Chaca en Mibos van harte gefeliciteerd met jullie dochters
![]()
, ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
Wat zijn jullie lief allemaal zeg, iedereen leeft zo mee, echt heel fijn om te lezen allemaal.
Even een kleine update: vanmorgen in het ziekenhuis hoorden we dat vannacht toch een hersenactiviteit in zijn hersentjes te zien was die weer zouden kunnen duiden op stuipjes alleen was dit niet aan de buitenkant te zien. Op zich ben ik daar blij mee want nu kunnen ze dat verder onderzoeken en moet er morgen eigenlijk wel wat te zien zijn op de mri scan. Hij zou eigenlijk vanmiddag al mogen, maar dat ging op het laatste moment niet door omdat er een grote stroomstoring was! hadden wij weer. Nu staat hij morgenochtend om 8 uur als eerste op de lijst. Ik hoop dat ze wat vinden zodat ze dat kunnen behandelen, anders blijven we ons afvragen waar de stuipjes vandaan komen.
Verder hadden ze een ruis aan het hartje gehoord dus vanmiddag is een hele uitgebreide hartecho gedaan, maar hier was gelukkig ook niets op te zien uiteindelijk. Het gaat nu om morgen, wat zullen ze zien en kan het verholpen worden en wat gaat het brengen voor de toekomst? Komen ze vanmorgen ook nog langs van de wijkzorg om Renzo een hielprikje te geven.... en dan moet je zeggen dat hij niet bij je thuis is..
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik woon inderdaad redelijk in de buurt van het WKZ, zo'n 20 minuten rijden in Leidsche Rijn.
Nogmaals bedankt voor jullie steun, dat doet ons erg goed.