quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef -Wolf- het volgende:
Dat over die vrouwelijke grensrechter mag best onder het kopje nieuws..
Ik niet. Jij wel?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:42 schreef PLAE@ het volgende:
Wie gaan er vanavond nog ff naar t home?
Kolik to stoji? Hoeveel kost dat?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Sethje het volgende:
Over een week liggen we ergens lam tussen de Praagse hoeren
Jij kent ze toch allemaal al?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik in het Tsjechisch Google op 'Praagse hoeren' krijg ik allemaal Tsjechische voetbalsites in m'n zoekresultaten..
Tsja, groot verschil in inkomsten tussen Duitsland en Tsjechie.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef -Schorpioen- het volgende:
Tijd Voor Praag !!!
Ik hou niet van russich roulette, dus ik hou het netjes daar.
Zo raar als als je net over de grens van Tsjechie bent, daar in die bergwegen. Elke parkeerplaalts daar is wel bezet door 1 of meer hoertjes.
Alleen gekeken? Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Ja dat was hetquote:Op donderdag 16 november 2006 16:42 schreef -Wolf- het volgende:
Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had..
.
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?
Hoort bij je opvoeding, een rondje over de Wallen
Er zitten idd soms wel hele mooie meiden tussen, eeuwig zonde natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 16:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.
Hiha hondekutquote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
Mwah, het is wachten op de eerste vrouwelijke scheidsrechter in de eredivisie.
bron: ajaxshowtimequote:Gourcuff nog steeds in beeld bij Ajax
Donderdag 16 november, door SV, Amsterdam, 16.54u GMT+01.00, AS
De talentvolle middenvelder Yoann Gourcuff staat nog steeds op het lijstje van Ajax. Volgens goed ingelichte bronnen van Ajax Showtime denkt Ajax nog steeds aan de 20-jarige Fransman.
Afgelopen zomer verkastte Gourcuff na drie jaar Stade Rennes naar AC Milan, maar daar schijnt de relevatie het niet naar zijn zin te hebben. Het botert niet tussen Gourcuff en het grote Milan.
Daarentegen neemt de belangstelling van AC Milan voor Wesley Sneijder toe. De Milanezen zouden hem nu aan het eind van het seizoen van Ajax willen overnemen. Aangezien Gourcuff dezelfde positie bekleedt, is het puzzelstukje snel in elkaar gelegd.
Het is publieksgeheim dat Ten Cate nog op zoek is naar een aanvallende middenvelder. Zo behoort de talentvolle Stefen Defour ook nog tot de mogelijkheden.
WTF...quote:16/11/2006 - 'Sneijder gepasseerd voor Seedorf'
(Gepost door HT)
BRON: Vi.nl
Wesley Sneijder heeft voor het duel met Engeland niet geblesseerd moeten afhaken. Bondscoach Marco van Basten heeft de Ajax-middenvelder gepasseerd ten faveure van Clarence Seedorf. Dit weet het AD vanmorgen te melden. Ajax zou dit bevestigd hebben.
Ajax Netwerk
Wesley Sneijder kampte aanvankelijk met lichte knieklachten na het duel met PSV van zondag, maar had woensdag desondanks gewoon kunnen spelen, dit zou de kleine middenvelder de bondscoach ook gemeld hebben. Sneijder zou dan ook met verbazing hebben gereageerd op het feit dat hij niet geselecteerd was.
Zonder Sneijder wist Nederland gisteren niet te imponeren. Oranje leek zelfs lang op een nederlaag af te stevenen. Ex-Ajacied Rafael van der Vaart maakte, na doorkoppen van Huntelaar, drie minuten voor tijd de gelijkmaker. Seedorf speelde als vervanger van Sneijder geen grootse wedstrijd. [reageer]
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Haal dat vrouwelijke maar weg
Omgquote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoorde ergens Kiessling ofzo...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Voor wie zullen ze nou gescout hebben bij Leverkusen?? Simon Rolfes misschien?
Van Milan-bankzitter naar basisspeler-Ajax...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef twi het volgende:
Alsof Gourcuff van Milan naar Ajax zou gaan...
Ik weet zelf niet wat voor jongen het is maar hij zei een tijdje geleden dat ie terug wou naar Frankrijk dus waarom dan niet naar Ajax?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef twi het volgende:
Alsof Gourcuff van Milan naar Ajax zou gaan...
[afbeelding]
Natuurlijk, hij kan vreemd in elkaar zitten, maar ik zou er weinig geld op inzetten.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef Nashje het volgende:
Ach daar kun je weinig over zeggen vind ik. Je weet niet hoe die jongen in elkaar zit.
PLAE geloof ik..quote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef Jasza het volgende:
Iemand nog naar die beleidsplan shit geweest?
Nog commotie nadat dat 'duidelijk' over kwam?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
ja.
Ik ben bang dat die kakkerlak onze kant op komt daar wel ten Cate vrij duidelijk over![]()
zulke mensen waren er niet al te veel zeg maar en Henk ligt toch wel erg goed bij de supportersquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nog commotie nadat dat 'duidelijk' over kwam?
nou vertel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef PLAE@ het volgende:
De avond werd trouwens afgesloten met een mop van Henk. Zie je het al voor je![]()
Tjah begrijpelijke keuze, je moet de voetballers ook niet teveel afleiding geven langs de lijn hehquote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Scherp van jou.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:51 schreef Crafty-FoX het volgende:
[..]
Tjah begrijpelijke keuze, je moet de voetballers ook niet teveel afleiding geven langs de lijn heh![]()
als of een gedichtje beter zou zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef PLAE@ het volgende:
De avond werd trouwens afgesloten met een mop van Henk. Zie je het al voor je![]()
Voetbalzone.nlquote:Kanu wil met Davids terug naar Ajax
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 17 november om 08:43
Nwanko Kanu laat deze maand in Voetbal Magazine weten dat hij samen met zijn maatje Edgar Davids bij Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse aanvaller staat nu onder contract bij het Engelse Portsmouth, maar wil terug naar de club waar hij successen haalde. Hij zou dan samen met Tottenham-middenvelder Edgar Davids zijn rentree maken in Amsterdam.
"Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots. Bij Ajax ben ik volwassen geworden. I really like to go back, you know. En Edgar wil ook terug naar Ajax," aldus Kanu, de aanvaller die onder leiding van Louis van Gaal met Ajax in 1995 de Champions League binnenhaalde.
"Ik denk dat we nog een mooie tijd kunnen beleven samen. Dus als Ajax wil komen onderhandelen, graag! Ik stap zo met mijn vrouw en mijn zoontje op het vliegtuig naar Amsterdam."
Kanu zegt nog regelmatig Amsterdam te bezoeken en wedstrijden van Ajax te volgen. "Amsterdam ken ik zo goed... Ik ben daar nog heel vaak, zeker één keer per maand. Er wonen nog altijd een boel vrienden van me. En m'n advocaat. Ik ga ook nog wel eens naar Ajax kijken. Different team, but the supporters are the same. Ik was gelukkig in Amsterdam. Gelukkig met de stad, met de club, met mijn vrienden."
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Voor wat het waard is![]()
als een ieder even goed kijkt kun je zien dat het in een interview met voetbalmagazine gezegd is, en laat ik die nou net onder ogen hebben...en idd! het interview staat erinquote:
Voetbalmagazine.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef -Wolf- het volgende:
Kanu had het in het verleden ooit beloofd. Had het niet meer verwacht..
Edit, oh voetbalzone....
Godverquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
ja.
Ik ben bang dat die kakkerlak onze kant op komt. Ten Cate noemde een waslijst een positieve punten op over m en het schijnt hem verder weinig te interesseren wat de aanhang daar van denkt.
Idd zegquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Godver![]()
Optyfen met die pingelbaby.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
Oh, die kakkerlak. Dacht dat het over die Van Duivenbode ging of hoe die bestuurder ook mag heten.
Waarom zou het niet waar zijn dan? Hij heeft toch al meerdere malen aangegeven terug te willen naar Ajax? De vraag is alleen of Ajax hem terug wil hebben, of zij hem nog wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:42 schreef Houniet het volgende:
dat bericht over Kanu is waar, dat heb ik gelezen in een voetbal magazine
Pinchhitterquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:48 schreef PyTh het volgende:
Als Kanu komt, waar komt hij dan te spelen?
Ruilen voor Kanu dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Angelos Harry Charisteas kon als pinchhitter worden ingezet, die kon tenminste iets forceren als dat nodig was, maar Markus Rosenberg kan je net zo goed niet laten invallen.
Wanneer heb jij Rosenberg als pinchitter gezienquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Angelos Harry Charisteas kon als pinchhitter worden ingezet, die kon tenminste iets forceren als dat nodig was, maar Markus Rosenberg kan je net zo goed niet laten invallen.
Afgelopen zondag mocht hij invallen, maar heb jij hem gezien? Van mij mag hij weg, als L'OL inderdaad zeven miljoen euro voor hem overheeft, kom ik hem inpakken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Rosenberg als pinchitter gezien![]()
![]()
Hij was dreigenderl als Huntelaar iigquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgelopen zondag mocht hij invallen, maar heb jij hem gezien? Van mij mag hij weg, als L'OL inderdaad zeven miljoen euro voor hem overheeft, kom ik hem inpakken.
Dreigender dan KJH? Heb hem niets goed zien doen, daar tegenover staat dat KJH zich vorig seizoen vaak genoeg heeft bewezen als scorende spits in de slotfase. In mijn optiek ben je een pichhitter als je er bij een achterstand wordt ingezet, hoeft niet per sé als extra spits.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was dreigenderl als Huntelaar iig![]()
Maargoed dat was niet als pinchitter he, want Ajax speelde nog steeds maar met 1 spits![]()
Mwa, vind je Mitea ook een pinchitter danquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dreigender dan KJH? Heb hem niets goed zien doen, daar tegenover staat dat KJH zich vorig seizoen vaak genoeg heeft bewezen als scorende spits in de slotfase. In mijn optiek ben je een pichhitter als je er bij een achterstand wordt ingezet, hoeft niet per sé als extra spits.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, want Mauro Rosales inbrengen, is een soort van de handoek in de ring werpen, dan wil je gewoon niet winnen.
Tweede al.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe staat juve ervoor in de competitie?
Babel is denk ik 3e spits, die gast is in de spits helemaal slecht namelijk. Zonder ruimte is het maar een prutserquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef BoNi het volgende:
Er is niemand die hier beweert dat Rosenberg slecht is. Persoonlijk vind ik hem te goed om op de bank te zitten bij Ajax zonder uitzicht op een basisplaats, daarnaast gun ik hem ook veel meer dan dat.
In de spits heeft hij Huntelaar en als hij weer fit is waarschijnlijk zelfs Babel voor zich.
Op links zijn er ook betere opties dan Rosenberg.
Ik hoop voor Rosenberg dat hij bij een club terechtkomt waar hij samen met een 'Koller' in een 4-4-2 komt te spelen.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
Mja alleen denk ik niet dat Markus zelf echt weg wil, omdat hij bij een club als Lyon ook op de bank komt. Dan blijft hij toch liever denk ik![]()
Optyfen ermee nuquote:17/11/2006 - Weer blessure Edgar Manucharyan
(Gepost door P., met dank aan forumlid Ajax.nl)
Edgar Manucharyan zal het duel tegen Twente aan zicht voorbij moeten laten gaan. De Armeense aanvaller keerde met een liesblessure terug van de interland die hij met Aremnié speelde en kon vandaag niet m,et de groep meetrainen. Morgen zal hij dat ook niet kunnen. Er is geen man overboord, want Mitea is er nog. ,,(..)Nicolae Mitea is op de weg terug. Het is niet ondenkbeeldig dat hij zondag langere speeltijd krijgt dan de vorige duels.", aldus Henk ten Cate.
Die van ons heeft verwarming hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik denk dat hij liever in Lyon op de bank zit dan in Amsterdam hoor.
Denk et niet, in Amsterdam is hij net een jaartje en meestal beginnen buitenlanders zich dan een beetje thuis te voelen. Dus als bankzitter bij Ajax of bij Lyon dan denk ik dat ie gaat voor Ajax maargoedquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik denk dat hij liever in Lyon op de bank zit dan in Amsterdam hoor.
Hopelijk heeft hij een iets beter voorzet gekregen, anders kunnen we weer gaan huilenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
MITEAAAAAAAAA WHOHOOOOOOOOOOOOOOO.
Zou het niet weten, ik weet alleen dat ik Manu een kneus vindquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wie staat er nu bovenaan in de Jari Litmanen-award? Nicolae Mitea of Edgar Manucharyan?
- Meer geldquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk et niet, in Amsterdam is hij net een jaartje en meestal beginnen buitenlanders zich dan een beetje thuis te voelen. Dus als bankzitter bij Ajax of bij Lyon dan denk ik dat ie gaat voor Ajax maargoed![]()
Aghja, eind vorig jaar zei ie dat hij best 10 jaar in Amsterdam kon blijvenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
- Meer geld
- Beter weer
- Zekere titel
- Meedoen om de CL
Die zit dan liever in Lyon hoor.
Daarom zag Ten Cate Babel ook als tweede spits voor Rosenberg, Charisteas en Poepon. Omdat hij een prutser is. Duidelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel is denk ik 3e spits, die gast is in de spits helemaal slecht namelijk. Zonder ruimte is het maar een prutser![]()
Bron?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarom zag Ten Cate Babel ook als tweede spits voor Rosenberg, Charisteas en Poepon. Omdat hij een prutser is. Duidelijk.
Neuh, hijs geen spits voor in het Ajax systeem. Kan niet met zijn rug naar het doel spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:22 schreef -Wolf- het volgende:
Babel is een goeie spits. Mooie actie, dreigend. Het is dat KJH de eerste spits is en zo hoort het ook, ook al gaat het nu een tijdje minder. Anders zou Babel zich echt wel laten gelden als spits.
Babel heeft volgens mij dit seizoen één wedstrijd (was het niet NEC thuis?) gespeeld in de spits en dat deed hij heel verdienstelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef Jasza het volgende:
Babel heeft het hele seizoen nog niet als spits gespeeld, dus lijkt me sterk![]()
Nee Utrecht uit in een 2 spitsen systeem, maar daar kreeg hij de ruimte.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel heeft volgens mij dit seizoen één wedstrijd (was het niet NEC thuis?) gespeeld in de spits en dat deed hij heel verdienstelijk.
Maar goed voor de rest van het seizoen heeft Huntelaar in de spits gespeeld, natuurlijk. Maar ik meen mij te herinneren dat Ten Cate had gezegd dat hij Babel zijn 'tweede' spits is. Kan iemand anders zich dat nog herinneren?
Nota bene AJAX-jeugd, hij kent geen ander systeem. Kap nou eens markus-fanboy!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, hijs geen spits voor in het Ajax systeem. Kan niet met zijn rug naar het doel spelen![]()
Hij is inderdaad meer een spits voor een 4-4-2 systeem. Misschien eens het proberen waard voor Ten Cate als Babel weer fit is? Spitsenduo Huntelaar en Babelquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, hijs geen spits voor in het Ajax systeem. Kan niet met zijn rug naar het doel spelen![]()
Laat maar komenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Voor wat het waard is![]()
da's op zich wel geil idd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is inderdaad meer een spits voor een 4-4-2 systeem. Misschien eens het proberen waard voor Ten Cate als Babel weer fit is? Spitsenduo Huntelaar en Babel![]()
En, het systeem kan hij nog wel kennen maar hij kan niet kaatsen en de bal niet vasthouden en dat kan Markus iig beterquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nota bene AJAX-jeugd, hij kent geen ander systeem. Kap nou eens markus-fanboy!.
Lijkt me beter iddquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is inderdaad meer een spits voor een 4-4-2 systeem. Misschien eens het proberen waard voor Ten Cate als Babel weer fit is? Spitsenduo Huntelaar en Babel![]()
Sportweek.nlquote:Henk ten Cate: ‘Ik ken geen trainer die de here Jezus heet’
Datum: 17-nov 15:10
Met FC Twente ontmoet Ajax zondag ‘een ploeg in vorm,’ aldus trainer Henk ten Cate. “FC Twente is een goed voetballende ploeg, ze hebben een goede balans. Bovendien zijn ze goed in vorm, getuige de 7-1 overwinning op FC Groningen. Eerlijk gezegd gun ik Rutten en Eijkelkamp de successen wel, ze zijn goed bezig daar. Eén ding is zeker, FC Twente komt met veel zelfvertrouwen naar Amsterdam.”
Vervolgens stond Ten Cate vrijdagmiddag nog enige tijd stil bij de wedstrijd tegen PSV (0-1) van afgelopen zondag. De trainer van Ajax signaleert een duidelijke trendbreuk sinds hij terug is in Nederland. “De normen zijn veranderd,” aldus Ten Cate. “Drie jaar geleden zou de overwinning van PSV als gluiperig worden omschreven, was Ajax de norm, maar nu is het resultaat de norm. Ik vind dat zorgelijk. Want dan gaan we als Nederland afhaken, dan verliezen we als Nederland ons ‘eigenwijze’.”
Volgens Ten Cate is Ajax van trendsetter, trendvolger geworden. “Dus moeten we er weer voor zorgen dat we trendsetter worden. Toen ik een paar jaar geleden wegging uit Nederland was PSV saai en niet om aan te gluren. Hiddink heeft vervolgens de norm gezet en daar is de media enigszins in meegegaan. Ik respecteer de visie van Hiddink, maar daarmee ga ik niet akkoord. Ik ken geen trainer die de here Jezus heet. En toch is Hiddink nu bepalend geweest voor de algemeen heersende norm, ik noem het maar ‘het nieuwe realisme’. Wij als Ajax zullen ons daartegen moeten wapenen.”
Ten Cate zou zichzelf niet willen typeren als een idealist. “Ik ben geen romanticus, want dat zou betekenen dat ik een dromer ben en dat ben ik niet. Ik ageer ook niet tegen mensen die op een andere manier over voetballen denken. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat het uiteindelijk om resultaat gaat. Maar ik ga niet mee in de nieuwe, Europese norm, anders verliezen we onze signatuur, ons eigen gezicht. Daarvoor hebben ze mij niet aangesteld bij Ajax.”
Mark van den Heuvel - Sportweek
Henk heeft wederom weer eens gelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:52 schreef koningdavid het volgende:
Interessant stukje:
[..]
Sportweek.nl
quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Henk heeft wederom weer eens gelijk.
Leuke spelers voor op de bank maar of ze Ajax naar een hoger niveau trekken weet ik niet.quote:
Kießling en Haggui zitten pas sinds de zomer in Leverkusen, met name de eerste heeft een lang contract. Tadic speelt nooit, dus lijkt me sterk dat ze een speler gaan bekijken die niet speelt.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens Kiessling ofzo...
Misschien Haggui of Tadic?
VI.nlquote:Ten Cate vangt bot bij 'fantastische Grygera'
17/11/2006 23:23
Zdenek Grygera denkt er niet aan zijn contract bij Ajax te verlengen. De Tsjech liet via RTV Noord-Holland weten dat hij nog steeds van plan is aan het einde van het seizoen te vertrekken bij de Amsterdamse club, ondanks een pleidooi van Henk te Cate.
Eerder deze week vertelde coach Ten Cate nog in Voetbal International dat hij zou proberen Grygera voor de club te behouden. 'Ik vind hem een fantastische verdediger, een goede prof en bovendien een speler die prima klikt met Jaap Stam. Ik zie het als mijn plicht om in ieder geval te proberen hem over te halen.'
De lovende woorden van Ten Cate misten hun uitwerking, want Grygera is nog steeds niet van plan zijn aan het eind van dit seizoen aflopende contract te verlengen. De international is bezig aan zijn vierde seizoen in Amsterdamse dienst. De 26-jarige verdediger zou in de belangstelling staan van enkele Italiaanse clubs.
Technisch directeur Martin van Geel reageerde via RTVNH dat Ajax niet van plan is om Grygera in januari te laten vertrekken 'tenzij een club nog een enorm hoog transferbedrag biedt'.
Vlug een andere zoeken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:13 schreef -Wolf- het volgende:
M'n vriendin (of misschien toch maar liever een scharrel) ging helemaal flippen toen ik zei dat ik naar Praag ga..
Vrouwen begrijpen niets van clubliefde.
Nou, ik ben vaak liever vrijgezel, dus dat hoeft niet zo nodig.quote:
Mijn ex en ex-schoonfamilie kwamen uit Rotterdam-zuid, nog geen KM van de Kuip afquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:10 schreef twi het volgende:
Of je kan een vriendin zoeken die ook voor Ajax is
quote:Ajax denkt aan Mavuba (Bordeaux)'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 18 november om 01:09
Volgens de geruchtenmachine in Franse media zou Ajax belangstelling hebben voor Rio Antonio Mavuba. De middenvelder geldt als een groot talent voor de toekomst en staat momenteel onder contract bij Girondins Bordeaux.
Ajax zou 5,5 miljoen euro op tafel willen leggen voor Mavuba. De Amsterdammers zijn al geruime tijd op zoek naar een middenvelder en werden eerder in verband gebracht met de Braziliaan Lucas Leiva (Gremio).
Mavuba wordt overigens ook gevolgd door Lille OSC, Real Madrid en Palermo. Hij kwam al diverse malen uit voor het Franse nationale elftal.
Gewoon trouwen. Dan zijn ze blij wanneer je weg ben.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nou, ik ben vaak liever vrijgezel, dus dat hoeft niet zo nodig.. maar als het ooit wanneer het uitgaat, dan komt het zeker door voetbal.
.
Die tijd kun je beter investeren in Vermaelen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Grygera, niet meer opstellen die vent.
Laat hem maar lekker daar op de bank. Daar wild ehij toch zo graag zijn.. mag ie daar blijven ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef Badabingea het volgende:
Davids is de shit!
Davids zit veel op de bank, lama komen
Ach dat is wel op te vangenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
VI.nl
Jammer, maar viel te verwachten...
Dan zou ik hem ook verkopen denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:10 schreef Terrorbita het volgende:
Ik denk dat je niet raar op moet kijken als Grygera al in de winterstop vertrekt. Martin van Geel zegt
wel dat ie alleen verkocht wordt bij een heel hoog bod maar als bijv een juve 3/4 miljoen op tafel gooit wordt Grygera mijns inziens gewoon verkocht hoor. Een paar miljoen is beter als niks lijkt me?
Dat valt wel mee hoor. Lichamelijk is hij een stuk sterker geworden. Hij kan nog geen volle wedstrijden spelen maar hij is een stuk minder blessuregevoelig dan vorig jaar. Deze blessure doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Eightball het volgende:
Dat met die Manucharyan is zo langzamerhand een gebed zonder eind.
Wat mij betreft is het nu wel klaar zo.
Bij Ajax - ADO zat er een heel knap meisje helemaal alleen op de tribune, die kwam toen in beeld. Misschien iets voor Wolf dan, ze was Ajax-fan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:10 schreef twi het volgende:
Of je kan een vriendin zoeken die ook voor Ajax is
Komt niet al te betrouwbaar over, gezien de bron. Mavuba lijkt me geen speler die nog naar Ajax zou willen, als Frans international.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef sjimz het volgende:
Hoe betrouwbaar zou dit bericht van voetbalzone.nl zijn?
[..]
Ach Escude kwam ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Komt niet al te betrouwbaar over, gezien de bron. Mavuba lijkt me geen speler die nog naar Ajax zou willen, als Frans international.
Ook alleen maar omdat zijn hond hem omver liep op het strand.quote:
Rosenberg mag op tiefen, heb je niets aan als breekijzer, dus daar heb je Kanu voor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leuke spelers voor op de bank maar of ze Ajax naar een hoger niveau trekken weet ik niet.
Voetbalzone.nlquote:'Huntelaar kost 25 miljoen euro'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 18 november om 14:16
Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport heeft Ajax een flink prijskaartje gehangen aan Klaas Jan Huntelaar. De centrumspits zou maar liefst 25 miljoen euro moeten kosten.
De meest concrete interesse voor Huntelaar zou momenteel komen van Juventus. De Turijnse club lijkt de gevraagde transersom echter niet op te kunnen hoesten. Het eveneens geinteresseerde Manchester United kan dat wel.
Overigens is het onwaarschijnlijk dat Huntelaar spoedig gaat vertrekken bij Ajax. Recentelijk stelde de ex-Heerenveen-spits nog dat hij de Amsterdamse club voorlopig nog niet wil verlaten.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef PLAE@ het volgende:
tientje als iemand mij dat originele artikel kan laten zien![]()
Geen enkele speler van Ajax mag "optiefen"quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:55 schreef stefmans het volgende:
Rosenberg mag op tiefen
Wat een waardering hebben mensen toch ook, vorig jaar was het nog een held en nu mag ie gelijk optyfenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Rosenberg mag op tiefen, heb je niets aan als breekijzer, dus daar heb je Kanu voor.
Davids is gratis dus waarom niet, hij kan dan mooi de concurentie aan gaan met Gabri want als hij geblesseerd is of geschorst wie moet er dan aanjager zijn![]()
Ik heb niets met de man, nooit gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat een waardering hebben mensen toch ook, vorig jaar was het nog een held en nu mag ie gelijk optyfen![]()
Wil wedden dat je zker vorig jaar wel is:quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb niets met de man, nooit gehad.
Rosenbergquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wil wedden dat je zker vorig jaar wel is:
Rosenberg![]()
![]()
Hebt gepost hoor![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:35 schreef -Wolf- het volgende:
Al anderhalf uur bezig met een 'bescheiden' spandoek voor donderdag en voorlopig is er nog geen spat geverfd..
Wat komt erop te staan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:42 schreef -Wolf- het volgende:
uh-oh, ik geloof dat m'n lettertype iets te breed is..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer in het Tsjechisch.
Daar schrik je tsjechen niet mee af, alle moeders staan langs de weg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer in het Tsjechisch.
nou jaaa!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar schrik je tsjechen niet mee af, alle moeders staan langs de weg.
Kan je het ontkennen dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou jaaa!.
maak ook maar een geintje. even nieuwe letters maken. een vriendin belde af voor de bios vanavond dus ik heb weer wat extra tijd..
Dat is het uitvakquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:09 schreef Fral het volgende:
Wie gaat er morgen?
Ik zit in vak 416
Nog nooit gezeten, is het een beetje relaxed?
Is het niet het vak ernaast? Die gast van de primera kwam alleen op dit vak uit, ik vond het ook al vreemd..quote:
Het is nu wel leuk geweest met je Rosenberg-anus-gelik hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg![]()
![]()
Hebt gepost hoor![]()
Als een speler een keer goed speelt kan ik dat toch ook posten, dan hoef ik nog steeds geen fan van hem te zijn. Ik snap eerlijk gezegt niet dat jij zo'n fanboy van hem bent want zo goed is hij dus echt niet en hij past totaal niet bij Ajax.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg![]()
![]()
Hebt gepost hoor![]()
Nee, dat is het uitvak. Kansloze clubs als AZ krijgen het uitvak alleen vol als ze 1e staan dus is het uitvak opgesplitst zodat ze bij dit soort wedstrijden een deel kunnen verkopen aan ajacieden omdat de uitclub het toch niet volkrijgt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:16 schreef Fral het volgende:
[..]
Is het niet het vak ernaast? Die gast van de primera kwam alleen op dit vak uit, ik vond het ook al vreemd..
Maar op ajax.nl staat als alleen voor Ajax CC houders..
Het gaat er niet om hoe goed het is, het gaat erom hoe jij het brengt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als een speler een keer goed speelt kan ik dat toch ook posten, dan hoef ik nog steeds geen fan van hem te zijn. Ik snap eerlijk gezegt niet dat jij zo'n fanboy van hem bent want zo goed is hij dus echt niet en hij past totaal niet bij Ajax.
Het uitvak heeft dit seizoen nog geen enkele keer compleet vol gezeten hoor. Misschien alleen tegen Copenhagen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:32 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nee, dat is het uitvak. Kansloze clubs als AZ krijgen het uitvak alleen vol als ze 1e staan dus is het uitvak opgesplitst zodat ze bij dit soort wedstrijden een deel kunnen verkopen aan ajacieden omdat de uitclub het toch niet volkrijgt.
Maargoed, in principe is het niet zon punt, het is lekker goedkoop en dat net, ach, je ziet het alleen als je er op let.
En?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als een speler een keer goed speelt kan ik dat toch ook posten, dan hoef ik nog steeds geen fan van hem te zijn. Ik snap eerlijk gezegt niet dat jij zo'n fanboy van hem bent want zo goed is hij dus echt niet en hij past totaal niet bij Ajax.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:38 schreef twi het volgende:
Ach, De Mul of Rosales is wat mij betreft lood om oud ijzer. De Mul is nu wat beter in vorm, maar qua rendement zijn ze ongeveer hetzelfde: meestal prut.
Alsof het uitvol zit als AZ eerste staat en ze bij ons langskomen, hahahahahaha... kom op, zoveel fans hebben ze niet eensquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:32 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nee, dat is het uitvak. Kansloze clubs als AZ krijgen het uitvak alleen vol als ze 1e staan dus is het uitvak opgesplitst
Heeft Marc Overmars niet een zoon?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, dat kan je van bijna elke buitenspeler zeggen.
Vertrouwen, aantal ballen, tegenstander, het is allemaal afhankelijk. Hoevaak is vd Meyde wel niet compleet afgezeken en nu zou hij, zeker vorig seizoen was dat het geval, ook weer terug mogen? Hoe efficient is Babel eigenlijk een compleet seizoen? Gronkjaer had ook z'n periodes. Dat is het lastige aan buitenspelers, een constante buitenspeler over een langere periode dan 10 wedstrijden zal je niet snel vinden.
quote:Ajax striker Markus Rosenberg is hoping that his display in Sweden's 1-0 defeat against the Ivory Coast in Le Mans was enough to impress his French suitors.
The talented 24-year-old, who bagged 12 goals in his first season in the Eredivisie, has been relegated to a place on the bench this season and has now confirmed that he wants to leave the Amsterdam ArenA in January.
"At the moment, it's not good at all," he told Swedish newspaper Expressen.
"It is obvious that I want to play, and so I am very displeased. With my current situation the way it is, it's good to get a chance to prove myself in this kind of game."
Inderdaad. En dan investeer ik dus voorlopig liever in iemand die niet na een kwartier zichtbaar moe wordt en na een helft gewisseld moet worden. Laat die maar fijn de laatste 30 minuten invallen dan. Een kwaliteitskeuze valt er namelijk niet te maken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, dat kan je van bijna elke buitenspeler zeggen.
heb jij ervaring met bandieri's maken enzo? hoelang duurt het voordat acrylverf een beetje droog is? is fohnen trouwens een idee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Alsof het uitvol zit als AZ eerste staat en ze bij ons langskomen, hahahahahaha... kom op, zoveel fans hebben ze niet eensMaar je zal het wel als voorbeeld proberen te noemen, een voorbeeld dat dus niet opgaat
![]()
Gaat wel op, moet je ff op 410 in de fotoverslagen wroetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Alsof het uitvol zit als AZ eerste staat en ze bij ons langskomen, hahahahahaha... kom op, zoveel fans hebben ze niet eensMaar je zal het wel als voorbeeld proberen te noemen, een voorbeeld dat dus niet opgaat
![]()
We moeten wel als we dit jaar kampioen willen zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:03 schreef twi het volgende:
Het wordt morgen lastig genoeg, hopelijk blijven de 3 punten thuis en blijven we bij bij PSV.
Ben er ook morgen ook 416 , dat was nog het enige *goedkopere* vakquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:09 schreef Fral het volgende:
Wie gaat er morgen?
Ik zit in vak 416
Nog nooit gezeten, is het een beetje relaxed?
Lekker goedkoop?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:32 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nee, dat is het uitvak. Kansloze clubs als AZ krijgen het uitvak alleen vol als ze 1e staan dus is het uitvak opgesplitst zodat ze bij dit soort wedstrijden een deel kunnen verkopen aan ajacieden omdat de uitclub het toch niet volkrijgt.
Maargoed, in principe is het niet zon punt, het is lekker goedkoop en dat net, ach, je ziet het alleen als je er op let.
Komt goed denk ikquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:03 schreef twi het volgende:
Het wordt morgen lastig genoeg, hopelijk blijven de 3 punten thuis en blijven we bij bij PSV.
Hmm, denk dat we wel winnen maar 3-0 niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:43 schreef denthemen het volgende:
morgen word het 3-0
Altijd vertrouwen in een goede en grote overwinningquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm, denk dat we wel winnen maar 3-0 niet.
add me @ MSN. biertjes doen met de Fok-Ajacieden in Praag. Krijg al een biertje van Sethje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Altijd vertrouwen in een goede en grote overwinning![]()
Ik ben niet aanwezig hoor in Praagquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
add me @ MSN. biertjes doen met de Fok-Ajacieden in Praag. Krijg al een biertje van Sethje..
ik verwar je met bananenman geloof ik. sorry.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben niet aanwezig hoor in Praag
Hoeveel kost kaartje uitvak dan...? Dacht dat het halve prijs was ofzo tov. vergelijkbare vakken....Maarja het punt van Noord1/2 Zuid1/2 is dat het goedkoop is en het dus ook altijd snel uitverkocht is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ben er ook morgen ook 416 , dat was nog het enige *goedkopere* vak![]()
Maarja hopen dat ik niet zoveel last heb van dat tyfus net
[..]
Lekker goedkoop?
voor 14,50 zit je 1e ring noord
voor 13,00 euro zit je 2e ring zuid/noord
En dat zonder en net ervoor ofzo
Leuk dat ze het uitvak verkopen voor Ajacieden maar doe het dan goedkoper of haal dat net dan weg![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar schrik je tsjechen niet mee af, alle moeders staan langs de weg.
quote:Op zondag 19 november 2006 00:58 schreef -Wolf- het volgende:
Damn, het spandoek begint mooi te worden. De letters zijn bijna perfect gelukt. Ik denk dat ik alleen verf tekort ga komen..
Al Sethje's geld gaat er doorheen in de trein. Helaas Wolfie.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
add me @ MSN. biertjes doen met de Fok-Ajacieden in Praag. Krijg al een biertje van Sethje..
hij had het beloofd. maar anyway, ik kom wel aan m'n trekken./bier.quote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al Sethje's geld gaat er doorheen in de trein. Helaas Wolfie.
quote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al Sethje's geld gaat er doorheen in de trein. Helaas Wolfie.
hij wordt redelijk voor een 1e poging. foto's van de voortgang krijgen jullie te zien @ fok na de wedstrijd. Zaterdag op z'n vroegst dus. Hopelijk is het op TV nog een beetje te lezen....quote:
Zal het morgen even doen. Nu m'n nest maar in. Voor het eerst dat ik nu al thuiszit op een zaterdagavond sinds een tijdje volgens mijquote:Op zondag 19 november 2006 03:02 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hij had het beloofd. maar anyway, ik kom wel aan m'n trekken./bier.. add me @ MSN als je wil.
ik wilde uitgaan, maar ik kan niet meer ophouden met verven.quote:Op zondag 19 november 2006 03:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zal het morgen even doen. Nu m'n nest maar in. Voor het eerst dat ik nu al thuiszit op een zaterdagavond sinds een tijdje volgens mij
Laten we eerst deze is afwachtenquote:Op zondag 19 november 2006 03:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik wilde uitgaan, maar ik kan niet meer ophouden met verven.. bijna klaar met verven hoewel de rode verf bijna op is. Morgen waarschijnlijk de vale plekken bijverven en dan nog ff de puntjes op de i en wat nette gaatjes maken zodat ik 'm kan ophangen.
Als ik meer tijd en geld had zou ik dit vaker doen!.
hij is niet perfect, maar wel boven verwachting. enige punt is dat ik hoop dat het op TV goed te lezen is. hoewel.... er zijn er niet veel die Tsjechisch spreken in NL.quote:
spuitbussen ben ik niet zo fan van. de verf kostte verder ook niet zo heel erg veel. de rest was wel redelijk veel. maar ik moest bv ook een stanley-mes kopen. dat zijn geen vaste kosten, dus die wil ik er niet echt bijrekenen.quote:Op zondag 19 november 2006 03:34 schreef PLAE@ het volgende:
Spuitbussen gaat denk ik makkelijkermisschien oko goedkoper.
kijken of het me lukt. 12 uur.quote:Op zondag 19 november 2006 04:08 schreef Sethje het volgende:
Hoi jongens
morgen ff twente oprollen..12 uur home.. bieries
quote:Rosales op tribune
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
Ajax-trainer Henk ten Cate doet vanmiddag tegen FC Twente geen beroep op Mauro Rosales. De Argentijnse rechterspits viel buiten de selectie. Hij is inmiddels voorbijgestreefd door Tom de Mul, die in de topper tegen PSV in de basis begon en een goede indruk maakte. Conditioneel wordt de Belg ook steeds sterker. In de eerste wedstrijden die hij speelde, hield hij het nog maximaal een uur vol.
Ten Cate vindt het niet nodig om Rosales naast zich op de bank te houden. Hij kiest voor de aanvallers Nicolae Mitea (links) en Markus Rosenberg (centraal) en kan in geval van nood nog terugvallen op Kenneth Perez, die al eens eerder vanaf rechts speelde.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 november 2006 11:03 schreef denthemen het volgende:
einde rosales denk ik..
werd tijd ookquote:Op zondag 19 november 2006 11:03 schreef denthemen het volgende:
einde rosales denk ik..
'k Gaat er ook bijna vandoor.quote:Op zondag 19 november 2006 11:54 schreef Fral het volgende:
Ik ga naar de trein! Tot zo in de arena
quote:Op zondag 19 november 2006 11:48 schreef Houniet het volgende:
Heatwave zijn dag kan niet meer stuk denk ik
Denk het ook niet, maar hij weet nu eindelijk een keer dat hij niet onaantastbaar is, zoals hij eigenlijk toch LEEK te zijn bij Ajax al die tijd..quote:Op zondag 19 november 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Natuurlijk is dit niet het einde van Rosales.
Dat heb ik ook tijden gewild, 4-4-2. Maar daar ben ik nu toch een beetje overheen. 4-4-2 kan heel aanvallend zijn, maar je kunt ook zo eindigen als PSV. Wel succesvol, maar voor de rest helemaal niets te bieden.quote:Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef S-Two het volgende:
Ik kies ook voor Rosales denk ik. (maar beter maar een 4-4-2 ofso)
Voor een eenmalig doek zekerquote:Op zondag 19 november 2006 03:34 schreef PLAE@ het volgende:
Spuitbussen gaat denk ik makkelijkermisschien oko goedkoper.
Tjah, ik heb ook veel liever 4-3-3, maar met de buitenspelers die we nu hebben schiet je daar eigenlijk weinig mee op en komt er van dat systeem ook weinig terecht. Dan nog liever een 4-3-3 zoals Barcelona bijv. vorig jaar speelde.quote:Op zondag 19 november 2006 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook tijden gewild, 4-4-2. Maar daar ben ik nu toch een beetje overheen. 4-4-2 kan heel aanvallend zijn, maar je kunt ook zo eindigen als PSV. Wel succesvol, maar voor de rest helemaal niets te bieden.
quote:'Rosenberg wil Ajax verlaten'
Er lijkt een einde te komen aan het tijdperk van Markus Rosenberg bij Ajax. De Zweedse aanvaller meldt dit tegenover de Zweedse krant Expressen. Eerder werd al gemeld dat hij onder meer in de belangstelling zou staan van Olympique Lyon.
Afgelopen week zaten er scouts van de Franse kampioen tijdens de wedstrijd Zweden – Ivoorkust (0-1 verlies) op de tribune, die Rosenberg hebben bekeken. De spits liet dan ook weten dat hij hoopt indruk te hebben gemaakt.
“Op dit moment is het helemaal niet goed. Het is duidelijk dat ik wil spelen en dus ben ik erg ontevreden,” vertelt hij tegen het ochtendblad. "Zoals mijn situatie er op dit moment uitziet, is het goed om een kans te krijgen in het Zweedse nationale team.”
Volgens berichten zou de international er zelfs aan aan denken om al in de winterstop de overstap te maken naar een andere club. Ook vandaag tijdens het duel met FC Twente zal hij op de bank plaats moeten nemen.
Tis logisch dat hij het niet goed vind dat hij op de bank zit, maar voetbalzone heeft het van die zweedse shit dus het is niet van voetbalzone zelfquote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is (voetbalzone)
[..]
Strik eromheen en adios.quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is (voetbalzone)
[..]
Ik vind alle buitenspelers maar niksquote:Op zondag 19 november 2006 13:35 schreef Chadi het volgende:
Ik vind Rosales maar niks .. jammer genoeg heeft hij niet echt wat Ajax nodig heeft.
Jennerquote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Ze hadden Jenner moeten nemen, die zit nu te verpieteren bij AZ.
Maduroquote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson;
Gabri, Maduro, Sneijder;
De Mul, Huntelaar, Perez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |