quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:55 schreef nein het volgende:
is een niettacker hetzelfde als een nietschieter? Zo'n automatisch ding? Want die heeft mn moeder nog wel ergens liggen
Erg leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:38 schreef truttebosje het volgende:
ik heb mn keukendeur een beetje opgeleukt met schoolbordfolie.
wel een heel gedoe om het motief uit te snijden...en nog erger om het op de deur te plakken, maar mn kids zijn er blij mee.
en mn deur is heel wat minder saai.
[img=578xnull]http://i120.photobucket.com/albums/o198/truttebosje/keuken033.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i120.photobucket.com/albums/o198/truttebosje/keuken040.jpg[/img]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]
dit kastje is van mijn overleden oma.
het staat al 3 jaar in mn slaapkamer te staan, maar wil er nu echt wat leuks mee voor in de woonkamer bijvoorbeeld.
iemand ideeen of soorgelijke projectjes gehad?
hier en hier meer info over de bank en hier meer foto's...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef nein het volgende:
oeh, beetje offtopic, maar mr_moon, waar komt die bank vandaan?
Bij ons in Ede heb je de Heutink, groothandel in school en creatieve benodigdheden dus je zou daar kunnen kijken, mocht je het nog eens nodig hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
-edit-
weet iemand waar ik dat schoolbordfolie kan kopen?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:32 schreef Mr_Moon het volgende:
Van dit:
[afbeelding]
naar dit:
[afbeelding]
Nieuw projectje:
[afbeelding]
we wonen in een behoorlijke multiculti wijk, dus ik denk dat die speciaal is gepimpt voor een arabisch interieur...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:42 schreef tnimble het volgende:
[..]wat is er met dat queen anne tafeltje gebeurt
Die andere is trouwens mooi geworden!
jezus wat tof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het pimpen van mijn bureau.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de kleur 'bubblegum'![]()
Thnx. Wel nog even afwachten of de laklaag van vandaag wel goed is gegaan, anders is het te vroeg gejuicht.quote:
Wacht maar, het was ook nooit mijn kleur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
mooi TD ook al is roze niet geheel mijn kleurmaar die bloem
ik ben ook pas sinds een jaar of twee into roze hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wacht maar, het was ook nooit mijn kleur.![]()
Ja idd, een leuk zwart barok-printje (met van die stikkers ofzo) op het blad zou leuk staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef truttebosje het volgende:
al goed opgeknapt....alleen zou ik persoonlijk nog wat leuks met het blad doen...ik vind hem nu een beetje saai.
Dat zou er wel goed bij passen ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja idd, een leuk zwart barok-printje (met van die stikkers ofzo) op het blad zou leuk staan.
Neeeeeequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja idd, een leuk zwart barok-printje (met van die stikkers ofzo) op het blad zou leuk staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |