Daar ben je altijd zelf nog bijquote:Op maandag 20 november 2006 19:27 schreef Mister_Puke het volgende:
Een koter lijkt me best leuk maar als m'n leven er zo uit gaat zien.....
mwah kinderen zijn wel ok, dat is mijn punt niet. ik heb het over de moeder. Voor de geboorte kan je nog overal over lullen, nadat het kind geboren is gaat het nog maar over 1 ding. Damn... Zelfs van vrouwen waar ik het nooit van verwacht had, ongelooflijk...quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef SpecialK het volgende:
Kinderen.
Je kan beter gewoon zo'n huilpop kopen. Die maken bovendien minder troep en ze blijven ook na 12 jaar nog schattig.
"Wat kan hij al goed gooien he"quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
mwah kinderen zijn wel ok, dat is mijn punt niet. ik heb het over de moeder. Voor de geboorte kan je nog overal over lullen, nadat het kind geboren is gaat het nog maar over 1 ding. Damn... Zelfs van vrouwen waar ik het nooit van verwacht had, ongelooflijk...
348957934857894759 speelgoedshit dingen, en maar lachen om alles wat ie doet, flikkert ie alles op de grond, smijt het door de kamer alles is goed (terwijl ik al een kwartier met een leeg biertje zit...)
Ja dat is wel zo. Lets face it... vrouwen (en vaak ook mannen) worden gewoon ontiegelijk saai als ze een kind nemen. Komt door het plotse verantwoordelijkheidsgevoel denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
mwah kinderen zijn wel ok, dat is mijn punt niet. ik heb het over de moeder. Voor de geboorte kan je nog overal over lullen, nadat het kind geboren is gaat het nog maar over 1 ding. Damn... Zelfs van vrouwen waar ik het nooit van verwacht had, ongelooflijk...
348957934857894759 speelgoedshit dingen, en maar lachen om alles wat ie doet, flikkert ie alles op de grond, smijt het door de kamer alles is goed
wat mij zorgen baart is dat het ook voorkomt bij vrouwen waar ik het nooit van verwacht had. Over een kind lullen ok, maar niet de hele avond, of erger nog opeens 1.5 uur naar boven verdwijnen omdat het kind niet kan slapen/jankt/whateverquote:Op maandag 20 november 2006 19:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Lets face it... vrouwen (en vaak ook mannen) worden gewoon ontiegelijk saai als ze een kind nemen. Komt door het plotse verantwoordelijkheidsgevoel denk ik.
Kan je natuurlijk wel zorgen dad jij niet zo wordt maar
1. je wordt door je omgeving een rol toebedeeld. Als ze een gesprek met je beginnen dan vragen ze altijd naar het kind enzo.![]()
2. Je kan natuurlijk geen controle uitoefenen over hoe je vriendin zich ontwikkeld.
Als je een kind wilt zal je er toch echt op een dag aan moeten geloven. De truuk is om dat gewoon zo veel mogelijk uit te stellen.
Eens.quote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
wat mij zorgen baart is dat het ook voorkomt bij vrouwen waar ik het nooit van verwacht had. Over een kind lullen ok, maar niet de hele avond, of erger nog opeens 1.5 uur naar boven verdwijnen omdat het kind niet kan slapen/jankt/whatever
ga jij eens snel in het pubertopic verder posten... als je groot genoeg bent mag je mee praten, eerder nietquote:Op maandag 20 november 2006 19:37 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
zegt genoeg toch,
moet jij ook doen!
Mannen die lief over baby's pratenquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:15 schreef StefanP het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van
Bij mijn vorige bedrijf, de een na de ander kreeg zo'n kutkoter. Leuk man, in de pauze hadden ze het over niets anders meer dan Jantje, Jaapje, de babykamer, baby's en andere prietpraat.![]()
![]()
jij hebt er echt verstand van zie ikquote:Op maandag 20 november 2006 19:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens.
Dat's trouwens ook weer zo'n fout die ouders maken... Het kind aandacht geven als het jankt. In het ziekenhuis gaat om 9 uur de confeuse afdeling gewoon op donker en kunnen die koters janken wat ze willen er komt niemand voor ze. Als de ouders ze dan mee naar huis mogen nemen blijven ze 's nachts gewoon lekker stil.![]()
OMG SUE THEM BASTARDS!!11!quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
(terwijl ik al een kwartier met een leeg biertje zit...)
Yup. Ik ik heb de eerste weken van mijn leven doorgebracht in een confeuse. Nou jij weer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
jij hebt er echt verstand van zie ik
Vandaar dat je zo verknipt reageerd. En het is couveuse en geen confeuse.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup. Ik ik heb de eerste weken van mijn leven doorgebracht in een confeuse. Nou jij weer.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo verknipt reageerd. En het is couveuse en geen confeuse.
Een baby kent het woord aandacht trekken om het aandacht trekken niet. Als een baby huilt dan huilt het omdat er iets is.
Cheap shot. Ik was het aan het typen ik dacht bij mezelf 'nah zulke goedkope en bovendien kwetsende opmerkingen (voor andere mensen die hun leven gestart hebben in een couveuse) zou een FA wel laten liggen'quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo verknipt reageerd. En het is couveuse en geen confeuse.
Aandacht trekken is iets wat JUIST bij babies een heel erg instinctief element is. Overblijfseltje uit primitievere tijden waarbij de luidste zuigeling met langste tijd aan den tiet krijgt.quote:Een baby kent het woord aandacht trekken om het aandacht trekken niet. Als een baby huilt dan huilt het omdat er iets is.
Beter nog, je kan ze wegdoen als je ze beu bentquote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef SpecialK het volgende:
Kinderen.
Je kan beter gewoon zo'n huilpop kopen. Die maken bovendien minder troep en ze blijven ook na 12 jaar nog schattig.
Tuulk. Wat jij wilt. Honderden psychologen en artsen beweren wat anders maar jij weet het beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef SpecialK het volgende:
Aandacht trekken is iets wat JUIST bij babies een heel erg instinctief element is. Overblijfseltje uit primitievere tijden waarbij de luidste zuigeling met langste tijd aan den tiet krijgt.
80% baby gekrijs kan je oplossen met ze gewoon komen opzoeken en ze vasthouden. Moet natuurlijk ook meer dan regelmatig gebeuren maar 's nachts hoef je niet per se de slaaf van je kind te worden.
Als een kind normaal altijd krijst en hij is ineens een lange tijd stil... DAN moet je je zorgen gaan maken. Niet anders om.
Onderbouw eens voor de gein.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Tuulk. Wat jij wilt. Honderden psychologen en artsen beweren wat anders maar jij weet het beter
Juist !quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:15 schreef StefanP het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van
Bij mijn vorige bedrijf, de een na de ander kreeg zo'n kutkoter. Leuk man, in de pauze hadden ze het over niets anders meer dan Jantje, Jaapje, de babykamer, baby's en andere prietpraat.![]()
![]()
Volgens mij begon jij dat het slecht zou zijn om een baby te paken als het huilt.quote:
Het veert ook allemaal nog zo lekker mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Biogarde het volgende:
Leuk speelgoed man!
Alleen slecht voor jezelf. Kind groeit er uiteindelijk overheen maar de ouders zien er na 2 a 3 jaar uit alsof ze 20 jaar ouder zijn geworden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij dat het slecht zou zijn om een baby te paken als het huilt.
Ik hoop dat je later als je zelf kinderen hebt af zult stappen van die idiote theorie van je. Je maakt dan echt een mislukking van je kind door het te laten huilen terwijl het je nodig heeft. Een BABY heeft geen denkvermogen dat als het jankt dat mamma komt. Nee het jankt omdat het honger heeft of zich vies voelt met een vieze luier of iets engs ziet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Alleen slecht voor jezelf. Kind groeit er uiteindelijk overheen maar de ouders zien er na 2 a 3 jaar uit alsof ze 20 jaar ouder zijn geworden.
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=59514quote:Pedagogen zijn het erover eens: baby's die huilen moeten worden opgepakt. Alleen bij huilbaby's werkt dat natuurlijk niet. Dan luidt het credo: af en toe oppakken en zo nu en dan een aai - en deze activiteit vooral veel met de partner afwisselen.
Tuurlijk joh. Ga nog even met je mamma praten en vraag of je snachts ook huilde. Normaal hebben babies snachts namelijk honger en worden dan gevoed. En krijgen een schone luier omquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Alleen slecht voor jezelf. Kind groeit er uiteindelijk overheen maar de ouders zien er na 2 a 3 jaar uit alsof ze 20 jaar ouder zijn geworden.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb in mijn baby tijd alleen maar gehuild als ik op m'n bek ging. Daarnaast ken ik nog enkele mensen die ook dezelfde ervaring hebben.
En nee het ligt niet aan de genen oid. Daarvan is mijn familie het bewijs.
Jij kon al lopen toen je een baby wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef SpecialK het volgende:
Ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb in mijn baby tijd alleen maar gehuild als ik op m'n bek ging. Daarnaast ken ik nog enkele mensen die ook dezelfde ervaring hebben.
Je kunt lullen als brugman, mmaar dat gaat er bij deze jongen echt niet om hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij kon al lopen toen je een baby was(oftewel: je weet niet waar je het over hebt.... pas na een tijd is het zo dat ze gaan huilen om aandacht...)
Wat jij wilt. Ik leef niet om jou te overtuigen dus bij deze...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Je kunt lullen als brugman, mmaar dat gaat er bij deze jongen echt niet om hoor. Want hij huilde immers alleen alssie op zijn bek ging. Hij huilde als baby zijnde niet.
Als mijn kind nooit zou janken ging ik ermee naar de huisarts om te kijken of zijn/haar stembanden wel in orde zijn.
En ik niet om jou te overtuigen. Maar ik heb nu al medelijden met je eventuele toekomstige kinderen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik leef niet om jou te overtuigen dus bij deze...
Wij komen er niet uit. Einde discussie.![]()
En ik met de jouwe... als je in je rol als FA al schaamteloos grappen maakt over kinderen in levensgevaar ter wereld worden gebracht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef nikky het volgende:
[..]
En ik niet om jou te overtuigen. Maar ik heb nu al medelijden met je eventuele toekomstige kinderen..
Ik maak absoluut geen grap. Ben bloedserieus. Ik heb medelijden met jouw eventueel toekomstige kinderen als jij nog altijd dezelfde opvattingen erop nahoudquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En ik met de jouwe... als je in je rol als FA al schaamteloos grappen maakt over kinderen in levensgevaar ter wereld worden gebracht.
Zal wat worden.![]()
Het zal een gebrek aan aandacht zijn, ofzo......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik maak absoluut geen grap. Ben bloedserieus. Ik heb medelijden met jouw eventueel toekomstige kinderen als jij nog altijd dezelfde opvattingen erop nahoud. En daar heeft mijn FA zijn niets mee van doen. Waarom je dat erbij betrekt is mij dan ook een compleet een raadsel en getuigd van zwaktebod.
Even wachten hoor, even mijn viool pakken om deze post van het juiste meisje-met-de-zwavelstokjes achtergrond sfeertje te voorzien...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef SpecialK het volgende:
als je in je rol als FA al schaamteloos grappen maakt over kinderen in levensgevaar ter wereld worden gebracht.
Zielig laatste woord ventje ben je... ga nou maar lekker topics sluiten of grappen maken over hoe zwakzinnig couveuse kinderen wel niet zijn daar ben je goed in.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik maak absoluut geen grap. Ben bloedserieus. Ik heb medelijden met jouw eventueel toekomstige kinderen als jij nog altijd dezelfde opvattingen erop nahoud. En daar heeft mijn FA zijn niets mee van doen. Waarom je dat erbij betrekt is mij dan ook een compleet een raadsel en getuigd van zwaktebod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |