Heb je nog 187.000 euro in je studiebeurs? We hebben er nog eentje over...quote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef katerwater het volgende:
Tvp!
Waar vinden jullie die geweldige ruimtes toch! En ik maar zoeken naar een degelijk kot![]()
hmmmmmmm....quote:Op maandag 5 november 2007 19:14 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Heb je nog 187.000 euro in je studiebeurs? We hebben er nog eentje over...
Remind you: de prijs is casco, dus je moet nog alles doen (elektra, water, keuken, badkamer...enz.) en tevens heeft dit appartement geen uitzicht, je kijkt tegen een blinde muur aan... Maar inderdaad, het valt wel mee voor Brusselse begrippen...quote:Op maandag 5 november 2007 19:18 schreef katerwater het volgende:
[..]
hmmmmmmm....![]()
Eerst een paar decennia-tjes werken![]()
edit: de prijs valt eigenlijk wel mee, we zitten tenslotte in Brussel, waar de prijzen nogal gestegen zijn.
Je zocht toch een kot in Gent?quote:Op maandag 5 november 2007 19:18 schreef katerwater het volgende:
[..]
hmmmmmmm....![]()
Eerst een paar decennia-tjes werken![]()
edit: de prijs valt eigenlijk wel mee, we zitten tenslotte in Brussel, waar de prijzen nogal gestegen zijn.
Yep, woon er inmiddels!quote:
Is dit hetzelfde soort / merk schakelmateriaal ? Dan is het in principe uitwisselbaar met elkaar; mits het uit dezelfde serie schakelmateriaal van dezelfde fabrikant is.quote:Op maandag 26 november 2007 12:27 schreef Mr_Moon het volgende:
Wat me nog steeds een doorn in het oog is, is het beigestandaard schakelmateriaal wat gebruikt is.
Nu heb ik deze gezien:
[ afbeelding ]
voor in de woonkamer
en dit voor op de roze muur in de slaapkamer:
[ afbeelding ]
Is schakelmateriaal standaard? Dus gewoon frontjes omwisselen? Of is de inbouwdoos verschillend?
Ben een electro-noob, dus beter even vragen voordat ik dit schakelmateriaal bestel...
Waarschijnlijk niet, er zit nu van dat standaard beige spul op, en dat heb ik bij deze leverancier nog niet eens gezien (legrand). Ik zal er eerst eens eentje van/uit de muur pulken, en daarmee naar de bouwmarkt om te vergelijken.quote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde soort / merk schakelmateriaal ? Dan is het in principe uitwisselbaar met elkaar; mits het uit dezelfde serie schakelmateriaal van dezelfde fabrikant is.
Als het een andere serie / fabrikant is moet je waarschijnlijk de hele schakelaar vervangen incl. raamwerkquote:Op maandag 26 november 2007 18:34 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, er zit nu van dat standaard beige spul op, en dat heb ik bij deze leverancier nog niet eens gezien (legrand). Ik zal er eerst eens eentje van/uit de muur pulken, en daarmee naar de bouwmarkt om te vergelijken.
Maar anders dus de totale schakelaar vervangen? Ik zie op de site van legrand prijzen van 50 euro voor een schakelaar, ik neem aan dat dat niet alleen het frontje is, maar ook de schakelaar erachter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |