quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:13 schreef bixister het volgende:
leuk & lekker idee wc!
hehheh dat klinkt raar.
Nee, je kan eigenlijk geen gewone reep chocolade smelten. Dit omdat "gewone" chocolade die je koopt in de winkel geen vet bevat wat hard zal worden als je ze op de bevroren soesjes doet. Je moet dus eigenlijk chocolade bij een banket bakkerij halen en die in een pannetje in de magnetron smelten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja leuk webbie, maar even een vraagje...misschien wel heel blond hoor
Hoe doe je dat met choclade smelten, gewoon een reep witte chocola in een pannetje???
Ik zag dit idee laatst ook al eens langs komen in een tijdschrift
Leek me ook wel een leuke traktatie voor de kindjes van mijn creche...
UITERAARD !quote:Op zondag 19 november 2006 10:31 schreef Beaker het volgende:Even een kleine up-date van mijn kant
Alles gaat goedIk ben behoorlijk misselijk geweest en ben er nu uit dat ik gewoon meer moet eten! Werkt goed zeg maar
( wel gezonde dingen uiteraard ) Nog anderhalve week en dan gaan we naar het hartje luisteren en twee dagen later gaan we voor onze eerste echo
kan niet wachten!
Voor de rest zijn we al beladen met kado's van familie en vriendenvooral veel schapen!
Dat is ook een goed idee idd, maar het is nog steeds beter om het te smelten in de magnetron, omdat aangebrande/verbrande chocolade stinkt als de nete...quote:Op zondag 19 november 2006 11:38 schreef chesna het volgende:
In sommige winkels zoals bij AH is op de afdeling voor de bakspulltjes (waar ook cakemeel en pannekoekenmeel ) staan ook een zakje te krijgen met banketbakkerschoco (volgens mij van oetker) die doe je dan in een pan om te smelten, en als je het dan ergens overheen doet dan droogt het op en heb je zo n chocolaagje
Nee inderdaad, als je het in het zakje laat smelten in heet water gebeurd er niets! Maar ik zag net niet staan dat je het in het zakje moest laten... Vandaarquote:Op zondag 19 november 2006 13:39 schreef chesna het volgende:
Je kan het gewoon in het zakje latentwintig minuten in warm water, ja ken wel zien (of voelen) dat het gesmolten is
En verbranden in warm water (zolang je het niet te lang gaat laten koken) gebeurt volgens mij niet
quote:Op zondag 19 november 2006 15:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die mevrouw achter de balie had waarschijnlijk ook last van haar hormonen want ze schreeuwde terug: Ja doet dat!
Er moet ergens een topic in OUD staan met allemaal hormonale uitspattingen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ook zo'n heerlijk herkenbare situatie MaritWat mij betreft komen meer dames over de brug met hun hormonale uitbarstingen. Echt supergrappig om te lezen en fijn om te merken dat ik niet het enige hormonster ben
Daar hoorde ik mijn verloofde ook al over vanmorgen. Vorige week kon ze haar buik nog een beetje indrukken om de boel beneden te bekijken, maar nu moest ze het op de tast doen! Was geen bloederig zooitje geworden zei ze.quote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam er net achter dat de bikinilijn uitgebreid (op de tast) scheren, met een nieuw mesje (dus scherp) toch niet zo'n goed idee was*auw* enzo
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef E.T. het volgende:
Wat dat betreft hadden ze 't in de jaren '70 maar lekker makkelijk..
Check...quote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
...
Ik kwam er net achter dat de bikinilijn uitgebreid (op de tast) scheren, met een nieuw mesje (dus scherp) toch niet zo'n goed idee was*auw* enzo
![]()
Postnatale vetschort...quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Het goede nieuws is dat ik voorweeën bekende vannacht, dus ik kan mijn toefje over afzienbare tijd weer toegrijnzen gok ik. Al dan niet na het omhoogklappen van het welbekende postnatale vetschort.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |