psst: drie tientjes bij de kringloop, de verf is nog bijna duurder...quote:
Wij hebben zelfs twee van die kastjes; kun je nagaan hoe zeldzaam ze niet zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
Dat buikkastje!! mijn ouders hebben precies hetzelfde kastje bij mijn opa en oma uit de schuur gehaald, wat toevallig zeg, dat verwacht je toch niet zomaar ergens op een foto tegen te komen!
Ik vind het wit trouwens erg leuk staan! Zo zou ik hem later zelf ook wel willen.....![]()
Ben zelf ook niet zo'n fanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Die vaas vind ik spuuglelijk, maar het tafeltje is prachtig geworden.
Da's toch geen stomme vraag?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef newyorkcity het volgende:
He, mag ik een stomme vraag stellen? Van welk hout is jullie parket gemaakt?
Is inmiddels gebeurd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Charisma het volgende:
mooi tafel, en de vaas moet er vanaf![]()
Volgens mij heeft mr_moon dat kastje pas een paar weken in huis. Maar zoek eens op MP op buikkastje. Daar wemelt het van die kastjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
ik wil nog zooo graag zo een kastjedoe je hem weg toevallig
??
Ik vind het inderdaad mooi, maar kan me slecht voorstellen dat een kerel er in wil wonen. Het behang in de woonkamer vind ik overigens te donker. Ik houd van een licht huis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef Mr_Moon het volgende:
Tot nu toe lijkt het alsof de dames het mooi vinden, en de heren het maar niks...
Wij "echte" kerels mogen dus niet van roze houden, leuke witte meubeltjes en bloemetjes op de muur...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:54 schreef Xennia het volgende:
...maar kan me slecht voorstellen dat een kerel er in wil wonen...
Jawel hoor, alleen het is wel duidelijk wie de broek aan heeft zodra je bij jullie een voet over de drempel zetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Wij "echte" kerels mogen dus niet van roze houden, leuke witte meubeltjes en bloemetjes op de muur...![]()
Zal m'n snor dan maar laten staan...
[afbeelding]
![]()
Niet waar!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen het is wel duidelijk wie de broek aan heeft zodra je bij jullie een voet over de drempel zet
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef Cyan het volgende:
Wat heeft smaak te maken met wie de broek aan heeft? Ik vind het een geweldig ingericht huis omdat het lieve en "truttige" gecombineerd wordt met het strakke en stoere.
Iedereen heeft een andere smaak en in dit huis is dat goed gemixt. Ik zie liever een gemixt interieur dat toch bij elkaar past dan zo'n compleet woonkamer programma waar de salontafel een kleine versie van de eettafel is, het dressoir naadloos aansluit op de servieskast en het tvmeubel een memorysetje vormt met de salontafel.
idd...wasmachine in de badkamer is zo armoedig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
Mooie oplossing voor de wasmachine.
Ik vind het mooier dan in de badkamer zelf!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
idd...wasmachine in de badkamer is zo armoedig.
quote:Is het zo'n combi wasmachine/droger geval?
Nu laten we de deur op een kiertje staan, maar ik ben aan het nadenken over ventilatiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Zit er eigenlijk wel voldoende ventilatie in de kast of laten jullie de deur los als de wasmachine draait ?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:50 schreef Isegrim het volgende:
Tof.
Heb je in België ook het systeem van de VvE als je in een appartementengebouw iets koopt?
En allemaal eigenaars of zitten er ook huurwoningen tussen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:01 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
![]()
We hebben het geluk dat er maar 11 appartementen zijn, en dat we ontzettend toffe buren hebben.![]()
een redelijk recente:quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef MLI het volgende:
Waauw Mr_moon! Echt super.. Het is wel iets te druk voor mijn smaak, maar jullie hebben wel lef!
Oh ja, heb je nog nieuwe foto's van de donkergrijze voorgevel?
Vergeet niet dat een combi een stuk kortere levensduur heeftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:31 schreef zwahiel het volgende:
Check 's voor zo'n combi als deze 't begeeft, we hebben die hier ook echt ideaal! Voor de meeste combi's heb je ook geen luchtafvoer nodig
Voor afvoer nu daarin kun je ook gewoon een roostertje bovenin de deur maken, lekker makkelijk. Er zijn ook stopcontacten in blokvorm die een ander stopcontact in het blok aanschakelen als het hoofdcontact in dat blok stroom gaat verbruiken. Zo schakelt bijvoorbeeld de ventilator automatisch aan als de wasmachine ook aan gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |