Ik weet dat ik officieel nog een kraamvrouw ben, maar met mij gaat het wel oke, blijf alleen moe. Ik kan nu wel mooi misbruik maken van het feit dat ik de hele nacht kan slapen en dat doet me ook goed. Ik vergeet soms mijzelf, maar mijn man fluit me regelmatig terug. Ik moet me sterk houden voor Renzo. Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef E.T. het volgende:
Pfff, wat zwaar Sweaty..
Ik hoop dat ze morgen iets zien iig, op de MRI.
Sterkte! (en probeer jezelf niet helemaal voorbij te lopen.. je hoort natuurlijk nog in je kraambed te liggen en niet heen en weer te sjezen tussen huis en ziekenhuis)
Ik brand een kaarsje voor jequote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef sweaty het volgende:
[..]
Ik weet dat ik officieel nog een kraamvrouw ben, maar met mij gaat het wel oke, blijf alleen moe. Ik kan nu wel mooi misbruik maken van het feit dat ik de hele nacht kan slapen en dat doet me ook goed. Ik vergeet soms mijzelf, maar mijn man fluit me regelmatig terug. Ik moet me sterk houden voor Renzo. Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....
Ik ga me een slag in de rondte duimen. Wat een kraamtijd voor jou en je kleine mannetje! Sterkte!!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef sweaty het volgende:
Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....
Nu zijn ze bezig met je ventje....quote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef sweaty het volgende:
Duim alsjeblieft allemaal dat mochten ze morgen iets zien, dat het verholpen kan worden en dat hij er niets schadelijks aan over heeft gehouden....
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:38 schreef chacama het volgende:
[afbeelding]
maud, de goede foto's volgen. deze is met laptop gemaakt
Kleintje, ja het gaat snel. Geniet er ook maar van, want voor je het weet is het voorbij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
oYo, het gaat bij jullie ook al opschieten. Ben benieuwd of het een 2006 of een 2007 kindje wordt!
Mooi verhaal Chacama, geniet van de kleine!
Bixis, ik ben niet zo'n ervaren babyman, dus ik kan alleen maar afgaan op de ervaringsverhalen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef bixister het volgende:
oyo, babies zijn na de geboorte wel vaker misselijk. die van mij hadden er allebei last van de eerste dagen. maar die hadden ook allebei in 't vruchtwater gepoept, zou best mee kunnen spelen.
chacama fijn dat 't goed gaat, geniet van je kraamtijd!
ze hebben in ieder geval wel vaak hoofdpijn van die pomp.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:34 schreef PM-girl het volgende:
Zijn baby's die met de pomp geboren worden ook vaak niet misselijk? Dit omdat ze een soort hersenschuddinkje krijgen ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |