ik wilde uitgaan, maar ik kan niet meer ophouden met verven.quote:Op zondag 19 november 2006 03:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zal het morgen even doen. Nu m'n nest maar in. Voor het eerst dat ik nu al thuiszit op een zaterdagavond sinds een tijdje volgens mij
Laten we eerst deze is afwachtenquote:Op zondag 19 november 2006 03:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik wilde uitgaan, maar ik kan niet meer ophouden met verven.. bijna klaar met verven hoewel de rode verf bijna op is. Morgen waarschijnlijk de vale plekken bijverven en dan nog ff de puntjes op de i en wat nette gaatjes maken zodat ik 'm kan ophangen.
Als ik meer tijd en geld had zou ik dit vaker doen!.
hij is niet perfect, maar wel boven verwachting. enige punt is dat ik hoop dat het op TV goed te lezen is. hoewel.... er zijn er niet veel die Tsjechisch spreken in NL.quote:
spuitbussen ben ik niet zo fan van. de verf kostte verder ook niet zo heel erg veel. de rest was wel redelijk veel. maar ik moest bv ook een stanley-mes kopen. dat zijn geen vaste kosten, dus die wil ik er niet echt bijrekenen.quote:Op zondag 19 november 2006 03:34 schreef PLAE@ het volgende:
Spuitbussen gaat denk ik makkelijkermisschien oko goedkoper.
kijken of het me lukt. 12 uur.quote:Op zondag 19 november 2006 04:08 schreef Sethje het volgende:
Hoi jongens
morgen ff twente oprollen..12 uur home.. bieries
quote:Rosales op tribune
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
Ajax-trainer Henk ten Cate doet vanmiddag tegen FC Twente geen beroep op Mauro Rosales. De Argentijnse rechterspits viel buiten de selectie. Hij is inmiddels voorbijgestreefd door Tom de Mul, die in de topper tegen PSV in de basis begon en een goede indruk maakte. Conditioneel wordt de Belg ook steeds sterker. In de eerste wedstrijden die hij speelde, hield hij het nog maximaal een uur vol.
Ten Cate vindt het niet nodig om Rosales naast zich op de bank te houden. Hij kiest voor de aanvallers Nicolae Mitea (links) en Markus Rosenberg (centraal) en kan in geval van nood nog terugvallen op Kenneth Perez, die al eens eerder vanaf rechts speelde.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 november 2006 11:03 schreef denthemen het volgende:
einde rosales denk ik..
werd tijd ookquote:Op zondag 19 november 2006 11:03 schreef denthemen het volgende:
einde rosales denk ik..
'k Gaat er ook bijna vandoor.quote:Op zondag 19 november 2006 11:54 schreef Fral het volgende:
Ik ga naar de trein! Tot zo in de arena
quote:Op zondag 19 november 2006 11:48 schreef Houniet het volgende:
Heatwave zijn dag kan niet meer stuk denk ik
Denk het ook niet, maar hij weet nu eindelijk een keer dat hij niet onaantastbaar is, zoals hij eigenlijk toch LEEK te zijn bij Ajax al die tijd..quote:Op zondag 19 november 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Natuurlijk is dit niet het einde van Rosales.
Dat heb ik ook tijden gewild, 4-4-2. Maar daar ben ik nu toch een beetje overheen. 4-4-2 kan heel aanvallend zijn, maar je kunt ook zo eindigen als PSV. Wel succesvol, maar voor de rest helemaal niets te bieden.quote:Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef S-Two het volgende:
Ik kies ook voor Rosales denk ik. (maar beter maar een 4-4-2 ofso)
Voor een eenmalig doek zekerquote:Op zondag 19 november 2006 03:34 schreef PLAE@ het volgende:
Spuitbussen gaat denk ik makkelijkermisschien oko goedkoper.
Tjah, ik heb ook veel liever 4-3-3, maar met de buitenspelers die we nu hebben schiet je daar eigenlijk weinig mee op en komt er van dat systeem ook weinig terecht. Dan nog liever een 4-3-3 zoals Barcelona bijv. vorig jaar speelde.quote:Op zondag 19 november 2006 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook tijden gewild, 4-4-2. Maar daar ben ik nu toch een beetje overheen. 4-4-2 kan heel aanvallend zijn, maar je kunt ook zo eindigen als PSV. Wel succesvol, maar voor de rest helemaal niets te bieden.
quote:'Rosenberg wil Ajax verlaten'
Er lijkt een einde te komen aan het tijdperk van Markus Rosenberg bij Ajax. De Zweedse aanvaller meldt dit tegenover de Zweedse krant Expressen. Eerder werd al gemeld dat hij onder meer in de belangstelling zou staan van Olympique Lyon.
Afgelopen week zaten er scouts van de Franse kampioen tijdens de wedstrijd Zweden – Ivoorkust (0-1 verlies) op de tribune, die Rosenberg hebben bekeken. De spits liet dan ook weten dat hij hoopt indruk te hebben gemaakt.
“Op dit moment is het helemaal niet goed. Het is duidelijk dat ik wil spelen en dus ben ik erg ontevreden,” vertelt hij tegen het ochtendblad. "Zoals mijn situatie er op dit moment uitziet, is het goed om een kans te krijgen in het Zweedse nationale team.”
Volgens berichten zou de international er zelfs aan aan denken om al in de winterstop de overstap te maken naar een andere club. Ook vandaag tijdens het duel met FC Twente zal hij op de bank plaats moeten nemen.
Tis logisch dat hij het niet goed vind dat hij op de bank zit, maar voetbalzone heeft het van die zweedse shit dus het is niet van voetbalzone zelfquote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is (voetbalzone)
[..]
Strik eromheen en adios.quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is (voetbalzone)
[..]
Ik vind alle buitenspelers maar niksquote:Op zondag 19 november 2006 13:35 schreef Chadi het volgende:
Ik vind Rosales maar niks .. jammer genoeg heeft hij niet echt wat Ajax nodig heeft.
Jennerquote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Ze hadden Jenner moeten nemen, die zit nu te verpieteren bij AZ.
Maduroquote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson;
Gabri, Maduro, Sneijder;
De Mul, Huntelaar, Perez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |