och sweaty, wat naar!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:21 schreef sweaty het volgende:
Hier geen leuk nieuws. Vanmorgen zijn we met Renzo met spoed naar de eerste hulp moeten gaan, lang verhaal komt neer op stuiptrekkingen die onverklaarbaar komen. In ons ziekenhuis was even niets te vinden, daarna is hij met een ambulance met loeiende sirenes naar het wilhelmina kinderziekenhuis over gebracht. Ik ben kapot heb al 3 dagen niet geslapen, heb de hele dag gehuild. Hij ligt nu op de ic aan allerlei slangen en draadjes (zie de website) en heeft een ruggenprik gehad en allerlei testen, morgen horen we weer wat meer, we zijn nu thuis, maar zonder kind.
Moest het even kwijt. Toch bedankt voor al jullie felicitaties, ik hoop dat het goed komt.
Update 08.45 uurquote:Begin van de avond nog om de vijf minuten. Toen in bad. Weg weeën. Elf uur weer aan ctg. Wel weeën, maar zonder dat ik ze voel. Net Vk hier, nog steeds 2 cm. Ik blijf hier,gaat naar huis. Morgen meer...
Update 09.10 uurquote:Dadelijk ctg, dan gel. Hopen dat dit activeert en hoofd vastzet. Als dat lukt gaan ze vliezen breken. Zonder baby laten ze me niet gaan.
I'll keep you postedquote:Gel gehad. Vk hoop dan rond elf uur vliezen te kunnen breken.
Nou zeg, ik dacht dat het niet lomper kon, maar dit is idd reden tot een pittig gesprek, bah!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:52 schreef Bibikuif22 het volgende:
...
Ik weet niet meer wie het vroeg maar de foto's van de echo zijn gelukkig wél van ons ukkie. Ik kreeg gister een nieuwe dvd toegestuurd maar deze was leeg op 20 seconden na, zijn het precies de 20 seconden van het voorgesprek waarin wij zeggen dat we NIET op de dvd willen hebben dat ukkie een ***** (meisje/jongen) is.. LEKKER! Ze worden weer bedankt! Ik hoop dat Alyssa de flapuit het niet echt heeft meegekregen anders weet ik no time de hele familie het :S wat een sukkels daar! Ik kon gister niet meer bellen, ze waren al dicht maar ik zit mij nu geestelijk voor te bereiden, dit wordt géén prettig gesprek.
idd zeg, hoe onprofessioneel kan je zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 10:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou zeg, ik dacht dat het niet lomper kon, maar dit is idd reden tot een pittig gesprek, bah!
quote:Gaat goed, weeën om de drie minuten. We wachten af.
quote:Vliezen zijn gebroken.
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:53 schreef Neuk het volgende:
Ik zou zo graag van sweaty horen dat het goed gaat met haar ventje!
Ja het houdt me wel bezig.....quote:Op donderdag 16 november 2006 11:53 schreef Neuk het volgende:
Ik zou zo graag van sweaty horen dat het goed gaat met haar ventje! Geen bericht is goed bericht toch!
Ok ik stuur je ff een mail voor je nummer dan!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:47 schreef Vicky het volgende:
stiekemurd, je mag mij wel smssen hoor..
jeetje wat ben jij al ver!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik dacht gister even dat ik vruchtwater aan het verliezen was. Maar denk dat ik gewoon incontinent word.....![]()
Wie kan ik straks per sms op de hoogte brengen als het zover is. Ik moet ook nog 48 uur nablijven in ziekenhuis, dus kan niet meteen jullie melden hoe en wat.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok dat het eenmet een kleine o moest zijn ipv
met een hoofdletter o.
Wow wat snel alsnog!!!! En toch een meisje!!! Geweldig, wat leuk en lieve naam!!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Sjeen het volgende:
Met gepaste trots mag ik jullie deelgenoot maken in dit heugelijk nieuws
Geboren om 13.37 uur
Maud
ongeveer 3000 gram en 46 centimeter
![]()
Ow neej geeft niet ik kon alleen die gaap niet plaatsen hahaquote:Op donderdag 16 november 2006 14:25 schreef melonovy het volgende:
[..]
![]()
oeps, sorry Stiekie! Ik was echt verbaasd dat je alweer zo ver bent!
Gefeliciteerd Chacama en man en tante Sjeenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Sjeen het volgende:
Geboren om 13.37 uur
Maud
![]()
ben ik nu de enige de zich afvraagt wanneer brighteyes in het lijstje voorkomt????quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou het trouwens inmiddels met Mibos zijn?
Zou die d'r kindje al vast hebben?
Whehehehe... geduld hebben, geduld!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ben ik nu de enige de zich afvraagt wanneer brighteyes in het lijstje voorkomt????
Aangezien ik net een uur gesearched hebt, what about Moonah.... Of mag ik dat niet vragen?
Oe lees ik daar helemaal overheen!!! woeiiiii !!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Sjeen het volgende:
Geboren om 13.37 uur
Maud
![]()
Ja, nichtjes... Dus Maud is mijn achternichtje, alleen heb ik geen idee of ik in die context ook een naam hebquote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Chacama en man, gefeliciteerd met de geboorte van Maud!
En Sjeen uiteraard ook!Geen tante toch? Jullie zijn toch nichtjes?
Ahh Thanks... Ik wist wel dat mijn moeder zich Oudtante mag noemenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef Belana het volgende:
jij bent ook Maud's achternicht sjeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |