Familie Chacama GEFELICTEERD MET DE GEBOORTE VAN MAUD!!!!
en Familie Mikos GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN KAITHLYNN!!!
Wat een mooie namen!
Vivi: Wat staat jullie een gezellige oud & nieuw te wachten. Klinkt heeeeeel romantisch
![]()
Lief van je mams!
Helaas hier een mindere dag... Heb al een paar weken last van een steek in mijn onderbuik waarvan de gyn had gezegd dat ik moest bellen als het erger werd. Dat werd het wel de afgelopen week maar was te doen. Vandaag op mijn werk was het ineens niet meer uit te houden en het straalde door naar rug en vbovenbeen, ik kon niet meer opstaan en moeilijk lopen. Toch maar het zh gebeld en ik moest langskomen. Ik was er om 13.00 uur en ben nu net een uurtje thuis :S Ben helemaal doorgelicht dus wel gerustgesteld.
Eerst dachten ze aan weeen (al voelde het niet zo) dus aan het CTG, beebs hartslag was redelijk constant met uitschietertjes naar boven en beneden maar was goed. De weeen meter sloeg nietecht uit, was meer harde buiken registratie (gelukkig). Tijdens zeker een uur aan dat ding werd mijn bloeddruk gemeten, die was wel weer hoog maar goed, what's new. Hij was ook weleens hoger geweest dus viel nog mee. Daarna urine opgestuurd naar het lab omdat ze dan dachten aan een urineweg ontsteking. Daarna een inwendige echo gekregen om te kijken of daar niets aan het verweken was maar zag er goed uit.
Ze was een beetje ongerust over mijn buikpijn en dacht misschien aan een blindedarm-ontsteking (urine was ook goed) dus maar bloed afgenomen en opgestuurd. Tijdens het wachten daarop een echo gekregen waarbij ze ukkie helemaal doorgelicht hebben (duurde een half uurtje) Was super om te zien maar ze heeft mij ook wel een paar keer laten schrikken. Was ze 5 minuten aan het porren en afgezien van hmmms kwam er niets uit dus ik al
![]()
Was zooo bang! Ging ze iemand anders halen die mee moest kijken, zij kon "het" ook al niet vinden dus toen maar gevraagd wat ze precies deden, waren ze " alleen maar" bezig om de beste doorsnedes te vinden van buikje, hoofdje en beentjes. Na wat gezoek alsnog gevonden! Zag er goed uit!! Ukkie had nog de hik
Nog even wachten op de uitslag van het bloed en zag er ook goed uit, mocht weer gaan dus. Ik moet alleen nogsteeds rustigaan doen, naar Cesar therapie (aangezien ze denkt dat het BI is) en mag om de 6 uur 2 paracetamollen tegen de pijn (al hou ik daar niet van dus zover zou het niet komen) Blijft het zo dan moet ik weer bellen.
Gezellig dagje dus
![]()
Die lieve mevrouw van het echo bureau heeft ook nog niet gebeld dus morgen maar weer zelf proberen.
Ga nu lekker naar bed, mocht niet mee naar het nieuwe huis van mannetje dus hij is nu druk aan het werk daar en ik ga lekker slapen!
Welterusten!!