Talpa kijken dus maar.quote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
Presentator Jack van Gelder en de
analytici Youri Mulder en Hugo Borst
ontvangen AZ-speler en international
Tim de Cler en ex-international en
scout bij AZ Hugo Hovenkamp.
Verder aandacht voor:
het Europese voetbal van afgelopen
week,het gedwongen vertrek van Frans
Adelaar bij ADO Den Haag en de veiling
van de bal met alle handtekeningen van
Champions League-winnaar FC Barcelona,
waarvan de opbrengst naar de Stichting
Gelijkspel gaat,die zich inzet voor
kinderen met adhd.
Die speelde toch ooit als verdienstelijke rechtsmidden bij DDAOV?quote:
Nee, ik denk dat Jack objectief isquote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik (als PSV'er) heb het idee dat Jack punten wil scoren bij de PSV-aanhang de laatste tijd. Misschien wil ie extra laten zien dat ie geen Ajacied is.
Elk onderwerp dat over Ajax gaat probeert ie een negatieve wending te geven en alles dat over PSV gaat is allemaal goed.
Meer mensen die dat hebben?
Nou, hij kreeg wel een schop, maar het zieken huis in weet ik niet.quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
Hugo zei dat alles mag dat ie Tahamata ooit uitschold voor treinkaper. Tahamata heeft hem toen het ziekenhuis ingetrapt en zei achteraf dat ie had gehoopt dat ie nooit meer zou kunnen spelenDat vergat Hugo te zeggen.
Molukkers uit ons team spelen met shirtopdruk 'Treinkaper'quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
Hugo zei dat alles mag dat ie Tahamata ooit uitschold voor treinkaper. Tahamata heeft hem toen het ziekenhuis ingetrapt en zei achteraf dat ie had gehoopt dat ie nooit meer zou kunnen spelenDat vergat Hugo te zeggen.
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Begint Talpa nu om 21.50
ik ook hoor. Dat programma van 10 uur is best leukquote:Op donderdag 30 november 2006 04:06 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ik kijk tegenwoordig met plezier naar Talpa op zondagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |