quote:Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef Mibos het volgende:
Goedemiddag hier allen, het is een goede week geleden dat ik me voor het laatst gemeld heb maar met trots kan ik melden dat ik op 7 november om 1.27 uiteindelijk bevallen ben van een kerngezonde dochter van 3910 gram en 57 cm lang met een flinke bos zwart haar genaamd Kaithlynn...
Mijn bevalling begon echt volgens het boekje en ging heel rap en eindigde in een soort van drama voor deze nieuwe paps en mams. Als de kraamverzorgster volgende week weg is en het wat rustiger word ga ik het hele verhaal in bevallingsverhalen tikken. Ja wij hebben nog steeds kraamzorg tot en met zondag voorlopig. Ben namelijk nog bijna helemaal bedpatiënt op de toiletbezoekjes en douchebeurten na.
Met dochterlief gaat het prima. Heel rustig en komt netjes om de drie uur voor borstvoeding en slaapt al vanaf de eerste nacht lekker door. Laatste voeding tussen half twaalf en twaalf en ze komt rond half zes pas weer. En ze is![]()
![]()
...
Ga alles op het gemakkie teruglezen maar ik las al wel dat Sweaty en Chaca en zoon en een dochter hebben gekregen dus van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes![]()
Was een van de laatste posts idd, ik geloof dat ik m zelfs dichtgooide met mijn feliquote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef Belana het volgende:
Oe heb ik mibos gemistsorry mibos
en van harte gefeliciteerd! wat een prachtige naam
Zwaaibeeb!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef zwaaibaai het volgende:
Aangezien ik net een uur gesearched hebt, what about Moonah.... Of mag ik dat niet vragen?
Gelukkigquote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Mibos het volgende:
Sjeen in mijn bol misschien maar qua gezondheid niet als het goed is... Alleen zal het even duren eer er een brusje bijkomt terugkijkend op deze bevalling zeg ik nu hoor en mijn mam inclusief!!!
ik ook, al is 't iets minder spannend omdat we al weten dat 't een hele grote bos zwart haar betreft.quote:
whahahaquote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft iemand mijn navel gezien? Hij wordt sinds gistermiddag vermist, lijkt op een sterretje, maar dan op je buik en luistert naar de naam Henk. Probeer hem niet zelf aan te houden, want de laatste keer dat ik hem zag stond hij op ploffen!
Ik ga je morgen mailen! Met een bakkie thee erbij, [mutserdemutsmode on] ...quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef Moonah het volgende:
* kijkt onder de tafel... Nope, geen navel gevonden...
Vorige topic wat nauwkeuriger doorgelezen...
Mibos, wat fijn dat je kleine meiske al zo goed doorslaapt. Zéker als je zo'n beetje fulltime bedpatient bent!
En Viefke, wat super dat het blijkbaar zo goed gaat tussen je vent en jou...
Het wordt weer tijd voor een mailwisseling!![]()
Sterkte met rusten en je blaasontsteking..
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft iemand mijn navel gezien? Hij wordt sinds gistermiddag vermist, lijkt op een sterretje, maar dan op je buik en luistert naar de naam Henk. Probeer hem niet zelf aan te houden, want de laatste keer dat ik hem zag stond hij op ploffen!
Ik weet dat ik officieel nog een kraamvrouw ben, maar met mij gaat het wel oke, blijf alleen moe. Ik kan nu wel mooi misbruik maken van het feit dat ik de hele nacht kan slapen en dat doet me ook goed. Ik vergeet soms mijzelf, maar mijn man fluit me regelmatig terug. Ik moet me sterk houden voor Renzo. Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef E.T. het volgende:
Pfff, wat zwaar Sweaty..
Ik hoop dat ze morgen iets zien iig, op de MRI.
Sterkte! (en probeer jezelf niet helemaal voorbij te lopen.. je hoort natuurlijk nog in je kraambed te liggen en niet heen en weer te sjezen tussen huis en ziekenhuis)
Ik brand een kaarsje voor jequote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef sweaty het volgende:
[..]
Ik weet dat ik officieel nog een kraamvrouw ben, maar met mij gaat het wel oke, blijf alleen moe. Ik kan nu wel mooi misbruik maken van het feit dat ik de hele nacht kan slapen en dat doet me ook goed. Ik vergeet soms mijzelf, maar mijn man fluit me regelmatig terug. Ik moet me sterk houden voor Renzo. Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....
Ik ga me een slag in de rondte duimen. Wat een kraamtijd voor jou en je kleine mannetje! Sterkte!!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef sweaty het volgende:
Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....
Nu zijn ze bezig met je ventje....quote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef sweaty het volgende:
Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:38 schreef chacama het volgende:
[afbeelding]
maud, de goede foto's volgen. deze is met laptop gemaakt
Kleintje, ja het gaat snel. Geniet er ook maar van, want voor je het weet is het voorbij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
oYo, het gaat bij jullie ook al opschieten. Ben benieuwd of het een 2006 of een 2007 kindje wordt!
Mooi verhaal Chacama, geniet van de kleine!
Bixis, ik ben niet zo'n ervaren babyman, dus ik kan alleen maar afgaan op de ervaringsverhalen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef bixister het volgende:
oyo, babies zijn na de geboorte wel vaker misselijk. die van mij hadden er allebei last van de eerste dagen. maar die hadden ook allebei in 't vruchtwater gepoept, zou best mee kunnen spelen.
chacama fijn dat 't goed gaat, geniet van je kraamtijd!
ze hebben in ieder geval wel vaak hoofdpijn van die pomp.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:34 schreef PM-girl het volgende:
Zijn baby's die met de pomp geboren worden ook vaak niet misselijk? Dit omdat ze een soort hersenschuddinkje krijgen ervan?
Klopt! Ik was gisteren met een vriendinnetje uit eten en we hadden het erover dat hoe lief ze ook zijn, de mannen, je toch altijd een soort eenzaamheid voelt (klinkt dramatisch maar ik weet even geen beter woord) in je zwangerschap, omdat ze nooit precies kunnen aanvoelen hoe jij het allemaal ervaart....kunnen ze natuurlijk ook niets aan doen, want het is niet HUN lichaam waarin zoveel gebeurt...maar het minste wat je kan verwachten is toch ook wel weer dat ze respect tonen voor de babykleertjes!!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Martineke het volgende:
Vivimannen hebben dat emotionele niet zoals je merkt
ja, daahag, hij moet straks nog alle poepluiers verschonenquote:
Dat kun je niet standaard zeggen. Het ligt aan de temperatuur van het kindje. Als die goed is hoeft het niet meer, zeker als het goed weer is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o ja vraagje. Hoe lang gebruik je bij een baby kruiken in bed?
Mijn moeder heeft het bij beide zwangerschappen gehad. Beide keren volledig, met een hoop crisis.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Piglet, hoezo zit solutio bij jullie in de familie? Mijn moeder heeft het twee keer gehad en daarom maakte ik me tegen het eind van de zwangerschap erg druk. Om die reden mocht ik naar de gynaecoloog, die me verzekerde dat het niet erfelijk was. Dus de kans dat ik het zou krijgen zou net zo klein zijn voor mij als voor ieder ander (en misschien zelfs wel kleiner juist omdat mijn moeder het had gehad en hij geloof ik 1:500 noemde).
Dat hebben ze mij toen ook gevraagd, of dat in de familie voorkwam, stollingsziekten. Verder kreeg ik een echo, maar de gynaecoloog gaf aan dat je van tevoren weinig kon zien. Was wel erg geruststellend, die echo. En leuk, stiekem nog even kijken naar (toen nog) Ieniemienie!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:31 schreef p_iglet het volgende:
Geen idee, wat ze precies gaan controleren, iig stollingsfactoren geloof ik.
Het doet het, het doet het!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef p_iglet het volgende:
Sweaty, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er met Renzo aan de hand is!!
Hier druk weekje geweest.
Dinsdag naar de verloskundig geweest voor kennismakingsgesprek. En omdat solutio (loslatende placenta) in de familie zit, moet ik in ieder geval voor 1 consult naar de gynaecoloog. Dat wordt volgende week vrijdag dus.
Woensdag termijn echo. Het zit er echt!!!!! En het doet het!!!! En pukkie lag keurig op schema. (9 weken)![]()
![]()
Mijn nachtdiensten heb ik na 1nacht opgegeven, dat ging echt niet. Gelukkig is teamleidster wel begripvol.
Met mijn moeheid en vlagen van misselijkheid is het gewoon even niet verantwoord.
Nu vanavond schoonmams op bezoek, en morgen mijn eigen mams. En dan mijn moeder ook vertellen dat ik zwanger ben.![]()
Verder ben ik onwijs aan het duimen voor mijn tentamenuitslag, helaas laat die nog wel 2-2,5 week op zich wachten. Maar van dat cijfer hangt mijn volledige toekomst af min of meer.
Erg he! En nog erger: Ik voel elke keer tranen opwellen als ik zoiets lees, mijn vriend zei laatst tegen iemandquote:
Ik heb me nog in kunnen houden Popples, met moeite dat wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:24 schreef Popples het volgende:
jeej vivi wat een apotheker. dat zou niet mogen hoor.![]()
Anitra dat met dat kopen dat gebeurde bij mijn moederen tante al bij 6 weken.
en elke week koop/maakt ze wel wat. Morgen krijg ik weer nieuwe kleertjes van haar en mijn tante.
Piglet nou nog even 2.5 week duimen hoor. laten we maar hopen een goed cijfer.![]()
pffff kan gewoon niet slapen zoals gewoonlijk.![]()
Wij gebruiken nog steeds regelmatig een kruik. De eerste weken bij elke voeding een nieuwe kruik, omdat Eva te koud zou zijn, maar later vonden we dat wat onzin, ze doet het goed en groeit prima, dus zal van nature wel een wat lagere temp hebben. Maar 's nachts krijgt ze regelmatig nog een, want dan is het koud en wil mama er ook een....quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o ja vraagje. Hoe lang gebruik je bij een baby kruiken in bed?
Wat lief dat je zoveel moeite doetquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:12 schreef p_iglet het volgende:
Vivi, volgens mij farmacologieboek en gedegen medicatieinformatie die ik kan vinden, kan nitrofurantoine voor kortdurend gebruik ook in de laatste 3 maanden van de zwangerschap... Alleen chronisch gebruik wordt dan afgeraden.
Mutsie!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:28 schreef Moonah het volgende:
Ooooh Vief....![]()
![]()
![]()
Wil je eens niet van die prachtig treffende teksten plaatsen???
Nu mis ik mijn menneke enorm...
Hij is even met zijn vader de stad in. Ze zijn net een half uurtje weg...
...zeurt-ie om een brommer?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mutsie!Straks gaat ie op schoolkamp hoor, en en en....
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:13 schreef bixister het volgende:
leuk & lekker idee wc!
hehheh dat klinkt raar.
Nee, je kan eigenlijk geen gewone reep chocolade smelten. Dit omdat "gewone" chocolade die je koopt in de winkel geen vet bevat wat hard zal worden als je ze op de bevroren soesjes doet. Je moet dus eigenlijk chocolade bij een banket bakkerij halen en die in een pannetje in de magnetron smelten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja leuk webbie, maar even een vraagje...misschien wel heel blond hoor
Hoe doe je dat met choclade smelten, gewoon een reep witte chocola in een pannetje???
Ik zag dit idee laatst ook al eens langs komen in een tijdschrift
Leek me ook wel een leuke traktatie voor de kindjes van mijn creche...
UITERAARD !quote:Op zondag 19 november 2006 10:31 schreef Beaker het volgende:Even een kleine up-date van mijn kant
Alles gaat goedIk ben behoorlijk misselijk geweest en ben er nu uit dat ik gewoon meer moet eten! Werkt goed zeg maar
( wel gezonde dingen uiteraard ) Nog anderhalve week en dan gaan we naar het hartje luisteren en twee dagen later gaan we voor onze eerste echo
kan niet wachten!
Voor de rest zijn we al beladen met kado's van familie en vriendenvooral veel schapen!
Dat is ook een goed idee idd, maar het is nog steeds beter om het te smelten in de magnetron, omdat aangebrande/verbrande chocolade stinkt als de nete...quote:Op zondag 19 november 2006 11:38 schreef chesna het volgende:
In sommige winkels zoals bij AH is op de afdeling voor de bakspulltjes (waar ook cakemeel en pannekoekenmeel ) staan ook een zakje te krijgen met banketbakkerschoco (volgens mij van oetker) die doe je dan in een pan om te smelten, en als je het dan ergens overheen doet dan droogt het op en heb je zo n chocolaagje
Nee inderdaad, als je het in het zakje laat smelten in heet water gebeurd er niets! Maar ik zag net niet staan dat je het in het zakje moest laten... Vandaarquote:Op zondag 19 november 2006 13:39 schreef chesna het volgende:
Je kan het gewoon in het zakje latentwintig minuten in warm water, ja ken wel zien (of voelen) dat het gesmolten is
En verbranden in warm water (zolang je het niet te lang gaat laten koken) gebeurt volgens mij niet
quote:Op zondag 19 november 2006 15:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die mevrouw achter de balie had waarschijnlijk ook last van haar hormonen want ze schreeuwde terug: Ja doet dat!
Er moet ergens een topic in OUD staan met allemaal hormonale uitspattingen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ook zo'n heerlijk herkenbare situatie MaritWat mij betreft komen meer dames over de brug met hun hormonale uitbarstingen. Echt supergrappig om te lezen en fijn om te merken dat ik niet het enige hormonster ben
Daar hoorde ik mijn verloofde ook al over vanmorgen. Vorige week kon ze haar buik nog een beetje indrukken om de boel beneden te bekijken, maar nu moest ze het op de tast doen! Was geen bloederig zooitje geworden zei ze.quote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam er net achter dat de bikinilijn uitgebreid (op de tast) scheren, met een nieuw mesje (dus scherp) toch niet zo'n goed idee was*auw* enzo
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef E.T. het volgende:
Wat dat betreft hadden ze 't in de jaren '70 maar lekker makkelijk..
Check...quote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
...
Ik kwam er net achter dat de bikinilijn uitgebreid (op de tast) scheren, met een nieuw mesje (dus scherp) toch niet zo'n goed idee was*auw* enzo
![]()
Postnatale vetschort...quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Het goede nieuws is dat ik voorweeën bekende vannacht, dus ik kan mijn toefje over afzienbare tijd weer toegrijnzen gok ik. Al dan niet na het omhoogklappen van het welbekende postnatale vetschort.![]()
Zelf op de bank gaan slapenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb nou toch iets geks....
Ik heb soms hele dode vingertoppen en knalrode, warme handen. De lijnen in mijn handpalmen zijn ook knalrood....
En weet iemand hoe ik mijn mannetje normaal door zijn nachtrust loos? Ik snurk al een paar weken mega hard, en ik slaap dan niet eens op mijn rug. De arme schat ligt bijna iedere nacht beneden op de bank......
Dan moet jij maar een flink aan de kamille theequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef Popples het volgende:
Om snurken te voorkomen kan het soms helpen kamille thee te drinken. Daardoor is het lichaam meer in rust en kan snurken voorkomen worden. U zult merken uitgeruster wakker te worden.
*OOEPS*quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dan moet jij maar een flink aan de kamille thee![]()
en bedankt en jij aan de uien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dan moet jij maar een flink aan de kamille thee![]()
"Schat, mijn vliezen zijn gebroken. HALLO! IK HEB PERSDRANG!!!"quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:44 schreef Rottdog het volgende:
Zit niets anders op dan oordopjes voor je man Stiekemerd.
Ik moet ook van 12 tot 3 plat liggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:45 schreef Vivi het volgende:
Erg ja, niks meer kunnen/mogen, ben ook altijd zo'n typje geweest van "Kom op, even doorbijten"maar nu kan het gewoon niet want ik word meteen afgestraft in de vorm van harde buiken, ik heb zelf ook al een harde buik als ik maar even buk, als ik heb gekookt en de afwasmachine heb ingeruimd loop ik te hijgen als een marathonloper
Moet ook van 12-- tot 15.00 plat gaan liggen en verder ook heeeeel rustig aan doen..ik moet zeggen dat ik er behoorlijk labielerig van wordt hoor. En nee, mijn kamertje is ook nog niet af
Afhankelijk zijn van anderen is echt balen
Goed voorbereid scheelt tijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:24 schreef Popples het volgende:
Et fijn dat het met je kleintje goed gaat. maar balen van de rest hoor en rustig aan doen.
kleintje spannend hoor de volgende echo. leuk als opa zelf een kamertjes gaat maken.
nikky balen he dat niks doen. sterkte.
vivi dat hijgen en hardebuiken heb ik ook het is balen maar na alles even uitrusten kan ook geen kwaad![]()
appelsap trouwens een verstandige beslissing hoor om voor je zelf en je kleine te kiezen.
bah heb al sinds eergisteren de hele tijd voorweeen of hoe je het ook noemen moet.
maar ach nog een paar weekjes (4.5) dan is de kleine er hopelijk al lang en breed bij mama en papa.
Ik wete niet of ik het goed schrijf, Carpaal tunnelsyndroom was het of iets dergelijks. Misschien dat je daar last van hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb soms hele dode vingertoppen en knalrode, warme handen. De lijnen in mijn handpalmen zijn ook knalrood....
En weet iemand hoe ik mijn mannetje normaal door zijn nachtrust loos? Ik snurk al een paar weken mega hard, en ik slaap dan niet eens op mijn rug. De arme schat ligt bijna iedere nacht beneden op de bank......
Ik ging om de vier weken. En nu vanaf mijn 30ste week kom ik om de drie a twee wekenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:52 schreef appelsap het volgende:
Kleintje, dat is heel moeilijk te zeggen want dat is bij iedereen anders.
Bij de een groeit de buik als een speer terwijl de ander na 16 weken nog zoiets heeft van: zit er wel iets in?
Als je iets koopt zou ik iets kopen wat goed mee rekt en wat je nu al redelijk past bij je buik.
Ik had ook een vraag.
Hoevaak gaan jullie op controle bij de verloskundige?
Ik ben nu 28 weken en moet nu pas weer over 5 weken, dat is voor de laatste keer en dan zit er minder tijd tussen. (hiervoor ook telkens 5 weken ertussen)
Voor mijn gevoel is dat echt heel weinig!
Hier ook hetzelfde vk schemaquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef Webcrowler het volgende:
Mijn verloofde ging to de 30ste week om de 4 weken en vanaf de 30ste week om de 2 weken.
Hehe zie je het voor je?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Schat, mijn vliezen zijn gebroken. HALLO! IK HEB PERSDRANG!!!"
-ssssnurk
Zal eens navragen... ik heb er niet veel last van, maar viel me wel op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:08 schreef nikky het volgende:
Ik wete niet of ik het goed schrijf, Carpaal tunnelsyndroom was het of iets dergelijks. Misschien dat je daar last van hebt.
Jij zo: "Oh, niks. Dan zet je m aan na je presentatie, ziet 365 gemiste oproepen, belt naar huis en krijgt mij aan de telefoon: "Ik heb m Krelis genoemd, leuk he?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:23 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hehe zie je het voor je?
Vanaaf heeftie een presentatie. Dus ik zeg, "Hou wel je telefoon aan he". Vraagtie doodleuk "Waarom"?![]()
[..]
Zal eens navragen... ik heb er niet veel last van, maar viel me wel op.
heeft vriendin ook, zoek een shiatsu therapeutquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef Stiekemurd het volgende:
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 22 november 2006 08:59 schreef YPPY het volgende:
Dat is heel normaal Kleintje. Kinderen 'krijgen' is nu eenmaal een ontzettend grote verandering in je leven. En daar ga je aan twijfelen. Niks geks aan dus. En wat de bevalling betreft. Het is een dooddoener, maar vaak kom je aan het einde van je zwangerschap in een andere bui en dan kan het je niks meer schelen. Zie je er veel minder tegenop. Dan heb je zo genoeg van zwanger zijn, dat de baby er hoe dan ook uit moet.
Gek he? Ik heb/had ook van die plotselinge paniekaanvalletjes van: "Ow fuk, dat moet straks weer, doet au!".quote:Op woensdag 22 november 2006 09:16 schreef YPPY het volgende:
Ik heb ontzettend tegen de bevalling opgezien. En inderdaad, m'n vliezen braken en ik had zo'n rust. Zo raar was dat. Net of je je ineens superwoman voelt. 'Ik ga gewoon binnen twee dagen bevallen. Klaar."
Ik denk dat dat zo ongeveer het eerste regeltje met kleine lettertjes is bij zwangerschap/ouderschapquote:Op woensdag 22 november 2006 09:55 schreef Kleintje het volgende:
oke, ik ben dus helemaal normaal met mijn onzekere gedachtes. Thanks!
...
Gek genoeg niet. Zit nu een beetje te denken aan die van de eerste, dat was ook twee dagen zeiken en dan ineens doorzetten.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Suzanna het volgende:
Succes Mwana! Ik hoop voor je dat het lekker gaat doorzetten. Je zult zo langzamerhand wel weten hoe het begin van een bevalling voelt (ook al is elke bevalling weer anders) ...
![]()
Ik wou het binnensdeurs houden zeg maarquote:Op woensdag 22 november 2006 14:08 schreef dutchie het volgende:
Mwana moet ik vast een parkeerplaatsje voor je vrij gaan houden bij het Sophia?(mocht je niet thuis gaan bevallen)
Succes meid, je weet hoe het moet. En als je het vergeten was, je weet dat je op een punt komt van: O ja shit, waarom wilde ik dit ook alweer?![]()
![]()
![]()
(ik verheug me nu al stiekum op je bevallingsverhaal)
nou we hebben het kamertje nog helemaal niet klaar hoor, maar ik vind het nu al leuk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin hebben jullie het kamertje dan al klaar? Wow dat is dan lekker snel zeg. Bij ons komen de meubeltjes voor de babykamer pas 30 november en dan moeten er nog wat "final touches" gedaan worden voordat Bompie erin kan hoor. Wij hebben trouwens ook klamboes.Eentje voor boven het ledikantje omdat dat zo gezellig staat en nog eentje voor boven de box zodat onze kat er niet gezellig inkruipt.
En je bent straks tante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |