ik ook hoor. Dat programma van 10 uur is best leukquote:Op donderdag 30 november 2006 04:06 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ik kijk tegenwoordig met plezier naar Talpa op zondagavond.
Wat heeft ie gepresteerd dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Van Gaal reserve gezet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat heeft ie gepresteerd dan?![]()
Die is wel goed jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
Barry is echt top, ik heb eens een lezing met 'm gedaan bij de wielerclub, heeft ie de hele zaal plat gekregen van 't lachen. Ik zie 'm hier al een tijd niet meer, dus ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Ja wat is dat toch elke week met een wisselende begintijd?quote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef RedFever007 het volgende:
wtf is het al begonnen
* RedFever007 naar beneden 'rent'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |