Ruilen voor Kanu dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Angelos Harry Charisteas kon als pinchhitter worden ingezet, die kon tenminste iets forceren als dat nodig was, maar Markus Rosenberg kan je net zo goed niet laten invallen.
Wanneer heb jij Rosenberg als pinchitter gezienquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Angelos Harry Charisteas kon als pinchhitter worden ingezet, die kon tenminste iets forceren als dat nodig was, maar Markus Rosenberg kan je net zo goed niet laten invallen.
Afgelopen zondag mocht hij invallen, maar heb jij hem gezien? Van mij mag hij weg, als L'OL inderdaad zeven miljoen euro voor hem overheeft, kom ik hem inpakken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Rosenberg als pinchitter gezien![]()
![]()
Hij was dreigenderl als Huntelaar iigquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgelopen zondag mocht hij invallen, maar heb jij hem gezien? Van mij mag hij weg, als L'OL inderdaad zeven miljoen euro voor hem overheeft, kom ik hem inpakken.
Dreigender dan KJH? Heb hem niets goed zien doen, daar tegenover staat dat KJH zich vorig seizoen vaak genoeg heeft bewezen als scorende spits in de slotfase. In mijn optiek ben je een pichhitter als je er bij een achterstand wordt ingezet, hoeft niet per sé als extra spits.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was dreigenderl als Huntelaar iig![]()
Maargoed dat was niet als pinchitter he, want Ajax speelde nog steeds maar met 1 spits![]()
Mwa, vind je Mitea ook een pinchitter danquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dreigender dan KJH? Heb hem niets goed zien doen, daar tegenover staat dat KJH zich vorig seizoen vaak genoeg heeft bewezen als scorende spits in de slotfase. In mijn optiek ben je een pichhitter als je er bij een achterstand wordt ingezet, hoeft niet per sé als extra spits.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, want Mauro Rosales inbrengen, is een soort van de handoek in de ring werpen, dan wil je gewoon niet winnen.
Tweede al.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe staat juve ervoor in de competitie?
Babel is denk ik 3e spits, die gast is in de spits helemaal slecht namelijk. Zonder ruimte is het maar een prutserquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef BoNi het volgende:
Er is niemand die hier beweert dat Rosenberg slecht is. Persoonlijk vind ik hem te goed om op de bank te zitten bij Ajax zonder uitzicht op een basisplaats, daarnaast gun ik hem ook veel meer dan dat.
In de spits heeft hij Huntelaar en als hij weer fit is waarschijnlijk zelfs Babel voor zich.
Op links zijn er ook betere opties dan Rosenberg.
Ik hoop voor Rosenberg dat hij bij een club terechtkomt waar hij samen met een 'Koller' in een 4-4-2 komt te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |