder en Ruud Gullit betreft. Maar denk je nou echt dat als ze iets gezegd hadden als 'wat een idioten' ze zich ernstig zorgen zouden moeten maken?
Uiteraard hebben die hagenezen er heel veel bij te winnen als ze een van die twee een pak rammel verkopen. Het is erg populair om 'die mensen' af te schilderen als dommer dan dom... In werkelijkheid valt het in een hoop gevallen nog best mee.
Ik bedoel dit zeker niet elitair. De frustraties van ADO zijn voor mij zeker begrijpelijk. Maar of ze nou echt blij zijn met het bannen van supporters is de vraag. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 20 november 2006 18:57 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff niet zo elitair doen joh.,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |