Klopt! Ik was gisteren met een vriendinnetje uit eten en we hadden het erover dat hoe lief ze ook zijn, de mannen, je toch altijd een soort eenzaamheid voelt (klinkt dramatisch maar ik weet even geen beter woord) in je zwangerschap, omdat ze nooit precies kunnen aanvoelen hoe jij het allemaal ervaart....kunnen ze natuurlijk ook niets aan doen, want het is niet HUN lichaam waarin zoveel gebeurt...maar het minste wat je kan verwachten is toch ook wel weer dat ze respect tonen voor de babykleertjes!!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Martineke het volgende:
Vivimannen hebben dat emotionele niet zoals je merkt
ja, daahag, hij moet straks nog alle poepluiers verschonenquote:
Dat kun je niet standaard zeggen. Het ligt aan de temperatuur van het kindje. Als die goed is hoeft het niet meer, zeker als het goed weer is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o ja vraagje. Hoe lang gebruik je bij een baby kruiken in bed?
Mijn moeder heeft het bij beide zwangerschappen gehad. Beide keren volledig, met een hoop crisis.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Piglet, hoezo zit solutio bij jullie in de familie? Mijn moeder heeft het twee keer gehad en daarom maakte ik me tegen het eind van de zwangerschap erg druk. Om die reden mocht ik naar de gynaecoloog, die me verzekerde dat het niet erfelijk was. Dus de kans dat ik het zou krijgen zou net zo klein zijn voor mij als voor ieder ander (en misschien zelfs wel kleiner juist omdat mijn moeder het had gehad en hij geloof ik 1:500 noemde).
Dat hebben ze mij toen ook gevraagd, of dat in de familie voorkwam, stollingsziekten. Verder kreeg ik een echo, maar de gynaecoloog gaf aan dat je van tevoren weinig kon zien. Was wel erg geruststellend, die echo. En leuk, stiekem nog even kijken naar (toen nog) Ieniemienie!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:31 schreef p_iglet het volgende:
Geen idee, wat ze precies gaan controleren, iig stollingsfactoren geloof ik.
Het doet het, het doet het!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef p_iglet het volgende:
Sweaty, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er met Renzo aan de hand is!!
Hier druk weekje geweest.
Dinsdag naar de verloskundig geweest voor kennismakingsgesprek. En omdat solutio (loslatende placenta) in de familie zit, moet ik in ieder geval voor 1 consult naar de gynaecoloog. Dat wordt volgende week vrijdag dus.
Woensdag termijn echo. Het zit er echt!!!!! En het doet het!!!! En pukkie lag keurig op schema. (9 weken)![]()
![]()
Mijn nachtdiensten heb ik na 1nacht opgegeven, dat ging echt niet. Gelukkig is teamleidster wel begripvol.
Met mijn moeheid en vlagen van misselijkheid is het gewoon even niet verantwoord.
Nu vanavond schoonmams op bezoek, en morgen mijn eigen mams. En dan mijn moeder ook vertellen dat ik zwanger ben.![]()
Verder ben ik onwijs aan het duimen voor mijn tentamenuitslag, helaas laat die nog wel 2-2,5 week op zich wachten. Maar van dat cijfer hangt mijn volledige toekomst af min of meer.
Erg he! En nog erger: Ik voel elke keer tranen opwellen als ik zoiets lees, mijn vriend zei laatst tegen iemandquote:
Ik heb me nog in kunnen houden Popples, met moeite dat wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:24 schreef Popples het volgende:
jeej vivi wat een apotheker. dat zou niet mogen hoor.![]()
Anitra dat met dat kopen dat gebeurde bij mijn moederen tante al bij 6 weken.
en elke week koop/maakt ze wel wat. Morgen krijg ik weer nieuwe kleertjes van haar en mijn tante.
Piglet nou nog even 2.5 week duimen hoor. laten we maar hopen een goed cijfer.![]()
pffff kan gewoon niet slapen zoals gewoonlijk.![]()
Wij gebruiken nog steeds regelmatig een kruik. De eerste weken bij elke voeding een nieuwe kruik, omdat Eva te koud zou zijn, maar later vonden we dat wat onzin, ze doet het goed en groeit prima, dus zal van nature wel een wat lagere temp hebben. Maar 's nachts krijgt ze regelmatig nog een, want dan is het koud en wil mama er ook een....quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o ja vraagje. Hoe lang gebruik je bij een baby kruiken in bed?
Wat lief dat je zoveel moeite doetquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:12 schreef p_iglet het volgende:
Vivi, volgens mij farmacologieboek en gedegen medicatieinformatie die ik kan vinden, kan nitrofurantoine voor kortdurend gebruik ook in de laatste 3 maanden van de zwangerschap... Alleen chronisch gebruik wordt dan afgeraden.
Mutsie!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:28 schreef Moonah het volgende:
Ooooh Vief....![]()
![]()
![]()
Wil je eens niet van die prachtig treffende teksten plaatsen???
Nu mis ik mijn menneke enorm...
Hij is even met zijn vader de stad in. Ze zijn net een half uurtje weg...
...zeurt-ie om een brommer?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mutsie!Straks gaat ie op schoolkamp hoor, en en en....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |