Ok ik stuur je ff een mail voor je nummer dan!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:47 schreef Vicky het volgende:
stiekemurd, je mag mij wel smssen hoor..
jeetje wat ben jij al ver!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik dacht gister even dat ik vruchtwater aan het verliezen was. Maar denk dat ik gewoon incontinent word.....![]()
Wie kan ik straks per sms op de hoogte brengen als het zover is. Ik moet ook nog 48 uur nablijven in ziekenhuis, dus kan niet meteen jullie melden hoe en wat.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok dat het eenmet een kleine o moest zijn ipv
met een hoofdletter o.
Wow wat snel alsnog!!!! En toch een meisje!!! Geweldig, wat leuk en lieve naam!!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Sjeen het volgende:
Met gepaste trots mag ik jullie deelgenoot maken in dit heugelijk nieuws
Geboren om 13.37 uur
Maud
ongeveer 3000 gram en 46 centimeter
![]()
Ow neej geeft niet ik kon alleen die gaap niet plaatsen hahaquote:Op donderdag 16 november 2006 14:25 schreef melonovy het volgende:
[..]
![]()
oeps, sorry Stiekie! Ik was echt verbaasd dat je alweer zo ver bent!
Gefeliciteerd Chacama en man en tante Sjeenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Sjeen het volgende:
Geboren om 13.37 uur
Maud
![]()
ben ik nu de enige de zich afvraagt wanneer brighteyes in het lijstje voorkomt????quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou het trouwens inmiddels met Mibos zijn?
Zou die d'r kindje al vast hebben?
Whehehehe... geduld hebben, geduld!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ben ik nu de enige de zich afvraagt wanneer brighteyes in het lijstje voorkomt????
Aangezien ik net een uur gesearched hebt, what about Moonah.... Of mag ik dat niet vragen?
Oe lees ik daar helemaal overheen!!! woeiiiii !!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Sjeen het volgende:
Geboren om 13.37 uur
Maud
![]()
Ja, nichtjes... Dus Maud is mijn achternichtje, alleen heb ik geen idee of ik in die context ook een naam hebquote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Chacama en man, gefeliciteerd met de geboorte van Maud!
En Sjeen uiteraard ook!Geen tante toch? Jullie zijn toch nichtjes?
Ahh Thanks... Ik wist wel dat mijn moeder zich Oudtante mag noemenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef Belana het volgende:
jij bent ook Maud's achternicht sjeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |