Komt niet al te betrouwbaar over, gezien de bron. Mavuba lijkt me geen speler die nog naar Ajax zou willen, als Frans international.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef sjimz het volgende:
Hoe betrouwbaar zou dit bericht van voetbalzone.nl zijn?
[..]
Ach Escude kwam ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Komt niet al te betrouwbaar over, gezien de bron. Mavuba lijkt me geen speler die nog naar Ajax zou willen, als Frans international.
Ook alleen maar omdat zijn hond hem omver liep op het strand.quote:
Rosenberg mag op tiefen, heb je niets aan als breekijzer, dus daar heb je Kanu voor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leuke spelers voor op de bank maar of ze Ajax naar een hoger niveau trekken weet ik niet.
Voetbalzone.nlquote:'Huntelaar kost 25 miljoen euro'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 18 november om 14:16
Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport heeft Ajax een flink prijskaartje gehangen aan Klaas Jan Huntelaar. De centrumspits zou maar liefst 25 miljoen euro moeten kosten.
De meest concrete interesse voor Huntelaar zou momenteel komen van Juventus. De Turijnse club lijkt de gevraagde transersom echter niet op te kunnen hoesten. Het eveneens geinteresseerde Manchester United kan dat wel.
Overigens is het onwaarschijnlijk dat Huntelaar spoedig gaat vertrekken bij Ajax. Recentelijk stelde de ex-Heerenveen-spits nog dat hij de Amsterdamse club voorlopig nog niet wil verlaten.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef PLAE@ het volgende:
tientje als iemand mij dat originele artikel kan laten zien![]()
Geen enkele speler van Ajax mag "optiefen"quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:55 schreef stefmans het volgende:
Rosenberg mag op tiefen
Wat een waardering hebben mensen toch ook, vorig jaar was het nog een held en nu mag ie gelijk optyfenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Rosenberg mag op tiefen, heb je niets aan als breekijzer, dus daar heb je Kanu voor.
Davids is gratis dus waarom niet, hij kan dan mooi de concurentie aan gaan met Gabri want als hij geblesseerd is of geschorst wie moet er dan aanjager zijn![]()
Ik heb niets met de man, nooit gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat een waardering hebben mensen toch ook, vorig jaar was het nog een held en nu mag ie gelijk optyfen![]()
Wil wedden dat je zker vorig jaar wel is:quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb niets met de man, nooit gehad.
Rosenbergquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wil wedden dat je zker vorig jaar wel is:
Rosenberg![]()
![]()
Hebt gepost hoor![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:35 schreef -Wolf- het volgende:
Al anderhalf uur bezig met een 'bescheiden' spandoek voor donderdag en voorlopig is er nog geen spat geverfd..
Wat komt erop te staan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:42 schreef -Wolf- het volgende:
uh-oh, ik geloof dat m'n lettertype iets te breed is..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer in het Tsjechisch.
Daar schrik je tsjechen niet mee af, alle moeders staan langs de weg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer in het Tsjechisch.
nou jaaa!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar schrik je tsjechen niet mee af, alle moeders staan langs de weg.
Kan je het ontkennen dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou jaaa!.
maak ook maar een geintje. even nieuwe letters maken. een vriendin belde af voor de bios vanavond dus ik heb weer wat extra tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |