abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2006 @ 15:24:41 #251
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43718395
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Eightball het volgende:
Dat van die sponsor kan ik nergens vinden. Waar stond dat?
Was op het nieuws bij 3FM. Goede zaak.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43718397
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Sponsor heb zich teruggetrokken?
Nee dat hebben ze niet... ze eisen stadionverboden voor de supps die het veld opliepen.
quote:
Hoofdsponsor ADO eist stadionverboden

SR Zorgverzekeraar, hoofdsponsor van ADO Den Haag, eist van het clubbestuur dat het supporters die zondag het veld betraden tegen Vitesse worden bestraft met een stadionverbod. Zo niet, dan stapt de geldschieter op.
SR Zorgverzekeraar, onderdeel van Stad Rotterdam Verzekeringen, vreest dat de goede naam van de club en haar hoofdsponsor te grabbel wordt gegooid wanneer niet hard wordt opgetreden tegen de fans die ervoor zorgden dat het duel tussen ADO en Vitesse werd gestaakt.

ADO en SR Zorgverzekeraar hebben nog een contract voor anderhalf seizoen. Wanneer de clubleiding niet ingaat op de eist van de sponsor, dreigt de overeenkomst voortijdig te worden opgezegd, meldt RTV West.
bron: www.rtvwest.nl
pi_43718521
Misschien ligt er wel contractueel vast dat die sponsor in zo'n geval gratis weg kan.
Zo'n bepaling zou me niks verbazen met het imago dat ADO heeft..
pi_43718569
Dat zal wel meevallen.
  maandag 20 november 2006 @ 15:50:23 #255
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43719101
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Nee dat hebben ze niet... ze eisen stadionverboden voor de supps die het veld opliepen.
[..]

SR Zorgverzekeraar, onderdeel van Stad Rotterdam Verzekeringen, vreest dat de goede naam van de club en haar hoofdsponsor te grabbel wordt gegooid wanneer niet hard wordt opgetreden tegen de fans die ervoor zorgden dat het duel tussen ADO en Vitesse werd gestaakt.
Heeft de directeur bij dat cluppie (SR) 25 jaar in coma gelegen ofzo?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_43721471
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Okee, je blijft staan

Wie was die gast die VITESSE bleef schreeuwen? Groot gelijk!
, ja die stond naast me , noem geen namen als ik die wist ( maar van gezicht ken ik wel )

ik las net ergens dat wij die hagenaars hadden uitgedaagd , dan worden ze toch elke wedstrijd uitgedaagd met haagse tokkies enzo , want die 100 man die mee waren zong nou ook niet zoveel.

Heel de actie had te maken tegen het bestuur i.v.m met het nieuwe stadion ,( omdat ze niet overal kunnen gaan zitten waar ze willen en iets over het supportershome ) en de slechte prestaties , en nu ze toch op het veld waren kwamen ze ons maar ff begroeten.
pi_43721576
quote:
Adelaar: 'Het kon zo niet langer'
Foto: Orangepictures20 november 2006, 16:49
Door: Jelmer Geerds
Frans Adelaar heeft uit veiligheidsredenen de handdoek in de ring gegooid als trainer van ADO Den Haag. Dat vertelde de 45-jarige oefenmeester tegenover BNR Nieuwsradio.
"Ik kreeg eerst zaterdag te maken met supporters op het trainingsveld en een dag later stonden ze ook op het veld tijdens de wedstrijd tegen Vitesse. De supporters konden kennelijk niet bij mij weg worden gehouden. Ik heb natuurlijk wel te maken met mijn eigen veiligheid. Zo kon het niet langer", reageerde Adelaar aangeslagen.

Daarmee ontkent de Utrechter dat hij door het bestuur van de club is ontslagen. "Ik heb nog steeds de energie en de wilskracht om de kar te trekken. Helaas kon dat bij ADO niet meer. Het bestuur en ik hebben altijd vertrouwen in elkaar gehad en de rust bewaard. Maar er zat nu niets anders op dan te stoppen."

Hoofdsponsor breekt met ADO
Foto: Orangepictures20 november 2006, 14:46
Door: Jelmer Geerds
SR Zorgverzekeraar heeft de samenwerking met ADO Den Haag per direct beëindigd. Aanleiding is het gestaakte duel tussen ADO en Vitesse. De voormalig hoofdsponsor is bang imagoschade te lijden door de wanordelijkheden.
Origineel bericht 14.46 uur:

ADO en SR Zorgverzekeraar hebben nog een contract voor anderhalf seizoen. Wanneer de clubleiding niet ingaat op de eist van de sponsor, dreigt de overeenkomst voortijdig te worden opgezegd, meldt RTV West.

Update 16.32 uur
SR Verzekeringen wacht de actie van het clubbestuur en heeft zelf aangegeven de samenwerking per direct te beëindigen. Daardoor zal het logo van de zorgverzekeraar direct van het shirt worden verwijderd. Het is niet duidelijk of beide partijen een akkoord hebben bereikt over de financiële afwikkeling.
Bron Voetbalprimeur
  maandag 20 november 2006 @ 17:17:59 #258
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43721862
Beetje laf van Adelaar. Althans, de manier waarop hij het brengt. Wees dan een vent en zeg wat r precies gaande is. Maar begin anders niet te zeveren over veiligheid. Als ze wilden had je 3 meter onder de grasmat gelegen.

De actie van SR vind ik ook erg kort door de bocht, maar het is hun goedrechtnatuurlijk
pi_43721962
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Beetje laf van Adelaar. Althans, de manier waarop hij het brengt. Wees dan een vent en zeg wat r precies gaande is. Maar begin anders niet te zeveren over veiligheid. Als ze wilden had je 3 meter onder de grasmat gelegen.

De actie van SR vind ik ook erg kort door de bocht, maar het is hun goedrechtnatuurlijk
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen. Wie weet waartoe ze nog meer in staat zijn als het zo door zou gaan.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_43721986
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zal wel meevallen.
Nou, behoorlijke sponsor binnengehengeld met goede vooruitzichten? Begroting omhoog, volgend jaar nieuw stadion, supporters die zich al wel weer een tijdje hebben gedragen, ander management etc..

Daarom kan ik me voorstellen dat een zorgverzekeraar zegt, okay, laten we het proberen mits...
Vind ik niet raar bij een club als ADO..
pi_43722005
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef the_undertaker het volgende:
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen.
Is dat gebeurd dan of is dit weer van die misselijke stemmingmakerij?
pi_43722065
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:22 schreef Eightball het volgende:
Nou, behoorlijke sponsor binnengehengeld met goede vooruitzichten? Begroting omhoog, volgend jaar nieuw stadion, supporters die zich al wel weer een tijdje hebben gedragen, ander management etc..

Daarom kan ik me voorstellen dat een zorgverzekeraar zegt, okay, laten we het proberen mits...
Vind ik niet raar bij een club als ADO..
Dat zou ADO nooit accepteren natuurlijk. Je weet hoe onvoorspelbaar voetbalsupporters zijn een incident zit in een klein hoekje. Zeker bij de supporters van Den Haag.

Bovendien zou het de sponsor wel erg veel macht geven als ze bij elk wissewasje het contract kunnen beeindigen of daarmee dreigen.
pi_43722074
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is dat gebeurd dan of is dit weer van die misselijk stemmingmakerij?
Is niet gebeurd want de familie was gister helemaal niet aanwezig in het stadion. Er is blijkbaar op het internet een of ander gek bezig met alles te verergeren dan het is.
pi_43722088
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zou ADO nooit accepteren natuurlijk. Je weet hoe onvoorspelbaar voetbalsupporters zijn een incident zit in een klein hoekje. Zeker bij de supporters van Den Haag.

Bovendien zou het de sponsor wel erg veel macht geven als ze bij elk wissewasje het contract kunnen beeindigen of daarmee dreigen.
Kunnen ze ook niet. Ze willen voorlopig niet meer op de shirt staan maar ze zullen gewoon tot 2008 moeten doorbetalen.
pi_43722146
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef Ludacriss het volgende:
maar ze zullen gewoon tot 2008 moeten doorbetalen.
Dát wil ik dus nog weleens zien.
Als ze echt onvoorwaardelijk (op dat gebied, zonder mitsen en maaren) hebben getekend verdienen ze niet beter...
pi_43722174
En dan nog kan ik me voorstellen dat een rechter zegt dat dit niet de bedoeling was en het contract alsnog ontbindt..
pi_43722203
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:28 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dát wil ik dus nog weleens zien.
Als ze echt onvoorwaardelijk (op dat gebied, zonder mitsen en maaren) hebben getekend verdienen ze niet beter...
Nee hoor er staat in het contract dat het alleen opgezegd kan worden mits het bestuur er niet alles aan heeft gedaan en dat heeft het bestuur dus wel. Ze gaan dus ook nog SV's uitschrijven dus kan DSW niet onder het contract uit.
  maandag 20 november 2006 @ 17:31:15 #268
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43722212
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen.
Zodra je een bron hebt en me kunt vertellen wat er dan gezongen/geroepen is, dan wil ik hier best op ingaan.
quote:
Wie weet waartoe ze nog meer in staat zijn als het zo door zou gaan.
Wat is dat nou voor een onzinnige redenatie? Die kun je dan overal wel op toepassen en dan zul je zien dat eigenlijk alles en iedereen potentieel enorm gevaarlijk is.

Op het trainingsveld is er niets gebeurd. Op het veld in het Zuiderpark ook niet. Bovendien weten die gasten bij ADO ook wel dat ze maar zo ver kunnen gaan. Er is ook geen noodzaak om verder te gaan.

Dus nee, hier ben ik het 100% mee oneens.
pi_43722224
Adelaar weg , Sponser weg , Ado weg ??
  maandag 20 november 2006 @ 17:33:30 #270
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43722273
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:29 schreef Eightball het volgende:
En dan nog kan ik me voorstellen dat een rechter zegt dat dit niet de bedoeling was en het contract alsnog ontbindt..
Dat zou gelul zijn.. En niet zo'n beetje ook.
pi_43722281
De eerste sponsor die een wijze en begrijpelijke stap zet!
pi_43722369
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:30 schreef Ludacriss het volgende:
Nee hoor er staat in het contract dat het alleen opgezegd kan worden mits het bestuur er niet alles aan heeft gedaan en dat heeft het bestuur dus wel.
Nou spreekt een hekkie open laten staan/niet bewaken natuurlijk niet in het voordeel.
En hoe weet jij dat dat niet in het contract staat?
Nogmaals, als 'ik' iets als bedrijf in de eredivisie wil gaan doen en ADO is nog over dan gaat dat onder heel andere condities dan bijv. bij Heerenveen.
quote:
Ze gaan dus ook nog SV's uitschrijven dus kan DSW niet ondear het contract uit.
Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.
Een rechter kan hier verrassend op vonnissen..
  maandag 20 november 2006 @ 17:36:42 #273
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_43722384
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Adelaar weg , Sponser weg , Ado weg ??
Het zal natuurlijk niet gebeuren, maar ik denk dat de 'gemiddelde Nederlandse voetbalsupporter' er niet wakker van zou liggen.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 20 november 2006 @ 17:38:04 #274
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43722429
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef Keltie het volgende:
Dat zou gelul zijn.. En niet zo'n beetje ook.
Nou, dan heb ik een verrassing voor je, ik kan me niet voorstellen dat Fortis daar niet een bepaling over heeft opgenomen in de sponsorovereenkomst. (Bij jouw club dan hè..)
pi_43722440
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef pfaf het volgende:
Adelaar weg, heeft de actie ook nog nut gehad!
Ja, dat ook.
Heel schadelijk allemaal..
pi_43722446
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef Eightball het volgende:

[..]

Nou spreekt een hekkie open laten staan/niet bewaken natuurlijk niet in het voordeel.
En hoe weet jij dat dat niet in het contract staat?
Nogmaals, 'ik' iets als bedrijf in de eredivisie wil gaan doen en ADO is nog over dan gaat dat onder heel andere condities dan bijv. bij Heerenveen.
[..]

Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.
Omdat de vent van DSW verzekeringen dat zelf heeft gezegd.
pi_43722450
Wat ik uit de berichten begrijp is de sponsor niet weg maar op non actief niet meer zichtbaar op shirts e.d. En zal het gewoon het contract (moeten) afbetalen. En als SR er echt genoeg van heeft kunnen ze hoogstens samen een oplossing zoeken (en dus samen het contract ontbinden) bijv. ADO krijgt de tijd om nieuwe hoofdsponsor te zoeken tot die tijd betaalt SR gewoon.
  maandag 20 november 2006 @ 17:40:31 #279
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43722476
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef Eightball het volgende:

En die 'imagoschade' gaat men ook meten?

Wellicht heeft de sponsor zelf ook nog enige verantwoordelijkheid bij het aangaan van een meerjarige overeenkomst. De waarheid zou volgens mij ergens in het midden moeten liggen.
pi_43722507
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef Ludacriss het volgende:
Omdat de vent van DSW verzekeringen dat zelf heeft gezegd.
Ja, en wat houdt de sponsor tegen om naar de rechter te stappen om ontbinding te vragen?
Ernstige imagoschade is niet te ontkennen.
  maandag 20 november 2006 @ 17:43:39 #281
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43722526
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef Eightball het volgende:

[..]

Nou, dan heb ik een verrassing voor je, ik kan me niet voorstellen dat Fortis daar niet een bepaling over heeft opgenomen in de sponsorovereenkomst. (Bij jouw club dan hè..)
Nou, ik zou eigenlijk niet weten waarom?
Je hebt geen grip op een horde mensen en waarom is Fortis dan na "17 April" niet opgestapt?
Was dat geen "imago verneukende kwestie"?
pi_43722568
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef pfaf het volgende:
Adelaar weg, heeft de actie ook nog nut gehad!
Ben aardig blij dat Adelaar weg is. Alleen jammer dat het op deze manier is gegaan.
pi_43722575
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:42 schreef Eightball het volgende:
Ja, en wat houdt de sponsor tegen om naar de rechter te stappen om ontbinding te vragen?
Zulke procedures kosten vaak veel geld en kunnen vaak maanden of zelfs jaren duren.
pi_43722590
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
En die 'imagoschade' gaat men ook meten?
Kan. Slechts Josties twijfelen eraan...
quote:
Wellicht heeft de sponsor zelf ook nog enige verantwoordelijkheid?
Wat bedoel je met eigen-verantwoordelijkheid bij mongolen die het veld opkomen?
quote:
bij het aangaan van een meerjarige overeenkomste . De waarheid zou volgens mij ergens in het midden moeten liggen.
Onzin, ik zou als directie van die prutverzekeraar alles op alles zetten om er onderuit te komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eightball op 20-11-2006 17:55:10 ]
pi_43722621
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Keltie het volgende:
Was dat geen "imago verneukende kwestie"?
Jawel, maar Feyenoord is Feyenoord, niet de eerste de beste dus..
  maandag 20 november 2006 @ 18:21:46 #286
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43723118
Veel nieuws dus vandaag
  maandag 20 november 2006 @ 18:24:40 #287
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43723186
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:48 schreef Eightball het volgende:

[..]

Kan. Slechts Josties twijfelen eraan...
Dat is wel een hele stoere uitspraak Maar als je praat over geld, contracten en schade en wat al niet, dan is het toch prettig wanneer besluiten niet worden genomen op basis van natte vinger werk. Maar wellicht hebben ze bij jou thuis andere standaarden.
quote:
Wat bedoel je met eigen-verantwoordelijkheid bij mongolen die het veld opkomen?
ADO heeft toch zo'n goede reputatie?
quote:
Onzin, ik zou als directie van die prutverzekeraar alles op alles zetten om er onderuit te komen.
Zo'n onzin is het niet. Maar goed, je oneindige wijsheid was na de eerste zin al evident
pi_43723294
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar wellicht hebben ze bij jou thuis andere standaarden.
Bij jou thuis hebben ze waarschijnlijk niet zoveel te besteden..
  maandag 20 november 2006 @ 18:33:00 #289
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43723390
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:29 schreef Eightball het volgende:

[..]

Bij jou thuis hebben ze waarschijnlijk niet zoveel te besteden..
Heel relevant, applaus voor jezelf
pi_43723552
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:51 schreef Eightball het volgende:

[..]

Jawel, maar Feyenoord is Feyenoord, niet de eerste de beste dus..
Geloof dat bij Feyenoord zulke kwesties in het verleden ook wel eens gespeeld hebben. Na Beverwijk en de rellen in Duitsland. Toen stond het contract met SR verzekeringen ook op de tocht.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_43723865
Vind de ophef redelijk overdreven. Actie is niet goed te keuren, maar wel begrijpelijk. Als je die Algemeen directeur ziet van ADO dan weet je toch meteen dat die gozer er geen snars van snapt.

En zoveel gebeurt er ook niet, ze rennen het veld op en zijn toch redelijk snel weer weg. Maarja het is ADO, daar is alles veel angstiger, gekker, gevaarlijker...toch?
pi_43723917
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:48 schreef Staanplaats het volgende:
Vind de ophef redelijk overdreven. Actie is niet goed te keuren, maar wel begrijpelijk. Als je die Algemeen directeur ziet van ADO dan weet je toch meteen dat die gozer er geen snars van snapt.
die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.
quote:
En zoveel gebeurt er ook niet, ze rennen het veld op en zijn toch redelijk snel weer weg. Maarja het is ADO, daar is alles veel angstiger, gekker, gevaarlijker...toch?
zie boven..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 20 november 2006 @ 18:54:42 #293
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43724088
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.
Zou kunnen dat je gelijk hebt wat Jan Mulder en Ruud Gullit betreft. Maar denk je nou echt dat als ze iets gezegd hadden als 'wat een idioten' ze zich ernstig zorgen zouden moeten maken?

Uiteraard hebben die hagenezen er heel veel bij te winnen als ze een van die twee een pak rammel verkopen. Het is erg populair om 'die mensen' af te schilderen als dommer dan dom... In werkelijkheid valt het in een hoop gevallen nog best mee.
  maandag 20 november 2006 @ 18:54:50 #294
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43724095
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

[..]

zie boven..
Hoeveel gelul kan je in 1 post kwijt?
pi_43724142
Voor deel 3 is al een aardige OP te maken
pi_43724143
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hoeveel gelul kan je in 1 post kwijt?
zie boven...
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_43724193
Pfff niet zo elitair doen joh.,.

Die Hagenezen zien gewoon hun club naar de kloten gaan. Komen daar emotioneel tegen in opstand. Feitelijk gezien is het allemaal niet zo dramatisch. Maar bepaalde clubs lokken nu eenmaal andere reacties uit dan andere..

Harde actie van Den Haag, maar niet geweldadig. (iig ik heb de berichten over gewonden etc niet gehoord..)
pi_43724197
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zou kunnen dat je gelijk hebt wat Jan Mulder en Ruud Gullit betreft. Maar denk je nou echt dat als ze iets gezegd hadden als 'wat een idioten' ze zich ernstig zorgen zouden moeten maken?

Uiteraard hebben die hagenezen er heel veel bij te winnen als ze een van die twee een pak rammel verkopen. Het is erg populair om 'die mensen' af te schilderen als dommer dan dom... In werkelijkheid valt het in een hoop gevallen nog best mee.
De "hoop gevallen" hebben anders in mijn ogen hun best gedaan zo dom mogelijk over te komen. Geloof me, ik begrijp de frustratie van de ADO supporters. Maar als je al een geduchte reputatie hebt, is dit toch één van de domste acties die je kan doen. En Adelaar bedreigen al helemaal...
burgerweeshuis
  maandag 20 november 2006 @ 18:58:23 #299
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43724213
Het is ook wel erg schokkend dat er mensen het voetbalveld op zijn gerent, nee onbegrijpelijk en wat een drama zeg, ohjee....

WERELD NIEUWS, BEL CNN DAN!
Ado is the pride of Holland!
pi_43724322
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:57 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff niet zo elitair doen joh.,.
Ik bedoel dit zeker niet elitair. De frustraties van ADO zijn voor mij zeker begrijpelijk. Maar of ze nou echt blij zijn met het bannen van supporters is de vraag. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.
burgerweeshuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')