Leuke spelers voor op de bank maar of ze Ajax naar een hoger niveau trekken weet ik niet.quote:
Kießling en Haggui zitten pas sinds de zomer in Leverkusen, met name de eerste heeft een lang contract. Tadic speelt nooit, dus lijkt me sterk dat ze een speler gaan bekijken die niet speelt.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens Kiessling ofzo...
Misschien Haggui of Tadic?
VI.nlquote:Ten Cate vangt bot bij 'fantastische Grygera'
17/11/2006 23:23
Zdenek Grygera denkt er niet aan zijn contract bij Ajax te verlengen. De Tsjech liet via RTV Noord-Holland weten dat hij nog steeds van plan is aan het einde van het seizoen te vertrekken bij de Amsterdamse club, ondanks een pleidooi van Henk te Cate.
Eerder deze week vertelde coach Ten Cate nog in Voetbal International dat hij zou proberen Grygera voor de club te behouden. 'Ik vind hem een fantastische verdediger, een goede prof en bovendien een speler die prima klikt met Jaap Stam. Ik zie het als mijn plicht om in ieder geval te proberen hem over te halen.'
De lovende woorden van Ten Cate misten hun uitwerking, want Grygera is nog steeds niet van plan zijn aan het eind van dit seizoen aflopende contract te verlengen. De international is bezig aan zijn vierde seizoen in Amsterdamse dienst. De 26-jarige verdediger zou in de belangstelling staan van enkele Italiaanse clubs.
Technisch directeur Martin van Geel reageerde via RTVNH dat Ajax niet van plan is om Grygera in januari te laten vertrekken 'tenzij een club nog een enorm hoog transferbedrag biedt'.
Vlug een andere zoeken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:13 schreef -Wolf- het volgende:
M'n vriendin (of misschien toch maar liever een scharrel) ging helemaal flippen toen ik zei dat ik naar Praag ga..
Vrouwen begrijpen niets van clubliefde.
Nou, ik ben vaak liever vrijgezel, dus dat hoeft niet zo nodig.quote:
Mijn ex en ex-schoonfamilie kwamen uit Rotterdam-zuid, nog geen KM van de Kuip afquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:10 schreef twi het volgende:
Of je kan een vriendin zoeken die ook voor Ajax is
quote:Ajax denkt aan Mavuba (Bordeaux)'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 18 november om 01:09
Volgens de geruchtenmachine in Franse media zou Ajax belangstelling hebben voor Rio Antonio Mavuba. De middenvelder geldt als een groot talent voor de toekomst en staat momenteel onder contract bij Girondins Bordeaux.
Ajax zou 5,5 miljoen euro op tafel willen leggen voor Mavuba. De Amsterdammers zijn al geruime tijd op zoek naar een middenvelder en werden eerder in verband gebracht met de Braziliaan Lucas Leiva (Gremio).
Mavuba wordt overigens ook gevolgd door Lille OSC, Real Madrid en Palermo. Hij kwam al diverse malen uit voor het Franse nationale elftal.
Gewoon trouwen. Dan zijn ze blij wanneer je weg ben.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nou, ik ben vaak liever vrijgezel, dus dat hoeft niet zo nodig.. maar als het ooit wanneer het uitgaat, dan komt het zeker door voetbal.
.
Die tijd kun je beter investeren in Vermaelen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Grygera, niet meer opstellen die vent.
Laat hem maar lekker daar op de bank. Daar wild ehij toch zo graag zijn.. mag ie daar blijven ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef Badabingea het volgende:
Davids is de shit!
Davids zit veel op de bank, lama komen
Ach dat is wel op te vangenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
VI.nl
Jammer, maar viel te verwachten...
Dan zou ik hem ook verkopen denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:10 schreef Terrorbita het volgende:
Ik denk dat je niet raar op moet kijken als Grygera al in de winterstop vertrekt. Martin van Geel zegt
wel dat ie alleen verkocht wordt bij een heel hoog bod maar als bijv een juve 3/4 miljoen op tafel gooit wordt Grygera mijns inziens gewoon verkocht hoor. Een paar miljoen is beter als niks lijkt me?
Dat valt wel mee hoor. Lichamelijk is hij een stuk sterker geworden. Hij kan nog geen volle wedstrijden spelen maar hij is een stuk minder blessuregevoelig dan vorig jaar. Deze blessure doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Eightball het volgende:
Dat met die Manucharyan is zo langzamerhand een gebed zonder eind.
Wat mij betreft is het nu wel klaar zo.
Bij Ajax - ADO zat er een heel knap meisje helemaal alleen op de tribune, die kwam toen in beeld. Misschien iets voor Wolf dan, ze was Ajax-fan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:10 schreef twi het volgende:
Of je kan een vriendin zoeken die ook voor Ajax is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |