Daar ben je altijd zelf nog bijquote:Op maandag 20 november 2006 19:27 schreef Mister_Puke het volgende:
Een koter lijkt me best leuk maar als m'n leven er zo uit gaat zien.....
mwah kinderen zijn wel ok, dat is mijn punt niet. ik heb het over de moeder. Voor de geboorte kan je nog overal over lullen, nadat het kind geboren is gaat het nog maar over 1 ding. Damn... Zelfs van vrouwen waar ik het nooit van verwacht had, ongelooflijk...quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef SpecialK het volgende:
Kinderen.
Je kan beter gewoon zo'n huilpop kopen. Die maken bovendien minder troep en ze blijven ook na 12 jaar nog schattig.
"Wat kan hij al goed gooien he"quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
mwah kinderen zijn wel ok, dat is mijn punt niet. ik heb het over de moeder. Voor de geboorte kan je nog overal over lullen, nadat het kind geboren is gaat het nog maar over 1 ding. Damn... Zelfs van vrouwen waar ik het nooit van verwacht had, ongelooflijk...
348957934857894759 speelgoedshit dingen, en maar lachen om alles wat ie doet, flikkert ie alles op de grond, smijt het door de kamer alles is goed (terwijl ik al een kwartier met een leeg biertje zit...)
Ja dat is wel zo. Lets face it... vrouwen (en vaak ook mannen) worden gewoon ontiegelijk saai als ze een kind nemen. Komt door het plotse verantwoordelijkheidsgevoel denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
mwah kinderen zijn wel ok, dat is mijn punt niet. ik heb het over de moeder. Voor de geboorte kan je nog overal over lullen, nadat het kind geboren is gaat het nog maar over 1 ding. Damn... Zelfs van vrouwen waar ik het nooit van verwacht had, ongelooflijk...
348957934857894759 speelgoedshit dingen, en maar lachen om alles wat ie doet, flikkert ie alles op de grond, smijt het door de kamer alles is goed
wat mij zorgen baart is dat het ook voorkomt bij vrouwen waar ik het nooit van verwacht had. Over een kind lullen ok, maar niet de hele avond, of erger nog opeens 1.5 uur naar boven verdwijnen omdat het kind niet kan slapen/jankt/whateverquote:Op maandag 20 november 2006 19:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Lets face it... vrouwen (en vaak ook mannen) worden gewoon ontiegelijk saai als ze een kind nemen. Komt door het plotse verantwoordelijkheidsgevoel denk ik.
Kan je natuurlijk wel zorgen dad jij niet zo wordt maar
1. je wordt door je omgeving een rol toebedeeld. Als ze een gesprek met je beginnen dan vragen ze altijd naar het kind enzo.![]()
2. Je kan natuurlijk geen controle uitoefenen over hoe je vriendin zich ontwikkeld.
Als je een kind wilt zal je er toch echt op een dag aan moeten geloven. De truuk is om dat gewoon zo veel mogelijk uit te stellen.
Eens.quote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
wat mij zorgen baart is dat het ook voorkomt bij vrouwen waar ik het nooit van verwacht had. Over een kind lullen ok, maar niet de hele avond, of erger nog opeens 1.5 uur naar boven verdwijnen omdat het kind niet kan slapen/jankt/whatever
ga jij eens snel in het pubertopic verder posten... als je groot genoeg bent mag je mee praten, eerder nietquote:Op maandag 20 november 2006 19:37 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
zegt genoeg toch,
moet jij ook doen!
Mannen die lief over baby's pratenquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:15 schreef StefanP het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van
Bij mijn vorige bedrijf, de een na de ander kreeg zo'n kutkoter. Leuk man, in de pauze hadden ze het over niets anders meer dan Jantje, Jaapje, de babykamer, baby's en andere prietpraat.![]()
![]()
jij hebt er echt verstand van zie ikquote:Op maandag 20 november 2006 19:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens.
Dat's trouwens ook weer zo'n fout die ouders maken... Het kind aandacht geven als het jankt. In het ziekenhuis gaat om 9 uur de confeuse afdeling gewoon op donker en kunnen die koters janken wat ze willen er komt niemand voor ze. Als de ouders ze dan mee naar huis mogen nemen blijven ze 's nachts gewoon lekker stil.![]()
OMG SUE THEM BASTARDS!!11!quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
(terwijl ik al een kwartier met een leeg biertje zit...)
Yup. Ik ik heb de eerste weken van mijn leven doorgebracht in een confeuse. Nou jij weer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
jij hebt er echt verstand van zie ik
Vandaar dat je zo verknipt reageerd. En het is couveuse en geen confeuse.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup. Ik ik heb de eerste weken van mijn leven doorgebracht in een confeuse. Nou jij weer.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo verknipt reageerd. En het is couveuse en geen confeuse.
Een baby kent het woord aandacht trekken om het aandacht trekken niet. Als een baby huilt dan huilt het omdat er iets is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |