quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef -Wolf- het volgende:
Dat over die vrouwelijke grensrechter mag best onder het kopje nieuws..
Ik niet. Jij wel?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:42 schreef PLAE@ het volgende:
Wie gaan er vanavond nog ff naar t home?
Kolik to stoji? Hoeveel kost dat?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Sethje het volgende:
Over een week liggen we ergens lam tussen de Praagse hoeren
Jij kent ze toch allemaal al?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik in het Tsjechisch Google op 'Praagse hoeren' krijg ik allemaal Tsjechische voetbalsites in m'n zoekresultaten..
Tsja, groot verschil in inkomsten tussen Duitsland en Tsjechie.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef -Schorpioen- het volgende:
Tijd Voor Praag !!!
Ik hou niet van russich roulette, dus ik hou het netjes daar.
Zo raar als als je net over de grens van Tsjechie bent, daar in die bergwegen. Elke parkeerplaalts daar is wel bezet door 1 of meer hoertjes.
Alleen gekeken? Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Ja dat was hetquote:Op donderdag 16 november 2006 16:42 schreef -Wolf- het volgende:
Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had..
.
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?
Hoort bij je opvoeding, een rondje over de Wallen
Er zitten idd soms wel hele mooie meiden tussen, eeuwig zonde natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 16:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.
Hiha hondekutquote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
Mwah, het is wachten op de eerste vrouwelijke scheidsrechter in de eredivisie.
bron: ajaxshowtimequote:Gourcuff nog steeds in beeld bij Ajax
Donderdag 16 november, door SV, Amsterdam, 16.54u GMT+01.00, AS
De talentvolle middenvelder Yoann Gourcuff staat nog steeds op het lijstje van Ajax. Volgens goed ingelichte bronnen van Ajax Showtime denkt Ajax nog steeds aan de 20-jarige Fransman.
Afgelopen zomer verkastte Gourcuff na drie jaar Stade Rennes naar AC Milan, maar daar schijnt de relevatie het niet naar zijn zin te hebben. Het botert niet tussen Gourcuff en het grote Milan.
Daarentegen neemt de belangstelling van AC Milan voor Wesley Sneijder toe. De Milanezen zouden hem nu aan het eind van het seizoen van Ajax willen overnemen. Aangezien Gourcuff dezelfde positie bekleedt, is het puzzelstukje snel in elkaar gelegd.
Het is publieksgeheim dat Ten Cate nog op zoek is naar een aanvallende middenvelder. Zo behoort de talentvolle Stefen Defour ook nog tot de mogelijkheden.
WTF...quote:16/11/2006 - 'Sneijder gepasseerd voor Seedorf'
(Gepost door HT)
BRON: Vi.nl
Wesley Sneijder heeft voor het duel met Engeland niet geblesseerd moeten afhaken. Bondscoach Marco van Basten heeft de Ajax-middenvelder gepasseerd ten faveure van Clarence Seedorf. Dit weet het AD vanmorgen te melden. Ajax zou dit bevestigd hebben.
Ajax Netwerk
Wesley Sneijder kampte aanvankelijk met lichte knieklachten na het duel met PSV van zondag, maar had woensdag desondanks gewoon kunnen spelen, dit zou de kleine middenvelder de bondscoach ook gemeld hebben. Sneijder zou dan ook met verbazing hebben gereageerd op het feit dat hij niet geselecteerd was.
Zonder Sneijder wist Nederland gisteren niet te imponeren. Oranje leek zelfs lang op een nederlaag af te stevenen. Ex-Ajacied Rafael van der Vaart maakte, na doorkoppen van Huntelaar, drie minuten voor tijd de gelijkmaker. Seedorf speelde als vervanger van Sneijder geen grootse wedstrijd. [reageer]
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Haal dat vrouwelijke maar weg
Omgquote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoorde ergens Kiessling ofzo...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Voor wie zullen ze nou gescout hebben bij Leverkusen?? Simon Rolfes misschien?
Van Milan-bankzitter naar basisspeler-Ajax...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef twi het volgende:
Alsof Gourcuff van Milan naar Ajax zou gaan...
Ik weet zelf niet wat voor jongen het is maar hij zei een tijdje geleden dat ie terug wou naar Frankrijk dus waarom dan niet naar Ajax?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef twi het volgende:
Alsof Gourcuff van Milan naar Ajax zou gaan...
[afbeelding]
Natuurlijk, hij kan vreemd in elkaar zitten, maar ik zou er weinig geld op inzetten.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef Nashje het volgende:
Ach daar kun je weinig over zeggen vind ik. Je weet niet hoe die jongen in elkaar zit.
PLAE geloof ik..quote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef Jasza het volgende:
Iemand nog naar die beleidsplan shit geweest?
Nog commotie nadat dat 'duidelijk' over kwam?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
ja.
Ik ben bang dat die kakkerlak onze kant op komt daar wel ten Cate vrij duidelijk over![]()
zulke mensen waren er niet al te veel zeg maar en Henk ligt toch wel erg goed bij de supportersquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nog commotie nadat dat 'duidelijk' over kwam?
nou vertel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef PLAE@ het volgende:
De avond werd trouwens afgesloten met een mop van Henk. Zie je het al voor je![]()
Tjah begrijpelijke keuze, je moet de voetballers ook niet teveel afleiding geven langs de lijn hehquote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Scherp van jou.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:51 schreef Crafty-FoX het volgende:
[..]
Tjah begrijpelijke keuze, je moet de voetballers ook niet teveel afleiding geven langs de lijn heh![]()
als of een gedichtje beter zou zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef PLAE@ het volgende:
De avond werd trouwens afgesloten met een mop van Henk. Zie je het al voor je![]()
Voetbalzone.nlquote:Kanu wil met Davids terug naar Ajax
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 17 november om 08:43
Nwanko Kanu laat deze maand in Voetbal Magazine weten dat hij samen met zijn maatje Edgar Davids bij Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse aanvaller staat nu onder contract bij het Engelse Portsmouth, maar wil terug naar de club waar hij successen haalde. Hij zou dan samen met Tottenham-middenvelder Edgar Davids zijn rentree maken in Amsterdam.
"Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots. Bij Ajax ben ik volwassen geworden. I really like to go back, you know. En Edgar wil ook terug naar Ajax," aldus Kanu, de aanvaller die onder leiding van Louis van Gaal met Ajax in 1995 de Champions League binnenhaalde.
"Ik denk dat we nog een mooie tijd kunnen beleven samen. Dus als Ajax wil komen onderhandelen, graag! Ik stap zo met mijn vrouw en mijn zoontje op het vliegtuig naar Amsterdam."
Kanu zegt nog regelmatig Amsterdam te bezoeken en wedstrijden van Ajax te volgen. "Amsterdam ken ik zo goed... Ik ben daar nog heel vaak, zeker één keer per maand. Er wonen nog altijd een boel vrienden van me. En m'n advocaat. Ik ga ook nog wel eens naar Ajax kijken. Different team, but the supporters are the same. Ik was gelukkig in Amsterdam. Gelukkig met de stad, met de club, met mijn vrienden."
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Voor wat het waard is![]()
als een ieder even goed kijkt kun je zien dat het in een interview met voetbalmagazine gezegd is, en laat ik die nou net onder ogen hebben...en idd! het interview staat erinquote:
Voetbalmagazine.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef -Wolf- het volgende:
Kanu had het in het verleden ooit beloofd. Had het niet meer verwacht..
Edit, oh voetbalzone....
Godverquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
ja.
Ik ben bang dat die kakkerlak onze kant op komt. Ten Cate noemde een waslijst een positieve punten op over m en het schijnt hem verder weinig te interesseren wat de aanhang daar van denkt.
Idd zegquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Godver![]()
Optyfen met die pingelbaby.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
Oh, die kakkerlak. Dacht dat het over die Van Duivenbode ging of hoe die bestuurder ook mag heten.
Waarom zou het niet waar zijn dan? Hij heeft toch al meerdere malen aangegeven terug te willen naar Ajax? De vraag is alleen of Ajax hem terug wil hebben, of zij hem nog wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:42 schreef Houniet het volgende:
dat bericht over Kanu is waar, dat heb ik gelezen in een voetbal magazine
Pinchhitterquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:48 schreef PyTh het volgende:
Als Kanu komt, waar komt hij dan te spelen?
Ruilen voor Kanu dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Angelos Harry Charisteas kon als pinchhitter worden ingezet, die kon tenminste iets forceren als dat nodig was, maar Markus Rosenberg kan je net zo goed niet laten invallen.
Wanneer heb jij Rosenberg als pinchitter gezienquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Angelos Harry Charisteas kon als pinchhitter worden ingezet, die kon tenminste iets forceren als dat nodig was, maar Markus Rosenberg kan je net zo goed niet laten invallen.
Afgelopen zondag mocht hij invallen, maar heb jij hem gezien? Van mij mag hij weg, als L'OL inderdaad zeven miljoen euro voor hem overheeft, kom ik hem inpakken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Rosenberg als pinchitter gezien![]()
![]()
Hij was dreigenderl als Huntelaar iigquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgelopen zondag mocht hij invallen, maar heb jij hem gezien? Van mij mag hij weg, als L'OL inderdaad zeven miljoen euro voor hem overheeft, kom ik hem inpakken.
Dreigender dan KJH? Heb hem niets goed zien doen, daar tegenover staat dat KJH zich vorig seizoen vaak genoeg heeft bewezen als scorende spits in de slotfase. In mijn optiek ben je een pichhitter als je er bij een achterstand wordt ingezet, hoeft niet per sé als extra spits.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was dreigenderl als Huntelaar iig![]()
Maargoed dat was niet als pinchitter he, want Ajax speelde nog steeds maar met 1 spits![]()
Mwa, vind je Mitea ook een pinchitter danquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dreigender dan KJH? Heb hem niets goed zien doen, daar tegenover staat dat KJH zich vorig seizoen vaak genoeg heeft bewezen als scorende spits in de slotfase. In mijn optiek ben je een pichhitter als je er bij een achterstand wordt ingezet, hoeft niet per sé als extra spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |