Waarom?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
Mja alleen denk ik niet dat Markus zelf echt weg wil, omdat hij bij een club als Lyon ook op de bank komt. Dan blijft hij toch liever denk ik![]()
Optyfen ermee nuquote:17/11/2006 - Weer blessure Edgar Manucharyan
(Gepost door P., met dank aan forumlid Ajax.nl)
Edgar Manucharyan zal het duel tegen Twente aan zicht voorbij moeten laten gaan. De Armeense aanvaller keerde met een liesblessure terug van de interland die hij met Aremnié speelde en kon vandaag niet m,et de groep meetrainen. Morgen zal hij dat ook niet kunnen. Er is geen man overboord, want Mitea is er nog. ,,(..)Nicolae Mitea is op de weg terug. Het is niet ondenkbeeldig dat hij zondag langere speeltijd krijgt dan de vorige duels.", aldus Henk ten Cate.
Die van ons heeft verwarming hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik denk dat hij liever in Lyon op de bank zit dan in Amsterdam hoor.
Denk et niet, in Amsterdam is hij net een jaartje en meestal beginnen buitenlanders zich dan een beetje thuis te voelen. Dus als bankzitter bij Ajax of bij Lyon dan denk ik dat ie gaat voor Ajax maargoedquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik denk dat hij liever in Lyon op de bank zit dan in Amsterdam hoor.
Hopelijk heeft hij een iets beter voorzet gekregen, anders kunnen we weer gaan huilenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
MITEAAAAAAAAA WHOHOOOOOOOOOOOOOOO.
Zou het niet weten, ik weet alleen dat ik Manu een kneus vindquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wie staat er nu bovenaan in de Jari Litmanen-award? Nicolae Mitea of Edgar Manucharyan?
- Meer geldquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk et niet, in Amsterdam is hij net een jaartje en meestal beginnen buitenlanders zich dan een beetje thuis te voelen. Dus als bankzitter bij Ajax of bij Lyon dan denk ik dat ie gaat voor Ajax maargoed![]()
Aghja, eind vorig jaar zei ie dat hij best 10 jaar in Amsterdam kon blijvenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
- Meer geld
- Beter weer
- Zekere titel
- Meedoen om de CL
Die zit dan liever in Lyon hoor.
Daarom zag Ten Cate Babel ook als tweede spits voor Rosenberg, Charisteas en Poepon. Omdat hij een prutser is. Duidelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel is denk ik 3e spits, die gast is in de spits helemaal slecht namelijk. Zonder ruimte is het maar een prutser![]()
Bron?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarom zag Ten Cate Babel ook als tweede spits voor Rosenberg, Charisteas en Poepon. Omdat hij een prutser is. Duidelijk.
Neuh, hijs geen spits voor in het Ajax systeem. Kan niet met zijn rug naar het doel spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:22 schreef -Wolf- het volgende:
Babel is een goeie spits. Mooie actie, dreigend. Het is dat KJH de eerste spits is en zo hoort het ook, ook al gaat het nu een tijdje minder. Anders zou Babel zich echt wel laten gelden als spits.
Babel heeft volgens mij dit seizoen één wedstrijd (was het niet NEC thuis?) gespeeld in de spits en dat deed hij heel verdienstelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef Jasza het volgende:
Babel heeft het hele seizoen nog niet als spits gespeeld, dus lijkt me sterk![]()
Nee Utrecht uit in een 2 spitsen systeem, maar daar kreeg hij de ruimte.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel heeft volgens mij dit seizoen één wedstrijd (was het niet NEC thuis?) gespeeld in de spits en dat deed hij heel verdienstelijk.
Maar goed voor de rest van het seizoen heeft Huntelaar in de spits gespeeld, natuurlijk. Maar ik meen mij te herinneren dat Ten Cate had gezegd dat hij Babel zijn 'tweede' spits is. Kan iemand anders zich dat nog herinneren?
Nota bene AJAX-jeugd, hij kent geen ander systeem. Kap nou eens markus-fanboy!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, hijs geen spits voor in het Ajax systeem. Kan niet met zijn rug naar het doel spelen![]()
Hij is inderdaad meer een spits voor een 4-4-2 systeem. Misschien eens het proberen waard voor Ten Cate als Babel weer fit is? Spitsenduo Huntelaar en Babelquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, hijs geen spits voor in het Ajax systeem. Kan niet met zijn rug naar het doel spelen![]()
Laat maar komenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Voor wat het waard is![]()
da's op zich wel geil idd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is inderdaad meer een spits voor een 4-4-2 systeem. Misschien eens het proberen waard voor Ten Cate als Babel weer fit is? Spitsenduo Huntelaar en Babel![]()
En, het systeem kan hij nog wel kennen maar hij kan niet kaatsen en de bal niet vasthouden en dat kan Markus iig beterquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nota bene AJAX-jeugd, hij kent geen ander systeem. Kap nou eens markus-fanboy!.
Lijkt me beter iddquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is inderdaad meer een spits voor een 4-4-2 systeem. Misschien eens het proberen waard voor Ten Cate als Babel weer fit is? Spitsenduo Huntelaar en Babel![]()
Sportweek.nlquote:Henk ten Cate: ‘Ik ken geen trainer die de here Jezus heet’
Datum: 17-nov 15:10
Met FC Twente ontmoet Ajax zondag ‘een ploeg in vorm,’ aldus trainer Henk ten Cate. “FC Twente is een goed voetballende ploeg, ze hebben een goede balans. Bovendien zijn ze goed in vorm, getuige de 7-1 overwinning op FC Groningen. Eerlijk gezegd gun ik Rutten en Eijkelkamp de successen wel, ze zijn goed bezig daar. Eén ding is zeker, FC Twente komt met veel zelfvertrouwen naar Amsterdam.”
Vervolgens stond Ten Cate vrijdagmiddag nog enige tijd stil bij de wedstrijd tegen PSV (0-1) van afgelopen zondag. De trainer van Ajax signaleert een duidelijke trendbreuk sinds hij terug is in Nederland. “De normen zijn veranderd,” aldus Ten Cate. “Drie jaar geleden zou de overwinning van PSV als gluiperig worden omschreven, was Ajax de norm, maar nu is het resultaat de norm. Ik vind dat zorgelijk. Want dan gaan we als Nederland afhaken, dan verliezen we als Nederland ons ‘eigenwijze’.”
Volgens Ten Cate is Ajax van trendsetter, trendvolger geworden. “Dus moeten we er weer voor zorgen dat we trendsetter worden. Toen ik een paar jaar geleden wegging uit Nederland was PSV saai en niet om aan te gluren. Hiddink heeft vervolgens de norm gezet en daar is de media enigszins in meegegaan. Ik respecteer de visie van Hiddink, maar daarmee ga ik niet akkoord. Ik ken geen trainer die de here Jezus heet. En toch is Hiddink nu bepalend geweest voor de algemeen heersende norm, ik noem het maar ‘het nieuwe realisme’. Wij als Ajax zullen ons daartegen moeten wapenen.”
Ten Cate zou zichzelf niet willen typeren als een idealist. “Ik ben geen romanticus, want dat zou betekenen dat ik een dromer ben en dat ben ik niet. Ik ageer ook niet tegen mensen die op een andere manier over voetballen denken. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat het uiteindelijk om resultaat gaat. Maar ik ga niet mee in de nieuwe, Europese norm, anders verliezen we onze signatuur, ons eigen gezicht. Daarvoor hebben ze mij niet aangesteld bij Ajax.”
Mark van den Heuvel - Sportweek
Henk heeft wederom weer eens gelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:52 schreef koningdavid het volgende:
Interessant stukje:
[..]
Sportweek.nl
quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Henk heeft wederom weer eens gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |