Nou geef hem is ongelijkquote:
dan heb je de discussies niet goed gevolgdquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:08 schreef Gh0stbust3r het volgende:
en ik weet zeker dat als ie op het WK een winnende treffer scoort dat iedereen hem de beste spits vind etcetera etcetera... En daar bedoel ik ook diegene mee die nu beweren dat RvN geen goede spits is...
dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
dan heb je de discussies niet goed gevolgd
En gescoordquote:Op woensdag 22 november 2006 05:03 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag alweer een penalty gemist...
3e van de 5. En knap beroerd ook, een overduidelijk "getelefoneerde" pingel.quote:Op woensdag 22 november 2006 05:03 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag alweer een penalty gemist...
Hoezo? Hij was zacht en slecht ingeschoten.. Niet eens helemaal in de hoek.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef WeebI het volgende:
Zijn penalties lopen nog niet zoals bij United, maar voor de rest doet hij het gewoon uitstekend. Een assist en een goal gister, dat is gewoon goed.
Jammer van de pingel, maar het feit dat deze mis ging is meer aan Coupet te wijten dan aan Ruud.
Totaal mee oneens. Ruud geeft zo duidelijk met blik en vooral houding aan in welke hoek de bal gaat - en vervolgens schiet hij hem nog niet eens echt goed ver die hoek in - dat Coupet een hele simpele redding kon maken. Hij draait zo vroeg open dat je weet dat hij hem voor hem naar de rechterkant schietquote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef WeebI het volgende:
Jammer van de pingel, maar het feit dat deze mis ging is meer aan Coupet te wijten dan aan Ruud.
Mee eens, maar dit topic is wat ver gezochtquote:Op woensdag 22 november 2006 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Ruud geeft zo duidelijk met blik en vooral houding aan in welke hoek de bal gaat - en vervolgens schiet hij hem nog niet eens echt goed ver die hoek in - dat Coupet een hele simpele redding kon maken. Hij draait zo vroeg open dat je weet dat hij hem voor hem naar de rechterkant schiet
Dit was het schoolvoorbeeld van hoe je een pingel NIET moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |