T word ook van PraAG, alleen snap ik die wisselvaligheid bij SV niet elke week hetzelfde liedje, vrijdag maakte ze nog reclame met Petrovic en gisteren ineens v Praag.quote:Op zondag 10 december 2006 12:06 schreef borisz het volgende:
nosTT heeft nog van praag, we zien het wel
quote:
Dat zou ook maar zo kunnenquote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef Jasza het volgende:
Sneijder en van Praag zullen het wel zijn
amen!quote:Op zondag 10 december 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme van Praag. De man die Talpa de voetbalrechten gunde.
Hak hem in de pan.
Nee!quote:
neuh, gaat nu over de voetbalwet; daar moet je je voor interesseren anders vind je het weinigquote:
Wat dan ?quote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil dat interview tussen Gullit en Rijkaard eigenlijk wel zien op Talpa, maar dat zal wel als laatste komen...![]()
Al vaak genoeg gehoord. Ik ken de voor en nadelen en vind het wel primaquote:Op zondag 10 december 2006 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, gaat nu over de voetbalwet; daar moet je je voor interesseren anders vind je het weinig
quote:Op zondag 10 december 2006 22:07 schreef rubbereend het volgende:de NOS kon het niet nalaten om nog even te huilen over het verliezen van de uitzendrechten
manusje van alles he...quote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
van Praag heeft informatie uit de supporterswereld van Feyenoord?![]()
wees er maar trots opquote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
Volgens Borst kan ie niet gestraft worden omdat de scheidsrechter de situatie gezien en beoordeeld heeft.
Belachelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
Volgens Borst kan ie niet gestraft worden omdat de scheidsrechter de situatie gezien en beoordeeld heeft.
op een gegeven moment hou je zoiets niet meer tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Van Praag baggataliserd zijn rol.Hij was voorzitter van de commisie die Talpa de rechten gunde. Waarom gaan ze er niet verder op door. Het is een Judas
verstandige beslissingquote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Van Praag baggataliserd zijn rol.Hij was voorzitter van de commisie die Talpa de rechten gunde. Waarom gaan ze er niet verder op door. Het is een Judas
Geef eens voorbeelden waar ze beter zxijn dan de NOSquote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verstandige beslissingTalpa doet het prima
Vind je dat echt?quote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verstandige beslissingTalpa doet het prima
Eens met Venomquote:Op zondag 10 december 2006 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind je dat echt?![]()
Ik vind het niks, waardeloze commentatoren en irri reclames.. en niet te vergeten, Gullit..
Van mij mag het vandaag nog terug naar de NOS..![]()
het simpelwegg even van de cijfers na afloop. Balbezit e.d. Technische hulpmiddelen om buitenspel enzo te laten zien.quote:Op zondag 10 december 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden waar ze beter zxijn dan de NOS
dat deden ze bij de nos ookquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens met Venom
Ik vind het ook 3x niks, en dat belachelijke terugblikken op de vorige dag![]()
ik kan zelden zaterdagavond het voetballen zien; ben blij dat het erin zit. Bovendien deed de NOS het ookquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens met Venom
Ik vind het ook 3x niks, en dat belachelijke terugblikken op de vorige dag![]()
Deed de NOS ook al.quote:Op zondag 10 december 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het simpelwegg even van de cijfers na afloop. Balbezit e.d. Technische hulpmiddelen om buitenspel enzo te laten zien.
nee dat deden ze niet. Ijzeren Rinus hebben ze een tijdje gedaan maar daar zijn ze mee gestopt omdat dat ding er nog weleens naast zaten. Voor de rest niks. statistieken gaven ze nooit.quote:
Ja geef mij ook maar 4 reclameblokken op momenten die je niet verwacht.quote:Op zondag 10 december 2006 23:23 schreef rubbereend het volgende:
geen journaal tussen de wedstrijden door vind ik ook wel prettig
:p ik denk ik post het vast voor het reclame argument komt.quote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geef mij ook maar 4 reclameblokken op momenten die je niet verwacht.
Echt hilarisch hoe droog hij dat ook komt melden..quote:
Nou de wedstrijd Brugge-Standard was toch wel aardig, dacht ik zoquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar studio-1 het Belgische studio voetbal zeg maar. Het testbeeld is nog enerverender
Het is altijd saai.quote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit keer maar saai.
Ja maar de studiogastenquote:Op maandag 11 december 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou de wedstrijd Brugge-Standard was toch wel aardig, dacht ik zo
quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Kan ik me nog herinneren, ja: op zich wel dapper dat ie er gaat zitten trouwens, van Sneijder. Hugo Borst kan ook vals zijn en is verbaal een stuk sterker. Maar goed, Van Gelder zal het wel weer gezellig houden. Zal best een leuke uitzending worden!
Vermeld gelijk even dat Toine weer een keer moet presenterenquote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Geen beste aflevering.
Weer alleen maar over Voetbalwet, Hooligans, spreekkoren, scheidsrechters, blablabla.
Je hebt de voorzitter van de Eredivisie aan tafel. Ga het hebben over hoe de Eredivisie er nu voor staat. Over de vollopende stadions, over het niveau, over de aantrekkelijkheid van de wedstrijden.
Altijd dat negatieve gezeik. Ik ga een mailtje sturen denk ik.
Totdat ze weer iemand zanders hebben zoals elke weekquote:
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
Van Basten een topcoach aldus Leo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |