Allemaal leuk en aardig maar die ballen moeten er in. Hij heeft een aantal grote kansen gemist.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Prachtige actie van Harry in de eerste helft trouwens.
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef pfaf het volgende:
Niet gezien, maar een goede pot van Feyenoord begrijp ik?
Ik dacht ook dat het een schwalbe was, herhaling gezien, hij werd vol op de hiel getrapt, zuivere penalty. Jammer, Feyenoord verdiende meer. Maargoed, een foutje kan je maken als scheids... allang blij dat hij Drenthe geen rood gaf.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:46 schreef Lippie85 het volgende:
Is er geen behoefte om na te babbelen? Ik zou graag die herhaling nog zien van die vermeende overtreding op Huysegems, waarvan de heer Snoeks zeker wist dat het een schwalbe was.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom, was puur op de bal.
krijg jij lekker ongeremde celdeling in je leukocyten ofzoquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:36 schreef OreO het volgende:
trieste schwalbe van Huysegems
en die hofs zeg open kans gaat die een zachte lob bal doen.. echt zo kansloos... maar dat is tekenend voor Feyenoord
Hij mag nog van geluk spreken dat het er niet in sprong bij zijn hamstring.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:59 schreef Dos37 het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was die schop van Drenthe
de hele kantine lag dubbel. Voor de rest speelde Feyenoord best leuk voetbal.
nee hoor, hij nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Emerton ook bekogeld? Dat is dan wel weer jammer.
Die vent daarachter, omg ,quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hoor, hij niet
Maar was gaar kut griek. had godverdomme moeten scoren
kut wedstrijd
[afbeelding]
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:08 schreef Luni het volgende:
Hadden 2e helft volgens mij een strafschap moeten krijgen wegens hands of niet?
En terecht kneusquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef Doornenburg het volgende:
Ze gaan dus videobeelden terug kijken naar lui die bier het veld op gooide.... Ik heb dus ook gegooid. Kut pasfoto registratie.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef Doornenburg het volgende:
Ze gaan dus videobeelden terug kijken naar lui die bier het veld op gooide.... Ik heb dus ook gegooid. Kut pasfoto registratie.
Bier gooien is volgens mij niet strafbaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef Doornenburg het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bier gooien is volgens mij niet strafbaarAanstekers wel.
De verpakking van het bier gooien is dan natuurlijk wel weer strafbaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:18 schreef Steve_I. het volgende:
[..]duidelijk een halve liter blik meesmokkelen volgende keer
*pok*
Sukkel, bier of aanstekers maakt niet uit, het verpest gelijk de sfeer, daar en voor de mensen thuis op de bank.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef Doornenburg het volgende:
Drink anders je bier gewoon opquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:23 schreef Doornenburg het volgende:
Ik heb trouwens geen speler geraakt met het bier. Ik gooide het gewoon op het veld. Hoop dat ze daar niet naar kijken![]()
In de Kuip schenken ze Amstel ja.... en ik maak het nog mooier.... Amstel Lite schenken ze.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Drink anders je bier gewoon op
Tenzij het Amstel was, dan is het begrijpelijk.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef superhaagie het volgende:
1; met bier gooi je niet, behalve amstel ja
2; zowiezo niet of je nou iemand raakt of niet.
3; dat je mag lijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |