Eén waarschuwing nergeren dan, damnquote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan klopt je redenering niet van 2 waarschuwingen negeren. En bovendien negeert Macondo die eerste waarschuwing ook met zijn bericht (Waarop ik weer reageer). Dus...
Een laatste waarschuwing geven voor het 1 keer offtopic reageren na een waarschuwing is wat overdreven vind je ook niet?quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef RayMania het volgende:
Eén waarschuwing nergeren dan, damn. En macondo kon misschien al bezig zijn met een reactie voordat hij de reactie nog niet gezien had. Hetzelfde voor jouw post dus die in hetzelfde tijdsbestek viel.
Nee maar dat topic we blijven normaal doen is opgesteld op voorspraak van mensen die zich er WEL aan ergeren. En de aanwezigheid van dat soort woorden als sfeerverziekend ervaren ( Eilanden heeft zich hier meerdere malen over uitgelaten) dan maakt het verder niet uit als de mensen die uitgescholden worden het erg vinden of niet. -Wat trouwens onzin is, want ik weet zeker dat als hij zijn relaas zoals daar staat tegen iemand die zich op dat veld heeft bevonden vandaag verteld, deze not amused zal zijn en hij hoogstwaarschijnlijk met een blauw oog thuis komt, dus waar jij de wijsheid vandaan haalt dat ze het niet erg vinden is mij niet helemaal duidelijk.- En in dat licht is het vreemd dat het de ene keer wel wordt weggehaald. En de andere keer niet. Iets anders heb je blijkbaar wel geedit in zijn bericht en dan vraag ik me af waarom je dat niet weghaald als je als mod een "we blijven normaal doen" beleid hanteert.quote:Op zondag 19 november 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik zei dat supporters van Den Haag het echt niet erg vinden om voor Kankermongool te worden uitgemaakt. Ik vind het wel erg beledigend. Maar in zulke gevallen moet je proberen te situatie in te schatten. Op dit moment schat ik het zo in. Natuurlijk kan ik er naast zitten. Ik blijf ook maar een mens. Daarnaast hoef je je zelf niet zo druk te maken Je wordt er zelf toch niet mee gekwetst.
Nee, ik zeg dat ze dat woord regelmatig zelf gebruiken. Dus dat ze er maar tegen moeten kunnen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat mijn relaas?
Bos die zegt dat hij denkt dat Hagenezen kankermongool zien als vriend of kameraad.
Als je offtopic blijft gaan in dat topic mag je even wieberen. Voor andere vergrijpen wordt je niet meteen geband, afhankelijk van de daad.quote:Op zondag 19 november 2006 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok dus mijn beetje overdreven laatste waarschuwing is ook weer ingetrokken.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:17 schreef Messenga het volgende:
Bos weer hé. {:|
Ik keek even niet in FeedBack op dit moment. Ik wist toch dat jij er was dus...quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik keek even niet in FeedBack op dit moment. Ik wist toch dat jij er was dus...![]()
Bos is heel jeugdig hoor!quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bos toch; probeer de jeugd toch niet op snelheid af te troeven
Je hebt me nooit in levende lijve zien bewegen, dat zegt genoeg.quote:
Niet hier, Robbiequote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe mij een biertje!
Bos is de senior van deze modploeg!quote:
Ik vind het wel lekker duidelijk en van goede integratie getuigen dat je dan onze taal spreektquote:Op zondag 19 november 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik zei dat supporters van Den Haag het echt niet erg vinden om voor Kankermongool te worden uitgemaakt.
Heb er een TT change van gemaakt, vind een apart topic wel kunnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
En dit kan ook wel in het overig voetbal nieuws of het rusland voetbal topic:
Baas CSKA Moskou erkent betalingen; kan dit?
Of in ieder geval een TT change.
dus als je het in context gebruikt is goed (de juiste topics.....) en de topics waar het minder "gebruikelijk"is mag het minder............ of zoals eerder gezegd een andere user zoiets toevoegen mag niet, maar een keeper wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Even terugkomend op de discussie van zondag
Het woord “kanker” en alle andere ernstige ziektes zullen we zodra we ze tegenkomen blijven verwijderen. Echter zullen we per situatie bekijken of we maatregelen gaan treffen of het bij editten dan wel deleten laten.
We gaan dus in principe op de oude voet verder, alleen ietwat milder als het op bannen aankomt.
Hopelijk zien jullie dit als goede oplossing voor deze tweestrijd.
Nee, daar wordt niet echt onderscheid ingemaakt. Meer als bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord een tegengoal krijgt wordt er wel eens kanker gebruikt. DIt wordt dus wel weggehaald, maar er zal daar niet zo snel een straf op komen als wanneer je iemand tyfusmongool noemt.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus als je het in context gebruikt is goed (de juiste topics.....) en de topics waar het minder "gebruikelijk"is mag het minder............ of zoals eerder gezegd een andere user zoiets toevoegen mag niet, maar een keeper wel.
Goed he als je niet kunt slapenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef RayMania het volgende:
DS, je kickt zelf een topic en vraagt vervolgens of die dicht mag.
Kick dan niet.
En wat is dan de schorsing? en gebaseerd waarop hoelang? wie speelt de tuchtcommissie?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon een gele/rode kaarten systeem in moeten voeren.
Gele kaart bij een overtreding en 2e geel is een ban.
Uiteraard hoort een 2e geel binnen 1 wedstrijd te vallen, dus een wedstrijd duurt een week!
Dat wordt nu toch ook allemaal (niet) geregeld.....quote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef Messenga het volgende:
En wat is dan de schorsing? en gebaseerd waarop hoelang? wie speelt de tuchtcommissie?
Zie PI.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat wordt nu toch ook allemaal (niet) geregeld.....
dan moet Dirk_Kuijt na elke 5 posts geband worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Dat dacht ik dus ook.
Wat is er op tegen
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet Dirk_Kuijt na elke 5 posts geband worden.
En weer een voorbeeldquote:Op donderdag 23 november 2006 00:01 schreef twi het volgende:
Welke mongool unbanned figuren als DiegoArmandoMaradona nu elke keer? Vinden de modjes het dan echt zo leuk om topic na topic op te moeten schonen na gebagger van idioten als hij?
Ik wel. Die randdebielen moeten namelijk gewoon in het banlijstje blijven staan. Ik zou wel eens willen weten welke amoebe zich telkens weer aan dezelfde steen stoot door het unban-knopje te beroeren.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:07 schreef VoreG het volgende:
Ik zie het probleem niet
Natuurlijk hap ik graag. Des te meer hij een topic verkloot, des te sneller is 'ie weer een weekje opgedonderd. Bovendien is DAM nou exact zo'n figuur die door blijft zuigen en zeuren en posten totdat hij iemand uit de tent heeft gelokt. Ook al reageert er niemand.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Er wordt ook wel erg makkelijk en graag(??) gehapt op DAM, moet ik zeggen.
Pas maar op. Uit eigen ervaringquote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel. Die randdebielen moeten namelijk gewoon in het banlijstje blijven staan. Ik zou wel eens willen weten welke amoebe zich telkens weer aan dezelfde steen stoot door het unban-knopje te beroeren.
Als dat een keertje nodig is om de aandacht te trekken, prima. Ik ben ook een zeikerd, een zuiger, ik troll op z'n tijd ook eventjes mee. Moet allemaal prima kunnen, jij weet er alles van. Op zijn tijd ben jij ook bloedirritant. Maar voorlopig zit ik hier al 7 jaar zonder 1 enkele ban. Dus als een admin zich hierdoor op z'n pik getrapt voelt, weet ik in elk geval bij wie dat probleem ligt.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas maar op. Uit eigen ervaringweet ik dat je je op glad ijs bevind wanneer je admins beledigd.
Ik vind het wel leuk ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef Dos37 het volgende:
[RTL7] De vrijdagavondwedstrijd #3: FC Twente - Vitesse
Daar valt toch niet mee te communiceren. En het ergste is nog dat ie in zijn lijstjes ook nog niet eens in staat is om 10 % foutloos te schrijven. Maar goed, daar heb ik gisteren een studiemiddag voor gevolgd.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach ik vind het altijd wel grappig als hij weer eens scoutrapporten meent te hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar valt toch niet mee te communiceren. En het ergste is nog dat ie in zijn lijstjes ook nog niet eens in staat is om 10 % foutloos te schrijven. Maar goed, daar heb ik gisteren een studiemiddag voor gevolgd.
Laatste waarschuwing voor offtopic gaan gegeven. Ik heb de verwijderde berichten zelf niet gelezen, dus kan de situatie niet helemaal inschattenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen Rekkie en defranseslag niet een gele kaart krijgen? Wordt echt simpel van die 2. Blijven maar doorgaan in het Sansoni topic.
Nee ik wil gewoon weten wat hun er van vinden en aangezien gisteren het feyenoord topic dicht was post ik het nog een keerquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand Stefmans niet een keer flink voor zijn aars schoppen?
Hier was hij gisteravond al aan het trollen:
Het grote Feijenoord-topic #225: Fuck Blackburn!
Maar omdat er biljkbaar niet genoeg mensen hapten, probeert hij het hier nu nog een keer met dezelfde troll:
[Uefa Cup] Feyenoord-Blackburn Rovers, nababbelen.
Dat nsb gedrag van jou begint me ook de keel uit de hangen. Kun je jezelf niet voor een kaart nomineren?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand Stefmans niet een keer flink voor zijn aars schoppen?
inderdaad, ik mis de vraag ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel een hele bijzondere manier om iemands mening te vragen.
Ach het is meer dat terror_robbie meent dat hij mod is en hij is het niet en dat stoort veel mensen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, ik mis de vraag ook
heb het meer over jouw post. Je wil iets weten..... als je er een vraag van had gemaakt had een stuk minder op "trollen" geleken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach het is meer dat terror_robbie meent dat hij mod is en hij is het niet en dat stoort veel mensen.
Zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb het meer over jouw post. Je wil iets weten..... als je er een vraag van had gemaakt had een stuk minder op "trollen" geleken.
Oké, mooi danquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor de volgende keer![]()
Precies!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen Rekkie en defranseslag niet een gele kaart krijgen? Wordt echt simpel van die 2. Blijven maar doorgaan in het Sansoni topic.
Wij willen graag luisteren naar jullie. Maar wij weten niet precies wat jullie met dat systeem bedoelen. Dus graag een uitgebreidere uitleg zodat wij weten waar we aan beginnen mochten we het instellen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies!
Aan de slag met die gele en rode kaarten! Kom op mods, pak het op en luister naar het volk
Wij hadden het gevoel dat er meer users voorstanders van zijn. Daarom julliequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hallo, jullie?
Dat is van VoreG hoor.
That's gay.quote:
Ik vind het ook een veel te ingewikkeld systeem. Ik ken een veel makkelijkere. Gewoon de mensen bij een derde ban permbannen. Vinkjes zetten moet toch wel kunnen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij willen graag luisteren naar jullie. Maar wij weten niet precies wat jullie met dat systeem bedoelen. Dus graag een uitgebreidere uitleg zodat wij weten waar we aan beginnen mochten we het instellen...
IRClogs plaatsen mag niet en staat een ban op.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:04 schreef RayMania het volgende:
[23:02:36] <BS|afk> ik zal even in vbl fb droppen!
[23:02:44] <XL> top
Roodquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
IRClogs plaatsen mag niet en staat een ban op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |