ik ook hoor. Dat programma van 10 uur is best leukquote:Op donderdag 30 november 2006 04:06 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ik kijk tegenwoordig met plezier naar Talpa op zondagavond.
Wat heeft ie gepresteerd dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Van Gaal reserve gezet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat heeft ie gepresteerd dan?![]()
Die is wel goed jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Destijds was Lowie speler bij sparta en zoals altijd "beste jongetje van de klas"
Een keer in de rust zij hij tegen Hughes, Trainer nu is de kans om te wisselen om de wedstrijd een andere wending te geven, Hughes : Okee Lowie je hebt gelijk ga je maar lekker wassen en omkleden.
Barry is echt top, ik heb eens een lezing met 'm gedaan bij de wielerclub, heeft ie de hele zaal plat gekregen van 't lachen. Ik zie 'm hier al een tijd niet meer, dus ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Mijn grote voetbalheld Barry Hughes komt zondagavond
![]()
Ja wat is dat toch elke week met een wisselende begintijd?quote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef RedFever007 het volgende:
wtf is het al begonnen
* RedFever007 naar beneden 'rent'
Nu willen ze het zo winnen met Talpaquote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch elke week met een wisselende begintijd?![]()
Dat winnen ze al een tijdje hoor..quote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nu willen ze het zo winnen met Talpa
Oranje speelt pas weer in februari.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Hele uitzending over randverschijndelen en vooral niet over voetbal praten.
Dat is wat hij hoopt.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef StarGazer het volgende:
Wat kraam je weer een onzin uit Borst
Wel even wennen maar volgende week is Studio Voetbal ook op 21:55, met ditmaal Wesley Sneijder!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef RayMania het volgende:
Zondag om 21:55, niet vergeten.
Met Barry Hughes.
ligt aan programering ze beginnen nu voorlopig om 21.55.quote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nu willen ze het zo winnen met Talpa
Ja, daar dramde ze mij te lang op door , ze habdden het met Barry over leuke dingen kunnen hebben.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Hele uitzending over randverschijndelen en vooral niet over voetbal praten.
Uiteraard.quote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Eightball het volgende:
Hughes deed me denken aan vroeger.
En jou Golfer, ouwe zak?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Mooi die ouwe beelden van die fanatieke Hughes.
Ik zou erg hard lachen, als jij door je knieschijven wordt geschoten. Hond.quote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Jack = een Loser!
Welnee.quote:Op zondag 3 december 2006 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo hee. Een iets te fanatieke van Gelder fan?
* FrankyMcG gaat ff zijn broek verschonen die die zojuist heeft volgescheten vanwege de stoere taal van bovengenoemde!quote:Op zondag 3 december 2006 23:43 schreef Eightball het volgende:
Ik zou erg hard lachen, als jij door je knieschijven wordt geschoten. Hond.
Welnee, ik haat jouw soort.quote:Op zondag 3 december 2006 23:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG gaat ff zijn broek verschonen die die zojuist heeft volgescheten vanwege de stoere taal van bovengenoemde!
[on-topic]
Is Jack je vader ofzo?
Ok, het is dus je moeder....quote:
Waar is je icon?quote:Op maandag 4 december 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind ze allebei om te kotsen.
Pas hem toe!quote:Op maandag 4 december 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn Ajax icon bedoel je?
Hier [afbeelding]
Wequote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef Eightball het volgende:
[Lieve Golfer]
Word jij nou niet giga-bereoerd dat we ouder worden?
Had toch weinig nieuwe ideen te melden, wist ook niet wat er nu allemaal in het voetbal gebeurde....quote:Op maandag 4 december 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Leuke studio-gast.Ik wil Barry wel vaker terug op tv zien.
De vorige keer dat Sneijder kwam had Hugo van tevoren aangekondigd niet naast 'die sleutelhanger' te gaan zitten, uiteindelijk zat hij er toch braaf.quote:Op maandag 4 december 2006 15:55 schreef schaap001 het volgende:
Volgende week komt Wesley Sneijder: nou, Hugo is de messen alvast aan het slijpen, denk ik. Die kan niet wachten!
Kan ik me nog herinneren, ja: op zich wel dapper dat ie er gaat zitten trouwens, van Sneijder. Hugo Borst kan ook vals zijn en is verbaal een stuk sterker. Maar goed, Van Gelder zal het wel weer gezellig houden. Zal best een leuke uitzending worden!quote:Op maandag 4 december 2006 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vorige keer dat Sneijder kwam had Hugo van tevoren aangekondigd niet naast 'die sleutelhanger' te gaan zitten, uiteindelijk zat hij er toch braaf.
wat een gelul zeg, die blinde geleidehond zorgt zelf toch voor problemen!quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ja: op zich wel dapper dat ie er gaat zitten trouwens, van Sneijder.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar goed: hij kan het ook niet doen. Hoeveel figuren bedanken ervoor: die gaan er alleen zitten als het goed gaat. Types met een groot ego gaan niet graag publiekelijk met de billen bloot.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
wat een gelul zeg, die blinde geleidehond zorgt zelf toch voor problemen!![]()
![]()
Trouwens, die gaat daar zitten om zogenaamd nederig te zijn en zijn 'excuses' aan te bieden.
En de volgende keer doet ie het gewoon weer.![]()
![]()
Ik snap wat je bedoelt en dat is ook zo, maar ik heb dan toch zo'n idee dat de spijt niet echt is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Maar goed: hij kan het ook niet doen. Hoeveel figuren bedanken ervoor: die gaan er alleen zitten als het goed gaat. Types met een groot ego gaan niet graag publiekelijk met de billen bloot.
Bij studio sport kondigden ze Michael van Praag aan als gastquote:Op zondag 10 december 2006 08:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder.
wat een internetheldquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 09:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij studio sport kondigden ze Michael van Praag aan als gast
quote:Op zondag 10 december 2006 09:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eerst word er aangekondigd dat Wesley Sneijder komt. Vervolgens staat er op teletekst dat Van Praag komt. Op de online tvgids staat dat petrovic komt. Het zal Henk Timmer dus wel worden.
Zwak zeg!quote:Op zondag 10 december 2006 10:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die sleutelhanger zal wel bang zijn voor Hugo Borst![]()
t staat zelfs nog op de Studio sport sitequote:Op zondag 10 december 2006 11:57 schreef maril het volgende:
Er circuleren meer namen Petrovic zou ook komen ,maar uiteindelijk wordt het dus Van Praag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |