Nee, helaas is het dakterras alleen toegankelijk vanuit het centrale trappenhuis.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
Ziet er goed uit!![]()
Hoe kom je eigenlijk bij je dakterras? Grenst die aan 1 van de kamers?
Wat voor soort bank is dat? Waar gehaald?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig! Wat leuk om zo midden in Brussel te wonen![]()
Mooie bank![]()
herkenbaar![]()
Italiaanse makelij. Wij hebben hem bij Vesta in Groningen gekocht. Het zijn eigenlijk allemaal 'zit-elementen' waaruit je zelf je bank/lounge-eiland/weetikveel kan samenstellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat voor soort bank is dat? Waar gehaald?
Leuk idee!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Mr_Moon het volgende:
En zoiets zouden we graag als muurschildering in de slaapkamer hebben:
[afbeelding]
Wij zijn ook al helemaalquote:Op donderdag 16 november 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig! Wat leuk om zo midden in Brussel te wonen![]()
Mooie bank![]()
herkenbaar![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:11 schreef Archont het volgende:
dat lijkt me wel niet zo handig om je hele huis door te moeten om naar de badkamer te gaan.
Ik denk dat hij bedoelt dat het onhandig kan zijn als er bijv. visite is en je moet je nog omkleden etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:00 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
"hele" huis? Ik denk dat ik die enkele meters wel red...
![]()
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:05 schreef D.A.A.F. het volgende:
Welk merk/ type is die bank?
Zoek al een tijdje zo een, maar elke keer zijn pootjes niet mooi/ lijkt het alsof de bank snel gaat inzakken/alleen in leer/ alleen in lelijke kleuren/ enz. maar deze ziet er goed uit!
Dus ik zou graag willen weten welke bank dit is
Ik vind het zelf ook meer een appartement, maar een loft is volgens mij meer een oud industrieel gebouw of pakhuis omgebouwd tot appartementen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:22 schreef tnimble het volgende:
Leuk appartement, maar hoezo loft? Dat is een boven verdieping van een landhuis/grachtenpand/herenboederij die als hele grote woonkamer is ingericht voor het ontvangen van hoogbezoek.
Geweldig! Dankjewel. Die zaak heeft nog meer mooie bankstellen. Nu nog een goede winkel in NL vinden die dit verkoopt. Is wel wat makkelijker.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"
Op de site van de winkel waar wij hem (haar?) gekocht hebben vind je het hele gamma:
www.vivrecontemporain.be
Domus toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"
Op de site van de winkel waar wij hem (haar?) gekocht hebben vind je het hele gamma:
www.vivrecontemporain.be
Zelfde prijsklasse ook? Ook zo veel te customizen qua kleur en modulair systeem?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:11 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
dit is Domus, het verschil zit hem vooral in de poten volgens mij:
[afbeelding]
Yep, ongeveer dezelfde prijsklasse, en inderdaad hetzelfde systeem qua kleuren en elementen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Zelfde prijsklasse ook? Ook zo veel te customizen qua kleur en modulair systeem?
We hadden de keuze: een loft casco (dus helemaal niets geinstalleerd, en geen enkele muur erin) of compleet geinstalleerd. Om praktische redenen hebben we gekozen voor een compleet geinstalleerd appartement.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef D.A.A.F. het volgende:
Thanx!
Goed dat was het weer voor mijn offtopic gedoe. Leuke woning btw
Loft is wel hip, maar heb je zelf ook de indeling mogen doen? In NL is dat wel gebruikelijk voor loften.
Zijn in NL niet te betalen. Een beetje loft (kaal dus, zonder een enkele muur) is in NL rond de 300.000 euro.
Taal vervuiling. De van dale oneline (niet dat dat en echt goed woordenboek is)quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:43 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook meer een appartement, maar een loft is volgens mij meer een oud industrieel gebouw of pakhuis omgebouwd tot appartementen.
Volgens Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Loft
Die van ons voldoet niet echt aan deze beschrijving, dus gewoon een manier van de makelaar om het duurder te laten lijken![]()
Maar ze zitten er wel dichterbij. Je moet het zien als op een bovenverdieping (maastal 1ste) aan de kant van een pand met het mlooiste uitzicht een hele grote kamer wordt gemaakt (b.v. 20 bij 10 meter of nog veel groter) waar in het midden een hele grote tafel staat met een stuk of 20 stoelen een aantal krronluchters er boven waar de gasten hun koffie kunnen krijgen en evt een maaltijd. Langs de muren staan allemaal vitrinekasten waar je al je nette servis, het tafel zilver en alle kunst en sieraden in tentoonstelt. Daarboven hangen portretten van alle vorige generaties. Bij de ramen aan de zichtzide zet je kleinrere tafels neer voor allerlij spelletjes en aan de kant tegenover de ramen staat b.v. een vleugel. Als er een bruiloft is worden de tafels en stoelen verwijdert en heb je een grote zaal voo te dansen over.quote:loft (de ~ (m.), ~s)
1 als woning ingerichte dakverdieping van een gebouw
quote:
O ja, ik zie het! We hebben die kleine pootjes inderdaad. En de twee delen van de Studio zijn wat kleiner dan die van de Domus volgens mij (wij hebben tweemaal 1m35 tegen elkaar aan).quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:11 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
dit is Domus, het verschil zit hem vooral in de poten volgens mij:
[afbeelding]
Hai Zusjequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef Renvero het volgende:
Hoi,
Hopelijk gaat het goed met jullie? Had al gehoord dat jullie een witte bank zouden krijgen. Hoop niet dat onze kleine een knoeierd wordt met eten... Nu kunnen we de ontwikkelingen in ieder geval in de gaten houden, zo op afstand!
Groetjes
renvero
Dikke kus van jullie nichtje!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Welkm op Fok! @ K&W !
Hoop dat je het naar je zin krijgt / hebt
Ziet er leuk uit, ben benieuwd naar de interieur foto'sWanneer is de bedoeling dat je er in trekt ?
Jammer?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Jammer van het dakterras maar leuk optrekje hoor!!![]()
Klopt, maar we hebben een goede wasmachine, dus of een nieuwe wasmachine of een smallere wastafel met bijhorend meubel? Alle opties zijn nog open.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef hierissiedan het volgende:
super mooi, maar over die wasmachine, er zijn bovenladers te koop en die zijn dacht ik 45 cm breed ofzo misschien een idee? (plus dat ze veel "sterker" zijn omdat de trommel op 2 punten hangt)
Mr_Moon, ziet er goed uit, met welk programma is dat gebeurd?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Mr_Moon het volgende:
..maar ik heb een idee in elkaar geknutseld van het interieur van het appartement .
[afbeelding]
[afbeelding]
Gedaan met Google Sketchupquote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef ROG het volgende:
[..]
Mr_Moon, ziet er goed uit, met welk programma is dat gebeurd?
Geen idee, we hebben dit appartement met deze vloer erin zo gekocht, ik kan wel even kijken wat voor merk en type vloer het is, als je daar iets aan hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 00:15 schreef ROG het volgende:
De vloer is érg mooi, niet te donker en ook niet te licht. Wat heeft ie gekost per m²?
Dat is idd vervelend ja!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Geen foto-update vandaag, we hadden een ongeloofelijke dip na het nieuws van onze energieleverancier:
de elektriciteit wordt pas vrijdag 5 januari aangesloten!![]()
We moeten er dit weekend inzitten, want de 1e loopt ons huurcontract af in de huidige woning.
Geen elektra betekent geen licht, geen warm water, geen koelkast en geen mogelijkheden tot koken...
Maar goed, we zien wel, morgen de grote verhuis met gelukkig wat hulp...
Gevonden: de vloer komt van Parker Kislingbury.quote:Op maandag 25 december 2006 00:15 schreef ROG het volgende:
De vloer is érg mooi, niet te donker en ook niet te licht. Wat heeft ie gekost per m²?
die design lamp is super!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Mr_Moon het volgende:
En er was licht
![]()
Afgelopen vrijdag is de elektriciteit aangesloten, dus we kunnen nu eindelijk een beetje normaal leven.
Meteen maar wat lampjes opgehangen:
In de inloopkast:
[afbeelding]
In de keuken, dezelde lamp (hier nog niet aangesloten):
[afbeelding]
En in de woonkamer, deze design lamp:
[afbeelding]
[afbeelding]
en de meeste dozen uitgepakt, de kasten ingeruimd, en een beetje opgeruimd:
[afbeelding]
Die IKEA expedit gaat er trouwens uit, we willen kastruimte maken onder de raampartij.
To do: vensterbanken schilderen, hier en daar nog wat correcties op de muren, aluminium afwerklijsten op de schuifwand en deuren en kozijnen schilderen.
To buy: Kasten (lage expedit?) voor onder de ramen, tv-meubel en tv.
Welke rest?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef arneaux het volgende:
Prima kersen eten als ik het zo zie. Het is de bedoeling dat jullie de rest gaan verhuren?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Welke rest?![]()
Wij zijn geen eigenaar van het gebouw, enkel van een appartement van de 11.
Ik kan natuurlijk mijn berging en dakterras verhuren![]()
gezien de huizenprijzen hier in Brussel zal dat wel een droom blijvenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:29 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik dacht dat jullie t hele pand hadden.
zoiets kan je ook bij de kwantum kopen..quote:
Thanks, geeft niet. Appartementje ziet er tof uit zo na de updates!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Gevonden: de vloer komt van Parker Kislingbury.
Of dat ook gewoon in de winkel te krijgen is weet ik niet...
(beetje laat antwoord, excuses daarvoor)![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
zoiets kan je ook bij de kwantum kopen..![]()
Leuk zo die muren!![]()
Geen hal, en (gelukkig) geen kapstok (vind een kapstok verschrikkelijk). De jassen gaan bij ons direct de inloopkast in, op een hanger.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:51 schreef Renesite het volgende:
Wat ik dan mis: Hebben jullie geen hal? Waar hangen jullie de jassen op?
199 euro, maar nu (tenminste hier in België) voor IKEA family leden 179. Geloof dat hij zonder de koeiehuid 99 euro is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:56 schreef truttebosje het volgende:
wat een leuke poef, mag ik vragen wat hij gekost heeft.
http://www.kwantum.nl/NL/Catalog/ProductDetail.htm?productId=1556130&category=150705_Modern+%26+trendquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
hopelijk iets dat er vaag op lijkt, want deze was behoorlijk prijzig
![]()
(ben je bij de kwantum, zie je daar je dure designlamp voor enkele tientjes)
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
http://www.kwantum.nl/NL/Catalog/ProductDetail.htm?productId=1556130&category=150705_Modern+%26+trend
Ik heb m dan in de ovale versie gezien..( lijkt op zo'n schuurspons iig) idee is ongeveer hetzelfde dacht ik zo te zien??
Yep, heb er een jaar lang recht tegenover gewoond (metertje of 30 afstand)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:34 schreef Die4iT het volgende:
op die foto van je uitzicht , dexia tower , is dat het gebouw dat die lichtshow geeft?
Die ik heb gezien was denk ik iets van 50 cm oid..quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:32 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt dit gebaseerd op hetzelfde idee (wij vonden die van ons ook al een hele grote en hele dure brillospons).
Ik heb alleen het idee dat die van de kwantum niet zo groot is? (10 lampjes erin) Die van ons is 80 cm in doorsnede en heeft 24 lampjes.
Dat is wel cool.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:41 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Yep, heb er een jaar lang recht tegenover gewoond (metertje of 30 afstand)
dit dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geloof me, het is erg indrukwekkend, maar om dit elke avond op je muren en plafond geprojecteerd te zien...![]()
Brussel wil de lichtstad worden van de lage landen, en heeft nu al enkele van dit soort projecten (RTBF zendtoren bijvoorbeeld)
Proberen kun je altijd; ik vind hoe dan ook onafhankelijk wat voor type wasmachine jullie hebben dat beide soorten machines daar aangesloten moeten kunnen wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:00 schreef Mr_Moon het volgende:
Herinneren jullie dit nog:
[afbeelding]
De plaats waar de wasmachine moet komen, maar dat dus nooit gaat passen (de plek is 37 cm, en als dat stukje plank weg is van het wastafelmeubel ongeveer 45 cm). Kan ik dit als verborgen gebrek bestempelen en van de projectontwikkelaar eisen dat hij dit oplost?
Ik ben namelijk bang dat hij zal zeggen dat de plek bedoelt is voor een bovenlader, en dat wij dus een andere machine moeten kopen...
Bekende lamp. Ikea?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Mr_Moon het volgende:
En er was licht
![]()
Afgelopen vrijdag is de elektriciteit aangesloten, dus we kunnen nu eindelijk een beetje normaal leven.
Meteen maar wat lampjes opgehangen:
In de inloopkast:
[afbeelding]
Hoe stond e.e.a. ingetekend op de bouwtekening?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:00 schreef Mr_Moon het volgende:
Herinneren jullie dit nog:
[afbeelding]
De plaats waar de wasmachine moet komen, maar dat dus nooit gaat passen (de plek is 37 cm, en als dat stukje plank weg is van het wastafelmeubel ongeveer 45 cm). Kan ik dit als verborgen gebrek bestempelen en van de projectontwikkelaar eisen dat hij dit oplost?
Ik ben namelijk bang dat hij zal zeggen dat de plek bedoelt is voor een bovenlader, en dat wij dus een andere machine moeten kopen...
Goed punt :quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:24 schreef ROG het volgende:
[..]
Hoe stond e.e.a. ingetekend op de bouwtekening?
Onder de boiler hebben we geprobeerd, maar daar hebben we ongeveer 10 centimeter te kort in de diepte, dit zou opgelost kunnen worden door het kozijn 10 centimeter naar buiten te plaatsen, maar buiten dat dat er niet echt uitziet, komen we ook in de problemen met de buitendeur die waarschijnlijk dan niet meer geheel open kan.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef Solingjan het volgende:
Erg jammer dat het zo niet gaat.
Voor de optie op de beganegrond zou ik zeker niet kiezen.
Dan maar wat tegels er uit.
Links onder de boiler is daar nog ruimte.
Als je een voorlader hebt hoeft hij er maar ondergeschoven te worden en aangesloten. Dat je een gedeelte van de bovenkant niet kunt gebruiken is niet zo erg. En als dat tegelwerk netjes afgewerkt word valt het best wel mee.
Maar elke keer naar de beganegrond. Das niet te doen.
Ja ja Jij hoeft niet hequote:Op maandag 15 januari 2007 17:00 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Onder de boiler hebben we geprobeerd, maar daar hebben we ongeveer 10 centimeter te kort in de diepte, dit zou opgelost kunnen worden door het kozijn 10 centimeter naar buiten te plaatsen, maar buiten dat dat er niet echt uitziet, komen we ook in de problemen met de buitendeur die waarschijnlijk dan niet meer geheel open kan.
En elke keer naar de begane grond? Hoeveel mensen hebben de wasmachine niet op zolder staan? Die moeten dan ook naar boven en wij hebben het voordeel van een lift.
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ja ja Jij hoeft niet heLaat je lief maar lopen en met die mand zeulen.
En Wastafel???quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
neen, helaas ben ik CEO wasjes draaien inc. (toen mijn schatje nog studeerde, deed ik elk weekend al haar wasjes en die traditie is blijven hangen)
![]()
O, ik was natuurlijk iets essentieels vergeten te vertellen : de deur naar de badkamer is net 60 centimeter (dè ken net, hoor ik jullie al zeggen, maar nee, want door het uitstekende muurtje van de toilet kom je klem te zitten, je kan de draai niet maken (believe me, I tried...and failed)
Dit probeerde ik uit te leggen, zelfs al zouden we een kleiner wastafeltje ophangen; de wasmachine komt de badkamer niet eens in!quote:
Dat gaat dan inderdaad niet echt lukken.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Dit probeerde ik uit te leggen, zelfs al zouden we een kleiner wastafeltje ophangen; de wasmachine komt de badkamer niet eens in!![]()
Ter verduidelijking:
[afbeelding]
Denk eerder knap nagedacht door de poolse bouwvakkers en weinig supervisie...quote:
quote:Opzichter :Awel manne, was da hier met die badkaomer?
Bouwvakker Igor 1: Он говорит?.
Bouwvakker Igor 2: Я не имею никакую идею? Где водочка?
Opzichter : Ok, ben effe op cafe ne dagschotel pakke, en als ik terug af kom is da hier in orde
Bouwvakkers Igor 1 + 2: Да, мы готовы здесь, все сделаны.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Solingjan het volgende:
Ben benieuwd wat het volgende probleem is.
Ja, en de buurman lekker door de slipjes van m'n vriendinneke lopen graaien zekerquote:
Exact.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef Mr_Moon het volgende:
De projectontwikkelaar liet wel doorschemeren dat er wel wat kosten waren aan het plaatsen van de wasmachine in de garagebox. Dus ik heb hem er maar even opgewezen dat dit volgens ons een "verborgen" gebrek is, en dat we over de kosten dus nog maar eens moeten praten.![]()
quote:
Yep, daarom heet hij ook Moby Dick (we hebben ook als een stelletje Ahabs moeten vechten om hem boven te krijgen)quote:Op maandag 22 januari 2007 14:28 schreef zwahiel het volgende:
heel erg wit ja, en groot ook zegMaar wel mooi!
Jawel, we hebben een enorme schuifwand tussen de huiskamer en slaapkamer, maar deze staat eigenlijk overdag altijd open, alleen 's nachts gaat deze dicht.quote:Hebben jullie geen deur tussen de huiskamer en de slaapkamer?
Het is groter dan het lijkt op de fotos (die eerste foto is staand op de keukentafel genomen) maar tevens is deze opstelling nog niet de definitieve; de expedit kast gaat weg, op die plek komt dan de 3-zitter.quote:Nu alle meubels er staan lijkt het me erg klein zo, of doen de foto's dat?
Dat was onze bedoeling, de bank is voor visite, of als een van ons twee een boek wil lezen of iets dergelijks, maar meestal liggen we lekker tegen elkaarquote:Wel een toffe bank, maar dat lounge gedeelte is niet erg groot itt de bank?
Hij is inderdaad niet zo zacht dat je erin weg zakt, maar is ook niet zo hard als hij er uit zietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:52 schreef Charisma het volgende:
en de bank ziet er echt niet zacht uit, erder hard maar kan ook gezichtsbedrog zijn
De bank is bij ons ook 90 cm en het lounge gedeelte is 140 bij 140 cm.quote:ik heb ook een launchebank en die nemen nogal ruimte in beslag, als ik mijn kussens weghaal is die 90cm diep, net een enkel bed
Nee, deze wand is nu nog kaal, en wordt waarschijnlijk wit geschilderd, omdat ze toch wel vaak open en dicht gaat, en behang wat kwetsbaarder is dan verf.quote:achter de muur met de bloemen is de schuifwand, hebben jullie die ook met dezelfde behang behagen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef Fidelick het volgende:
Persoonlijk vind ik de bank en loungegedeelte super! Maar idd.. erg wit, zeker in combinatie met de rest van de inrichting: te contrasterend..
Het tv meubel(tje) is overgekomen uit ons oude appartementje en daarvoor uit het studentenflatje van mijn schatje. Deze staat op de lijst om vervangen te worden (zeer nodig nu, met de nieuwe tv), maar we hebben nog niets gevonden wat we leuk vinden en wat binnen het budget past.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:13 schreef Marloes het volgende:
Ik vind het tv meubel en de twee speakers ernaast niet zo mooi.. Voor de rest wel
Yup, alles wat jij hier aangeeft is de bedoeling; we zijn dan ook nog lang niet klaar... Ik had het liefst nu ook al zo gehad zoals je omschrijft, maar helaas: tijd en geld, twee dingen waar we altijd een tekort aan lijken te hebben...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef Tan het volgende:
Ik hou ook wel van contrasten, maar om de één of andere reden krijg ik kriebelende handen als ik dit interieur zie: ik zou het tvmeubel eruitgooien, andere (strakkere!) plantenpotten en dat bloemenboompje verplaatsen naar slaapkamer. De palmboom zou ik verplaatsen naar een hobbykamer of zo (hou niet zo van dat soort planten.)
De roomdivider zou ik gewoon tegen de muur plakken, als daar ruimte voor was (maar ik las ergens dat je die toch weg ging doen). Maar da's mijn smaak hoor, want nu vind ik het erg gaaf, maar toch ergens nèt niet. Het behang en de bank vind ik overigens wél kunnen samen. Ondanks dat het groot en wit is; ik vind dat juist een leuk effect geven! Zeker omdat die koeienpoef er bij staat, die zorgt weer voor een eenheid zo samen. En het tafeltje met de orchidee erop vind ik ook leuk erbij passen.
Ah, dat vermoedde ik ergens al.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Yup, alles wat jij hier aangeeft is de bedoeling; we zijn dan ook nog lang niet klaar... Ik had het liefst nu ook al zo gehad zoals je omschrijft, maar helaas: tijd en geld, twee dingen waar we altijd een tekort aan lijken te hebben...
Dit behang was 50 euro de rol, en wij hadden er 3 nodig (je hebt behoorlijk wat verspilling omdat het patroon doorloopt.)quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:52 schreef arneaux het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat het behang heeft gekost voor 1 zon muurtje? Als ik vragen mag.
Damn, dat is echt veel geld voor een behangetje. Mijn buurvrouw heeft ongeveer hetzelfde behang van de Praxisquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dit behang was 50 euro de rol, en wij hadden er 3 nodig (je hebt behoorlijk wat verspilling omdat het patroon doorloopt.)
Is er een reden waarom Grolsch duurder is dan een Aldi pintje? Bier is bier...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Damn, dat is echt veel geld voor een behangetje. Mijn buurvrouw heeft ongeveer hetzelfde behang van de Praxisen was 15 euro per rol kwijt.
Is er een reden van de hoge kosten?
Hmm okay. In mijn geval is het zo dat ik moet verhuizen en daar best wat geld voor krijg. Ik kan mn studentenkamer dus helemaal perfect inrichten. Maarja, ik vind 150 euro toch echt een beetje te gortig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:17 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Is er een reden waarom Grolsch duurder is dan een Aldi pintje? Bier is bier...![]()
Maar zonder dollen, het zal een gedeelte kwaliteit en een gedeelte naam zijn waaraan je meer betaald.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef newyorkcity het volgende:
Wow! Dat ding met die cd's wat is dat? Die is geweldig!!!
Ooo, die moet ik ook! haha. Die zijn echt te gek!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
dat is dus een CD rek
![]()
Zonder dollen:
Het merk is CD Wall, geen idee of het nog te krijgen is, ik heb deze een jaar of 10 geleden gekocht.
Het zijn aluminium profielen waarop de cd's staan, ze kunnen er dus gewoon uitgenomen worden.
Die link heb ik inderdaad ook gezien, maar dat is niet hetzelfde systeem (mischien wel dezelfde fabrikant).quote:Op maandag 19 februari 2007 13:02 schreef newyorkcity het volgende:
bestaat nog wel.
www.cdwall.nl
Alleen deze zijn helaas kleiner en ik vind hem verticaal leuker. Of maakt het niet uit hoe je hem ophangt?
Mmm, misschien staan het oude systeem nog op ebay.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:19 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Die link heb ik inderdaad ook gezien, maar dat is niet hetzelfde systeem (mischien wel dezelfde fabrikant).
Het systeem dat ik heb zijn allemaal losse profielen die je in elkaar schuift, dus je kan het samenstellen zoals je zelf wilt.
Ik heb nu 4 cd's breed en 16 hoog, maar ik had hem ook 8 cd's breed en hoog kunnen maken (en natuurlijk 16 breed en 4 hoog), het zijn telkens namelijk vlakken van 4 x 4 cd's.
Het zit niet echt mee hè..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:13 schreef Mr_Moon het volgende:
Inmiddels is er, buiten het probleem met de plaatsing van de wasmachine, nog een probleem opgedoken.
Volgens de bouwvergunning, de tekeningen van de architect en de koopakte is hier een berging voorzien tegen de muur, dus waar de voorzijde van de auto zich bevindt. Nu blijkt dat de projectontwikkelaar deze berging niet zal bouwen/financieren, dit is voor de kosten van de nieuwe eigenaren.
Uiteraard is hij dit vergeten te melden tijdens de overdracht en is er nergens sprake van in de koopakte, dus
de notaris bekijkt nu de zaak, en eventueel schakelen we een advocaat in.
niet echt nee, projectontwikkelaarsquote:
kippenhok? Onze trots....quote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
God, wat een kippenhok zeg
Maar wel een leuke inrichting.
Nee, ook dit systeem is het niet, zoals gezegd heb ik deze een jaar of 10 geleden gekocht en eigenlijk ook nooit meer gezien daarna.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:33 schreef Hitpoint het volgende:
Mr_Moon, wat voor ophangsysteem is dat eigenlijk met die cd's?
Oeps!! Foutje....
Is het soms dit systeem wat je hebt? http://www.cubes2move.com/install_cd_help.htm
Voor de rest een super mooi huisje!! Mijn complimenten!
Herkenbaar! Mijn prinsesje en ik hebben ook vrij uit eenlopende smaken, maar over deze bank waren we het vrij snel eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef Cyan het volgende:
Mag ik vragen wat je voor je bank hebt betaald? En is hij verkrijgbaar in veel verschillende kleuren?
Ziet mogelijkheden aangezien vriendje deze bank ook het einde vind! Eindelijk zijn we het over een meubelstuk eens!![]()
en hier schematisch voorgesteld:quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef Mr_Moon het volgende:
wasmachine update:
Vanmiddag de projectontwikkelaar samen met de aannemer over de vloer gehad en het volgende afgesproken:
de wasmachine zal in de wandkast geplaatst worden waar ook al de boiler hangt.
Om hiervoor plaats te maken zullen de leidingen van de boiler iets omgelegd moeten worden (van het midden van de kast naar de zijkant), er zal een aansluiting moeten komen voor de elektra en een extra kraantje (en uiteraard afvoer)
Mischien zal het kozijn aan de binnenkant ook iets moeten veranderen, maar dit zal aan de buitenzijde niet zichtbaar zijn.
hier zal hij dus komen:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef Esraa het volgende:
Gaaf die boekenhoek!![]()
Is die onderste kast de Lack van Ikea?![]()
nee, de laptop staat daar, maar wordt eigenlijk overal gebruikt (op de bank, op de keukentafel enz...) en de iMac staat daar als "object" maar is momenteel niet actief in gebruik.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef Syytön het volgende:
[..]
Zit je daar serieus achter de computer? Lijkt me niet erg comfortabel![]()
TV wordt, zoals vermeldt, nog opgehangen. Speakers passen inderdaad in deze kleur niet echt in het interieur, maar komen dan ook uit mijn oude appartement. (Jamo's, model weet ik zo niet, maar het geluidquote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is totaal niet mijn stijl, maar wel erg mooi gedaan; het past allemaal goed bij elkaar! Zo'n bank lijkt me niet echt lekker zitten, ik heb liever een bank waarin je lekker wegzakt met van die grote kussensEn die speakers zou ik zwart verven; welke speakers zijn het eigenlijk?
Oh ja het is ook VEEL mooier om die tv tegen de muur te hangen, kabels in een wit gootje eronder en hoppa!
Plakplasticquote:Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
TV wordt, zoals vermeldt, nog opgehangen. Speakers passen inderdaad in deze kleur niet echt in het interieur, maar komen dan ook uit mijn oude appartement. (Jamo's, model weet ik zo niet, maar het geluid)
De speakers verven lijkt mij niet zo'n geweldig idee, maar mischien een mooie kwaliteit plakplastic?
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
PlakplasticIk denk dat licht opschuren en daarna lakken juist heel mooi kan worden.
Yep, een ficus, gesnoeid om op een bonzai boompje te lijken. Een collega heeft er ook een die het geweldig doet, dus ik hoop dat deze het ook blijft doen. (Ik ben niet de persoon met de groene vingers in ons huishouden, maar ik heb volop vertrouwen in de vingers van mijn vriendin)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef Tan het volgende:
Is dat boompje echt? Wij hebben er namelijk ook eentje. Na een half jaar ging hij echter uitvallen, ondanks goede verzorging en hij loopt iedere keer weer uit, maar na een tijdje valt het blad er toch weer af
Verder, ziet er allemaal heel mooi uit!
Het probleem is dat de machine (bijna) tegen de achterste muur aan moet komen, om in die kast te passen. De leidingen liggen nu in de weg en moeten dus verplaatst worden naar de zijkant.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef zwahiel het volgende:
Zeg Mr_Moon, kun je die leidingen niet gewoon laten liggen, voor de waterkraan neem je een prikkraan, die schroef je erop en daarna prikt ie zelf een gat in de leiding. Echt ideale dingen zijn 't.
En voor de afvoer zaag je gewoon een stuk eruit en verzet 'm zelf met koppelstukken. Dat is niet zo moeilijk. Of past het dan niet, want op die manier heb je namelijk ook meteen die lelijke leidingen weggewerkt achter de wasmachine
De ruimtes tussen de planken boven het kastje in de boekenhoek is inderdaad estetisch niet helemaal verantwoord,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is prachtig zeg! En dat terras, dat kan heel gaaf worden!
Ik begrijp alleen niet waarom je in het boekenhoekje alles zo op elkaar 'gepropt' hebt. Waarom niet de planken wat verder van elkaar, en niet al die doosjes onder dat wandmeubeltje?
Het is veel strakker als je wat lucht en ruimte creëert (sprak Dude de Douvries).
En die boxen kunnen écht niet natuurlijk![]()
![]()
Ik denk dat ik ze (over een tijdje) wit of zwart verf, en dan mischien een geborsteld aluminium voorpaneel laten maken...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Cyan het volgende:
Heb je geen restje behang meer over van je huiskamerwand? Dan kan je misschien daarmee je boxen "behangen" (lees met spuitlijm vastplakken). Dan passen ze helemaal bij je wand en in je interieur!
Bestaan ze in het wit of zwart? Zo ja, dan zou ik ze proberen te ruilen op Marktplaats ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze (over een tijdje) wit of zwart verf, en dan mischien een geborsteld aluminium voorpaneel laten maken...
kan natuurlijk ook een stel nieuwe kopen....
Neeheequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bestaan ze in het wit of zwart? Zo ja, dan zou ik ze proberen te ruilen op Marktplaats ofzo?
quote:schatje, vind je ook niet dat die boxen ontzettend vloeken bij onze inrichting?
mischien moesten we maar eens gaan kijken voor een paar nieuwe....![]()
Ik ben pro je boxen hoor. Ik heb ook van die kolossen staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:21 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
De ruimtes tussen de planken boven het kastje in de boekenhoek is inderdaad estetisch niet helemaal verantwoord,
maar helaas, doordat we daar behangen hebben met de laatste restjes behang een noodzaak om wat foutjes te verbergen. Ik ga nog een plank extra er onderhangen om het wat evenwichtiger te maken.
m'n boxen, waarom is toch iedereen tegen mijn mooie boxen
![]()
Pssst, die dozen onder de kastjes horen daar niet, dat is een gedeelte van de schoenencollectie van mijn eigen Imelda Marcos.
Ik heb haar een kastje belooft in de inloopkast speciaal daarvoor, maar de collectie breidt sneller uit als ik kan klussen...
Ik zou er bijna een lage heg neerzetten ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef Mr_Moon het volgende:
Volgende "grote" project: inrichting terras![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar mooie grote potten met planten, grote tafel met tuinstoelen en of course: barbeque!![]()
De hangmat is inmiddels besteld![]()
Gaat ook gebeuren, er komt binnenkort iemand om dat "probleempje" voor ons op te lossen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef tjolder het volgende:
Mr_Moen het ware beter dat je de werken aan de leidingen voor boiler en wasmachine NIET zelf doet.
Stel je doet het zelf en achteraf als jullie eens weg zijn, is er een waterlek. Jullie hebben dan veel schade en de onderburen ook. Wie gaat dat betalen ???
Beter het werk laten doen door een erkende loodgieter met factuur en foto's voor en na.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef AnneX het volgende:
kastje:
1e avond: grepen verwijderen; schoonmaken en ontvetten; licht schuren
volgende ochtend (?) gronden
2e avond : licht schuren (stof weg) en 1e lak
4e avond: idem en 2e laklaag.
evt. 2 x gronden ; duurt een avond langer.
Greepjes oud/nieuw terugzetten.
De canvas-print besteed je ws uit: vrijdag ophalen ?
De muurschildering houdt dat in: de wand kleuren? of alleen de tekening?
Anders op avond 3; voor het geval het niet in 1 x dekt?
Er zijn ook vergelijkbare interieurstickers http://www.zuuz.nl/interieurstickers
Succes ! * houd van mannen die hun vrouwen leuk verrassen.
Ze schreef dus : 1e ontvetten/schoonmaken : St. Marc oid.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:08 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
thanks, daar heb ik wat aan...
De wand is al roze, omdat ik geen beamer aan kan komen heb ik het idee om van de bloemen en blaadjes een mal te maken (de contour dus) en deze te gebruiken om de bloemen op de muur te tekenen en daarna te schilderen.
Dus vanavond kastje schuren en ontvetten. = maandag
Morgenvroeg eerste grondlaag (komt mooi uit, ben morgenvroeg thuis...)
S'avonds eerste laklaag. = dinsdag
3e avond kan ik dan mooi besteden aan de wandschildering = woendag
4e avond tweede laklaag = donderdag
vrijdagavond 21 uur = mijn schatje weer thuis...![]()
Ik begreep je wel, maar had de volgorde zelf niet juist getikt in mijn reactie.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ze schreef dus : 1e ontvetten/schoonmaken : St. Marc oid.
en dan - als het droog is - licht schuren.
Anders schuur je het vuil juist IN het hout.
Zal nog best een klusje zijn, gezien groeven en randjes.
Nou krijg ik helemaal het idee, dat we je bij de hand moeten nemen, terwijl je al zoveel hebt geklust.
Je neemt dus de buitenrand van de schoonmaakdoek (microvezel ?) en die pak je links + rechts beet en haalt het zo heen en weer langs / door de richels.
En vergeet de canvas niet te regelen... Check
En de foto's als je klaar bent ...
doe dan maar bagger foto's met de telefoon ?! smilequote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
foto's... ik bedenk me net dat m'nhet fototoestel mee heeft naar Parijs, waarschijnlijk dus geen "In Progress" pics...
Dat is nog een understatement.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef _The_General_ het volgende:
Naar mijn smaak werk je het overigens allemaal te druk uit, maar ieder zijn smaak!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef arneaux het volgende:
Prima kersen eten als ik het zo zie. Het is de bedoeling dat jullie de rest gaan verhuren?
IKEA it is: de bekende PAX kasten van 2m30 hoog.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:36 schreef Koningin het volgende:
Hoe heb je die inloopkast gemaakt?
Zelf planken e.d. tegen de muur of bijv. via de IKEA een kastenpakket??
Foto's misschien?
Dat dacht ik al. Wij willen er ook eentje gaan maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:46 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
IKEA it is: de bekende PAX kasten van 2m30 hoog.
Foto's neem ik wel als het niet zo'n bende is...![]()
ik geloof dat we rond de 90 euro hebben betaald.. (IKEA)...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Isegrim het volgende:
Wat een geweldig huisje.En wat ben je lief voor je meisje.
Mag ik even brutaal zijn en vragen wat zo'n ficus-'bonzai' ongeveer kost? Ik vind die echt supertof.
Okay, da's wel te doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
ik geloof dat we rond de 90 euro hebben betaald.. (IKEA)...
ga eens bij de hema langs, daar doen ze het ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef Mr_Moon het volgende:
De copyshop heeft geen canvas meer op voorraad, dus de Boedha zal moeten wachten... helaas![]()
Maar goed, het goede nieuws: we hebben eindelijk kabel TV!(het pand was nog niet aangesloten, zoals vermeldt zijn er wat problemen geweest met de project ontwikkelaar, die behoorlijk wat zaken niet heeft afgemaakt)
Terechte opmerking, zal vanavond de laatjes nog even doen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind zonder ook wel mooi. Iets minder druk.
Edit: wat ik wel jammer vind, is dat als je de lades openmaakt van je kastje, dat je de zijkanten ziet. En die zijn niet zo mooi![]()
. (schilder ze helemaal, of helemaal niet). Maar verder wel mooi hoor!!
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef arneaux het volgende:
Misschien vinden de dames het gebaar mooier dan de uitwerking?
Ik laat het nog wel weten...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef AnneX het volgende:
Toch spannend hoe je prinsesje het vindt ...
De slaapkamer; ja. De woonkamer zou ik geen geslacht aan hangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Vind je het zelf eigenlijk allemaal mooi?
Het schreeuwt wel "vrouwen-appartement"
Ik vind het mooi, als ik alleen zou wonen zou het er mischien anders uitzien, maar we wonen samen dus heb je een mengeling van stijl en smaak...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Vind je het zelf eigenlijk allemaal mooi?
Het schreeuwt wel "vrouwen-appartement"
De greepjes zijn nog steeds bronskleurig, het zal inderdaad liggen aan de kleursverandering van het kastje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef AnneX het volgende:
Zeg mr. Moon... zijn de greepjes nu gewisseld van bronskleurig naar zilverkleurig ?
of lijkt het zo door de kleur van het buikkastje van donker naar wit ?
Nog meer meubels? Het ziet er op de foto's heel erg vol uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:53 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Mijn volgende project zal een oplossing zijn voor de ongeveer 1000 cd's die nog in verhuisdozen staan, dat wordt geen popperig meubeltje, maar een stoere mannen"kast" met aluminium details.
Komt onder de vensterbanken, over de volle breedte van het appartement.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nog meer meubels? Het ziet er op de foto's heel erg vol uit!
iPod?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
En voor die cd's: koop een iPod en sluit hem op je stereo aan.
Dat heb ik ook gedaan, en mijn appartement is 100 m2.
psst: drie tientjes bij de kringloop, de verf is nog bijna duurder...quote:
Wij hebben zelfs twee van die kastjes; kun je nagaan hoe zeldzaam ze niet zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
Dat buikkastje!! mijn ouders hebben precies hetzelfde kastje bij mijn opa en oma uit de schuur gehaald, wat toevallig zeg, dat verwacht je toch niet zomaar ergens op een foto tegen te komen!
Ik vind het wit trouwens erg leuk staan! Zo zou ik hem later zelf ook wel willen.....![]()
Ben zelf ook niet zo'n fanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Die vaas vind ik spuuglelijk, maar het tafeltje is prachtig geworden.
Da's toch geen stomme vraag?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef newyorkcity het volgende:
He, mag ik een stomme vraag stellen? Van welk hout is jullie parket gemaakt?
Is inmiddels gebeurd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Charisma het volgende:
mooi tafel, en de vaas moet er vanaf![]()
Volgens mij heeft mr_moon dat kastje pas een paar weken in huis. Maar zoek eens op MP op buikkastje. Daar wemelt het van die kastjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
ik wil nog zooo graag zo een kastjedoe je hem weg toevallig
??
Ik vind het inderdaad mooi, maar kan me slecht voorstellen dat een kerel er in wil wonen. Het behang in de woonkamer vind ik overigens te donker. Ik houd van een licht huis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef Mr_Moon het volgende:
Tot nu toe lijkt het alsof de dames het mooi vinden, en de heren het maar niks...
Wij "echte" kerels mogen dus niet van roze houden, leuke witte meubeltjes en bloemetjes op de muur...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:54 schreef Xennia het volgende:
...maar kan me slecht voorstellen dat een kerel er in wil wonen...
Jawel hoor, alleen het is wel duidelijk wie de broek aan heeft zodra je bij jullie een voet over de drempel zetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Wij "echte" kerels mogen dus niet van roze houden, leuke witte meubeltjes en bloemetjes op de muur...![]()
Zal m'n snor dan maar laten staan...
[afbeelding]
![]()
Niet waar!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen het is wel duidelijk wie de broek aan heeft zodra je bij jullie een voet over de drempel zet
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef Cyan het volgende:
Wat heeft smaak te maken met wie de broek aan heeft? Ik vind het een geweldig ingericht huis omdat het lieve en "truttige" gecombineerd wordt met het strakke en stoere.
Iedereen heeft een andere smaak en in dit huis is dat goed gemixt. Ik zie liever een gemixt interieur dat toch bij elkaar past dan zo'n compleet woonkamer programma waar de salontafel een kleine versie van de eettafel is, het dressoir naadloos aansluit op de servieskast en het tvmeubel een memorysetje vormt met de salontafel.
idd...wasmachine in de badkamer is zo armoedig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
Mooie oplossing voor de wasmachine.
Ik vind het mooier dan in de badkamer zelf!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
idd...wasmachine in de badkamer is zo armoedig.
quote:Is het zo'n combi wasmachine/droger geval?
Nu laten we de deur op een kiertje staan, maar ik ben aan het nadenken over ventilatiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Zit er eigenlijk wel voldoende ventilatie in de kast of laten jullie de deur los als de wasmachine draait ?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:50 schreef Isegrim het volgende:
Tof.
Heb je in België ook het systeem van de VvE als je in een appartementengebouw iets koopt?
En allemaal eigenaars of zitten er ook huurwoningen tussen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:01 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
![]()
We hebben het geluk dat er maar 11 appartementen zijn, en dat we ontzettend toffe buren hebben.![]()
een redelijk recente:quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef MLI het volgende:
Waauw Mr_moon! Echt super.. Het is wel iets te druk voor mijn smaak, maar jullie hebben wel lef!
Oh ja, heb je nog nieuwe foto's van de donkergrijze voorgevel?
Vergeet niet dat een combi een stuk kortere levensduur heeftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:31 schreef zwahiel het volgende:
Check 's voor zo'n combi als deze 't begeeft, we hebben die hier ook echt ideaal! Voor de meeste combi's heb je ook geen luchtafvoer nodig
Voor afvoer nu daarin kun je ook gewoon een roostertje bovenin de deur maken, lekker makkelijk. Er zijn ook stopcontacten in blokvorm die een ander stopcontact in het blok aanschakelen als het hoofdcontact in dat blok stroom gaat verbruiken. Zo schakelt bijvoorbeeld de ventilator automatisch aan als de wasmachine ook aan gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |