Nou,ik ben geloof ik wakker.....
![]()
Zat meteen rechtomhoog in bed,m'n neus zit fijn verstopt
![]()
En zelfs babyneusspray van otrivin mag niet als je zwanger bent...........bléh........
Ach ja,dan maar es het verhaal van vanmiddag hier neermeppen,daar was ik vanmiddag te ondersteboven van
Ik werd dus gistermiddag pas teruggebeld en mocht komen voor de bloeddruk.Ze deed meteen de hele controle maar,want ik had eig.voor donderdag een afspraak,maar die moest ik toch verzetten.
Bloeddruk goed,gewicht goed,mooi buikkie en toen de hartslag............
En toen werd het angstig.....Ik hoorde meteen dat het niet goed zat en riep dat er een interval inzat.Eerst om de 3 slagen,toen om de 4,5 6,7.We hebben een poosje geluisterd en die interval werd dus steeds langer,maar er zat dus geen regelmaat in.Ze vertelde dat dit wel meer kon gebeuren en dat dat dan lag aan de onrijpheid van de aanstuwing van het hart
![]()
Ze zei,dat we dit wel in de gaten gingen houden.Ik moet nu donderdagmorgen om 11:30u nog eens langs om het hartje te luisteren en als het dan weer niet goed is,moeten we door voor verder onderzoek
Ze zei,dat er dan nog meestal niks aan de hand was,maar ze wil alles uitsluiten.
Affijn,ik ging vrij rustig de deur weer uit en besloot meteen door te rijden naar de Blokker,want ik moest wel tot donderdag rustig aan doen.Dus meteen ff snel shoppen en dan maar plat thuis,dacht ik.
Thuisgekomen vroeg manlief hoe het was gegaan en toen pas begon ik te brullen
Manlief en oudste dochter meteen aan het tutten en troosten
Hubbie zei,dat ik nou niet meteen van het ergste uit moest gaan,maar dat moet je dus niet aan deze zwangere kip mededelen
![]()
nog harder dus.Hij weer:zo houd je je natuurlijk niet rustig
Affijn,braaf op de bank gekropen en toen ging ik ook es nadenken over mijn gewicht.Volgens mij ben ik sinds de vorige keer 2 kilo aangekomen
![]()
En daar heeft ze ook niks over gezegd.......Ik vond het wel erg veel in ene,maar heb het maar even naast me neergelegd.
Verder beweegt hij wel goed,daar zit geen verschil in.
Ben ik nou een muts,dat ik me zorgen maak?
Mijn gedachten vlogen terug naar de 20 weken echo en toen hebben we toch heel duidelijk een keurig werkend hartje gezien.Je kon zelfs de kamers en boezems zien en de klepjes,dat was allemaal ok.
Pffff,dit is moeilijk......
Over dat rare zichtveld zei ze trouwens nog,dat als het weer terugkwam,dat ik dan langs de huisarts moest gaan.En ze dacht echt aan migraine.Mijn vader heeft dit ook heel vaak en moet dan gaan liggen en slapen,want anders
![]()
hij zelfs de hele boel onder
Ik ben blij dat ik er geen hoofdpijn bij had,wel had ik de hele dag een duf gevoel in mijn hoofd ervan .
Nou,ik moet dus afwachten wat er donderdag uitkomt.Heb nog een avonddienst ook dan,zit te denken of ik die nou wel moet gaan werken.......of loop ik nou teveel op de zaken vooruit?
Ik zal zo mijn mandje maar es opzoeken,neem veel te veel ruimte in zo
![]()
Trusten en tot morgen
Groetjes,Minoes