Dat dacht ik al. Wij willen er ook eentje gaan maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:46 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
IKEA it is: de bekende PAX kasten van 2m30 hoog.
Foto's neem ik wel als het niet zo'n bende is...![]()
ik geloof dat we rond de 90 euro hebben betaald.. (IKEA)...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Isegrim het volgende:
Wat een geweldig huisje.En wat ben je lief voor je meisje.
Mag ik even brutaal zijn en vragen wat zo'n ficus-'bonzai' ongeveer kost? Ik vind die echt supertof.
Okay, da's wel te doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
ik geloof dat we rond de 90 euro hebben betaald.. (IKEA)...
ga eens bij de hema langs, daar doen ze het ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef Mr_Moon het volgende:
De copyshop heeft geen canvas meer op voorraad, dus de Boedha zal moeten wachten... helaas![]()
Maar goed, het goede nieuws: we hebben eindelijk kabel TV!(het pand was nog niet aangesloten, zoals vermeldt zijn er wat problemen geweest met de project ontwikkelaar, die behoorlijk wat zaken niet heeft afgemaakt)
Terechte opmerking, zal vanavond de laatjes nog even doen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind zonder ook wel mooi. Iets minder druk.
Edit: wat ik wel jammer vind, is dat als je de lades openmaakt van je kastje, dat je de zijkanten ziet. En die zijn niet zo mooi![]()
. (schilder ze helemaal, of helemaal niet). Maar verder wel mooi hoor!!
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef arneaux het volgende:
Misschien vinden de dames het gebaar mooier dan de uitwerking?
Ik laat het nog wel weten...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef AnneX het volgende:
Toch spannend hoe je prinsesje het vindt ...
De slaapkamer; ja. De woonkamer zou ik geen geslacht aan hangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Vind je het zelf eigenlijk allemaal mooi?
Het schreeuwt wel "vrouwen-appartement"
Ik vind het mooi, als ik alleen zou wonen zou het er mischien anders uitzien, maar we wonen samen dus heb je een mengeling van stijl en smaak...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Vind je het zelf eigenlijk allemaal mooi?
Het schreeuwt wel "vrouwen-appartement"
De greepjes zijn nog steeds bronskleurig, het zal inderdaad liggen aan de kleursverandering van het kastje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef AnneX het volgende:
Zeg mr. Moon... zijn de greepjes nu gewisseld van bronskleurig naar zilverkleurig ?
of lijkt het zo door de kleur van het buikkastje van donker naar wit ?
Nog meer meubels? Het ziet er op de foto's heel erg vol uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:53 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Mijn volgende project zal een oplossing zijn voor de ongeveer 1000 cd's die nog in verhuisdozen staan, dat wordt geen popperig meubeltje, maar een stoere mannen"kast" met aluminium details.
Komt onder de vensterbanken, over de volle breedte van het appartement.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nog meer meubels? Het ziet er op de foto's heel erg vol uit!
iPod?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
En voor die cd's: koop een iPod en sluit hem op je stereo aan.
Dat heb ik ook gedaan, en mijn appartement is 100 m2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |