ik ook hoor. Dat programma van 10 uur is best leukquote:Op donderdag 30 november 2006 04:06 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ik kijk tegenwoordig met plezier naar Talpa op zondagavond.
Wat heeft ie gepresteerd dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Van Gaal reserve gezet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat heeft ie gepresteerd dan?![]()
Die is wel goed jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
Barry is echt top, ik heb eens een lezing met 'm gedaan bij de wielerclub, heeft ie de hele zaal plat gekregen van 't lachen. Ik zie 'm hier al een tijd niet meer, dus ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Ja wat is dat toch elke week met een wisselende begintijd?quote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef RedFever007 het volgende:
wtf is het al begonnen
* RedFever007 naar beneden 'rent'
Nu willen ze het zo winnen met Talpaquote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch elke week met een wisselende begintijd?![]()
Dat winnen ze al een tijdje hoor..quote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nu willen ze het zo winnen met Talpa
Oranje speelt pas weer in februari.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Hele uitzending over randverschijndelen en vooral niet over voetbal praten.
Dat is wat hij hoopt.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef StarGazer het volgende:
Wat kraam je weer een onzin uit Borst
Wel even wennen maar volgende week is Studio Voetbal ook op 21:55, met ditmaal Wesley Sneijder!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef RayMania het volgende:
Zondag om 21:55, niet vergeten.
Met Barry Hughes.
ligt aan programering ze beginnen nu voorlopig om 21.55.quote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nu willen ze het zo winnen met Talpa
Ja, daar dramde ze mij te lang op door , ze habdden het met Barry over leuke dingen kunnen hebben.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Hele uitzending over randverschijndelen en vooral niet over voetbal praten.
Uiteraard.quote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Eightball het volgende:
Hughes deed me denken aan vroeger.
En jou Golfer, ouwe zak?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Mooi die ouwe beelden van die fanatieke Hughes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |