Check...quote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
...
Ik kwam er net achter dat de bikinilijn uitgebreid (op de tast) scheren, met een nieuw mesje (dus scherp) toch niet zo'n goed idee was*auw* enzo
![]()
Postnatale vetschort...quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Het goede nieuws is dat ik voorweeën bekende vannacht, dus ik kan mijn toefje over afzienbare tijd weer toegrijnzen gok ik. Al dan niet na het omhoogklappen van het welbekende postnatale vetschort.![]()
Zelf op de bank gaan slapenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb nou toch iets geks....
Ik heb soms hele dode vingertoppen en knalrode, warme handen. De lijnen in mijn handpalmen zijn ook knalrood....
En weet iemand hoe ik mijn mannetje normaal door zijn nachtrust loos? Ik snurk al een paar weken mega hard, en ik slaap dan niet eens op mijn rug. De arme schat ligt bijna iedere nacht beneden op de bank......
Dan moet jij maar een flink aan de kamille theequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef Popples het volgende:
Om snurken te voorkomen kan het soms helpen kamille thee te drinken. Daardoor is het lichaam meer in rust en kan snurken voorkomen worden. U zult merken uitgeruster wakker te worden.
*OOEPS*quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dan moet jij maar een flink aan de kamille thee![]()
en bedankt en jij aan de uien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dan moet jij maar een flink aan de kamille thee![]()
"Schat, mijn vliezen zijn gebroken. HALLO! IK HEB PERSDRANG!!!"quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:44 schreef Rottdog het volgende:
Zit niets anders op dan oordopjes voor je man Stiekemerd.
Ik moet ook van 12 tot 3 plat liggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:45 schreef Vivi het volgende:
Erg ja, niks meer kunnen/mogen, ben ook altijd zo'n typje geweest van "Kom op, even doorbijten"maar nu kan het gewoon niet want ik word meteen afgestraft in de vorm van harde buiken, ik heb zelf ook al een harde buik als ik maar even buk, als ik heb gekookt en de afwasmachine heb ingeruimd loop ik te hijgen als een marathonloper
Moet ook van 12-- tot 15.00 plat gaan liggen en verder ook heeeeel rustig aan doen..ik moet zeggen dat ik er behoorlijk labielerig van wordt hoor. En nee, mijn kamertje is ook nog niet af
Afhankelijk zijn van anderen is echt balen
Goed voorbereid scheelt tijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:24 schreef Popples het volgende:
Et fijn dat het met je kleintje goed gaat. maar balen van de rest hoor en rustig aan doen.
kleintje spannend hoor de volgende echo. leuk als opa zelf een kamertjes gaat maken.
nikky balen he dat niks doen. sterkte.
vivi dat hijgen en hardebuiken heb ik ook het is balen maar na alles even uitrusten kan ook geen kwaad![]()
appelsap trouwens een verstandige beslissing hoor om voor je zelf en je kleine te kiezen.
bah heb al sinds eergisteren de hele tijd voorweeen of hoe je het ook noemen moet.
maar ach nog een paar weekjes (4.5) dan is de kleine er hopelijk al lang en breed bij mama en papa.
Ik wete niet of ik het goed schrijf, Carpaal tunnelsyndroom was het of iets dergelijks. Misschien dat je daar last van hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb nou toch iets geks....
Ik heb soms hele dode vingertoppen en knalrode, warme handen. De lijnen in mijn handpalmen zijn ook knalrood....
En weet iemand hoe ik mijn mannetje normaal door zijn nachtrust loos? Ik snurk al een paar weken mega hard, en ik slaap dan niet eens op mijn rug. De arme schat ligt bijna iedere nacht beneden op de bank......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |