voegt niet echt iets toe nee.. komt over als een mislukte poging tot 'vernieuwing' ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 22:28 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Vind die krant maar niets
Deed ik toch alquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
PVDA stemmen dus !
Wat zal het saai worden in de voetbalwereldquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
zal wel niet gebeuren![]()
Ze hebben idd hun straatje weer schoongeveegd
Die voetbalwet moet er gewoon komen dan heb je dit gelul niet meer.
No wayquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
PVDA stemmen dus !
Dan hou je zeker ook niet van Engels voetbalquote:Op zondag 19 november 2006 22:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wat zal het saai worden in de voetbalwereld
Wat een onzin tong.quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Klasse Hugo over Puskas.Jack lult erover heen. Zidane mag de veters niet eens vast maken van Ferenc.
Dude wij snappen je toch niet je zit hier onder jonge fokkertjes hoorquote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Klasse Hugo over Puskas.Jack lult erover heen. Zidane mag de veters niet eens vast maken van Ferenc.
Eens!quote:Op zondag 19 november 2006 23:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Btje matige uitzending
3 secondes. Echt een gemiste kans van de NOS.quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Echt te erg. Puskas 2 seconden zendtijd.
Is Zidane dood ?quote:Op zondag 19 november 2006 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin tong.
Mooie beelden van Zidane.
Mooi iddquote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef BigFire het volgende:
Lang leven de moeder die je gebaard heeft![]()
![]()
Vind je dat nou echt vreemd?quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ok Puskas overlijdt maar een Fransman die met een rode kaart afscheid neemt krijgt meer aandacht.
Dag Ferenc, ze hebben een kort geheugen
Eensch, valt me erg tegen van SV!quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ok Puskas overlijdt maar een Fransman die met een rode kaart afscheid neemt krijgt meer aandacht.
Dag Ferenc, ze hebben een kort geheugen
Goed plan. Ik vergeet dat altijd.quote:Op maandag 20 november 2006 10:08 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag de herhaling maar even kjiken om 13.15.
Je hebt gelijk vandaar dezequote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Echt te erg. Puskas 2 seconden zendtijd.
vanavond bij Holland Sport wél aandacht voor Puskasquote:Op zondag 19 november 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
3 secondes. Echt een gemiste kans van de NOS.
Talpa kijken dus maar.quote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
Presentator Jack van Gelder en de
analytici Youri Mulder en Hugo Borst
ontvangen AZ-speler en international
Tim de Cler en ex-international en
scout bij AZ Hugo Hovenkamp.
Verder aandacht voor:
het Europese voetbal van afgelopen
week,het gedwongen vertrek van Frans
Adelaar bij ADO Den Haag en de veiling
van de bal met alle handtekeningen van
Champions League-winnaar FC Barcelona,
waarvan de opbrengst naar de Stichting
Gelijkspel gaat,die zich inzet voor
kinderen met adhd.
Die speelde toch ooit als verdienstelijke rechtsmidden bij DDAOV?quote:
Nee, ik denk dat Jack objectief isquote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik (als PSV'er) heb het idee dat Jack punten wil scoren bij de PSV-aanhang de laatste tijd. Misschien wil ie extra laten zien dat ie geen Ajacied is.
Elk onderwerp dat over Ajax gaat probeert ie een negatieve wending te geven en alles dat over PSV gaat is allemaal goed.
Meer mensen die dat hebben?
Nou, hij kreeg wel een schop, maar het zieken huis in weet ik niet.quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
Hugo zei dat alles mag dat ie Tahamata ooit uitschold voor treinkaper. Tahamata heeft hem toen het ziekenhuis ingetrapt en zei achteraf dat ie had gehoopt dat ie nooit meer zou kunnen spelenDat vergat Hugo te zeggen.
Molukkers uit ons team spelen met shirtopdruk 'Treinkaper'quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
Hugo zei dat alles mag dat ie Tahamata ooit uitschold voor treinkaper. Tahamata heeft hem toen het ziekenhuis ingetrapt en zei achteraf dat ie had gehoopt dat ie nooit meer zou kunnen spelenDat vergat Hugo te zeggen.
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Begint Talpa nu om 21.50
ik ook hoor. Dat programma van 10 uur is best leukquote:Op donderdag 30 november 2006 04:06 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ik kijk tegenwoordig met plezier naar Talpa op zondagavond.
Wat heeft ie gepresteerd dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Van Gaal reserve gezet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat heeft ie gepresteerd dan?![]()
Die is wel goed jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
Barry is echt top, ik heb eens een lezing met 'm gedaan bij de wielerclub, heeft ie de hele zaal plat gekregen van 't lachen. Ik zie 'm hier al een tijd niet meer, dus ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Ja wat is dat toch elke week met een wisselende begintijd?quote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef RedFever007 het volgende:
wtf is het al begonnen
* RedFever007 naar beneden 'rent'
Nu willen ze het zo winnen met Talpaquote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch elke week met een wisselende begintijd?![]()
Dat winnen ze al een tijdje hoor..quote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nu willen ze het zo winnen met Talpa
Oranje speelt pas weer in februari.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Hele uitzending over randverschijndelen en vooral niet over voetbal praten.
Dat is wat hij hoopt.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef StarGazer het volgende:
Wat kraam je weer een onzin uit Borst
Wel even wennen maar volgende week is Studio Voetbal ook op 21:55, met ditmaal Wesley Sneijder!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef RayMania het volgende:
Zondag om 21:55, niet vergeten.
Met Barry Hughes.
ligt aan programering ze beginnen nu voorlopig om 21.55.quote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nu willen ze het zo winnen met Talpa
Ja, daar dramde ze mij te lang op door , ze habdden het met Barry over leuke dingen kunnen hebben.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Hele uitzending over randverschijndelen en vooral niet over voetbal praten.
Uiteraard.quote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Eightball het volgende:
Hughes deed me denken aan vroeger.
En jou Golfer, ouwe zak?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Mooi die ouwe beelden van die fanatieke Hughes.
Ik zou erg hard lachen, als jij door je knieschijven wordt geschoten. Hond.quote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Jack = een Loser!
Welnee.quote:Op zondag 3 december 2006 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo hee. Een iets te fanatieke van Gelder fan?
* FrankyMcG gaat ff zijn broek verschonen die die zojuist heeft volgescheten vanwege de stoere taal van bovengenoemde!quote:Op zondag 3 december 2006 23:43 schreef Eightball het volgende:
Ik zou erg hard lachen, als jij door je knieschijven wordt geschoten. Hond.
Welnee, ik haat jouw soort.quote:Op zondag 3 december 2006 23:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG gaat ff zijn broek verschonen die die zojuist heeft volgescheten vanwege de stoere taal van bovengenoemde!
[on-topic]
Is Jack je vader ofzo?
Ok, het is dus je moeder....quote:
Waar is je icon?quote:Op maandag 4 december 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind ze allebei om te kotsen.
Pas hem toe!quote:Op maandag 4 december 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn Ajax icon bedoel je?
Hier [afbeelding]
Wequote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef Eightball het volgende:
[Lieve Golfer]
Word jij nou niet giga-bereoerd dat we ouder worden?
Had toch weinig nieuwe ideen te melden, wist ook niet wat er nu allemaal in het voetbal gebeurde....quote:Op maandag 4 december 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Leuke studio-gast.Ik wil Barry wel vaker terug op tv zien.
De vorige keer dat Sneijder kwam had Hugo van tevoren aangekondigd niet naast 'die sleutelhanger' te gaan zitten, uiteindelijk zat hij er toch braaf.quote:Op maandag 4 december 2006 15:55 schreef schaap001 het volgende:
Volgende week komt Wesley Sneijder: nou, Hugo is de messen alvast aan het slijpen, denk ik. Die kan niet wachten!
Kan ik me nog herinneren, ja: op zich wel dapper dat ie er gaat zitten trouwens, van Sneijder. Hugo Borst kan ook vals zijn en is verbaal een stuk sterker. Maar goed, Van Gelder zal het wel weer gezellig houden. Zal best een leuke uitzending worden!quote:Op maandag 4 december 2006 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vorige keer dat Sneijder kwam had Hugo van tevoren aangekondigd niet naast 'die sleutelhanger' te gaan zitten, uiteindelijk zat hij er toch braaf.
wat een gelul zeg, die blinde geleidehond zorgt zelf toch voor problemen!quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ja: op zich wel dapper dat ie er gaat zitten trouwens, van Sneijder.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar goed: hij kan het ook niet doen. Hoeveel figuren bedanken ervoor: die gaan er alleen zitten als het goed gaat. Types met een groot ego gaan niet graag publiekelijk met de billen bloot.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
wat een gelul zeg, die blinde geleidehond zorgt zelf toch voor problemen!![]()
![]()
Trouwens, die gaat daar zitten om zogenaamd nederig te zijn en zijn 'excuses' aan te bieden.
En de volgende keer doet ie het gewoon weer.![]()
![]()
Ik snap wat je bedoelt en dat is ook zo, maar ik heb dan toch zo'n idee dat de spijt niet echt is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Maar goed: hij kan het ook niet doen. Hoeveel figuren bedanken ervoor: die gaan er alleen zitten als het goed gaat. Types met een groot ego gaan niet graag publiekelijk met de billen bloot.
Bij studio sport kondigden ze Michael van Praag aan als gastquote:Op zondag 10 december 2006 08:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder.
wat een internetheldquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 09:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij studio sport kondigden ze Michael van Praag aan als gast
quote:Op zondag 10 december 2006 09:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eerst word er aangekondigd dat Wesley Sneijder komt. Vervolgens staat er op teletekst dat Van Praag komt. Op de online tvgids staat dat petrovic komt. Het zal Henk Timmer dus wel worden.
Zwak zeg!quote:Op zondag 10 december 2006 10:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die sleutelhanger zal wel bang zijn voor Hugo Borst![]()
t staat zelfs nog op de Studio sport sitequote:Op zondag 10 december 2006 11:57 schreef maril het volgende:
Er circuleren meer namen Petrovic zou ook komen ,maar uiteindelijk wordt het dus Van Praag.
T word ook van PraAG, alleen snap ik die wisselvaligheid bij SV niet elke week hetzelfde liedje, vrijdag maakte ze nog reclame met Petrovic en gisteren ineens v Praag.quote:Op zondag 10 december 2006 12:06 schreef borisz het volgende:
nosTT heeft nog van praag, we zien het wel
quote:
Dat zou ook maar zo kunnenquote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef Jasza het volgende:
Sneijder en van Praag zullen het wel zijn
amen!quote:Op zondag 10 december 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme van Praag. De man die Talpa de voetbalrechten gunde.
Hak hem in de pan.
Nee!quote:
neuh, gaat nu over de voetbalwet; daar moet je je voor interesseren anders vind je het weinigquote:
Wat dan ?quote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil dat interview tussen Gullit en Rijkaard eigenlijk wel zien op Talpa, maar dat zal wel als laatste komen...![]()
Al vaak genoeg gehoord. Ik ken de voor en nadelen en vind het wel primaquote:Op zondag 10 december 2006 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, gaat nu over de voetbalwet; daar moet je je voor interesseren anders vind je het weinig
quote:Op zondag 10 december 2006 22:07 schreef rubbereend het volgende:de NOS kon het niet nalaten om nog even te huilen over het verliezen van de uitzendrechten
manusje van alles he...quote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
van Praag heeft informatie uit de supporterswereld van Feyenoord?![]()
wees er maar trots opquote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
Volgens Borst kan ie niet gestraft worden omdat de scheidsrechter de situatie gezien en beoordeeld heeft.
Belachelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
Volgens Borst kan ie niet gestraft worden omdat de scheidsrechter de situatie gezien en beoordeeld heeft.
op een gegeven moment hou je zoiets niet meer tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Van Praag baggataliserd zijn rol.Hij was voorzitter van de commisie die Talpa de rechten gunde. Waarom gaan ze er niet verder op door. Het is een Judas
verstandige beslissingquote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Van Praag baggataliserd zijn rol.Hij was voorzitter van de commisie die Talpa de rechten gunde. Waarom gaan ze er niet verder op door. Het is een Judas
Geef eens voorbeelden waar ze beter zxijn dan de NOSquote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verstandige beslissingTalpa doet het prima
Vind je dat echt?quote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verstandige beslissingTalpa doet het prima
Eens met Venomquote:Op zondag 10 december 2006 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind je dat echt?![]()
Ik vind het niks, waardeloze commentatoren en irri reclames.. en niet te vergeten, Gullit..
Van mij mag het vandaag nog terug naar de NOS..![]()
het simpelwegg even van de cijfers na afloop. Balbezit e.d. Technische hulpmiddelen om buitenspel enzo te laten zien.quote:Op zondag 10 december 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden waar ze beter zxijn dan de NOS
dat deden ze bij de nos ookquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens met Venom
Ik vind het ook 3x niks, en dat belachelijke terugblikken op de vorige dag![]()
ik kan zelden zaterdagavond het voetballen zien; ben blij dat het erin zit. Bovendien deed de NOS het ookquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens met Venom
Ik vind het ook 3x niks, en dat belachelijke terugblikken op de vorige dag![]()
Deed de NOS ook al.quote:Op zondag 10 december 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het simpelwegg even van de cijfers na afloop. Balbezit e.d. Technische hulpmiddelen om buitenspel enzo te laten zien.
nee dat deden ze niet. Ijzeren Rinus hebben ze een tijdje gedaan maar daar zijn ze mee gestopt omdat dat ding er nog weleens naast zaten. Voor de rest niks. statistieken gaven ze nooit.quote:
Ja geef mij ook maar 4 reclameblokken op momenten die je niet verwacht.quote:Op zondag 10 december 2006 23:23 schreef rubbereend het volgende:
geen journaal tussen de wedstrijden door vind ik ook wel prettig
:p ik denk ik post het vast voor het reclame argument komt.quote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geef mij ook maar 4 reclameblokken op momenten die je niet verwacht.
Echt hilarisch hoe droog hij dat ook komt melden..quote:
Nou de wedstrijd Brugge-Standard was toch wel aardig, dacht ik zoquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar studio-1 het Belgische studio voetbal zeg maar. Het testbeeld is nog enerverender
Het is altijd saai.quote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit keer maar saai.
Ja maar de studiogastenquote:Op maandag 11 december 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou de wedstrijd Brugge-Standard was toch wel aardig, dacht ik zo
quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Kan ik me nog herinneren, ja: op zich wel dapper dat ie er gaat zitten trouwens, van Sneijder. Hugo Borst kan ook vals zijn en is verbaal een stuk sterker. Maar goed, Van Gelder zal het wel weer gezellig houden. Zal best een leuke uitzending worden!
Vermeld gelijk even dat Toine weer een keer moet presenterenquote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Geen beste aflevering.
Weer alleen maar over Voetbalwet, Hooligans, spreekkoren, scheidsrechters, blablabla.
Je hebt de voorzitter van de Eredivisie aan tafel. Ga het hebben over hoe de Eredivisie er nu voor staat. Over de vollopende stadions, over het niveau, over de aantrekkelijkheid van de wedstrijden.
Altijd dat negatieve gezeik. Ik ga een mailtje sturen denk ik.
Totdat ze weer iemand zanders hebben zoals elke weekquote:
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
Van Basten een topcoach aldus Leo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |