voegt niet echt iets toe nee.. komt over als een mislukte poging tot 'vernieuwing' ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 22:28 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Vind die krant maar niets
Deed ik toch alquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
PVDA stemmen dus !
Wat zal het saai worden in de voetbalwereldquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
zal wel niet gebeuren![]()
Ze hebben idd hun straatje weer schoongeveegd
Die voetbalwet moet er gewoon komen dan heb je dit gelul niet meer.
No wayquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
PVDA stemmen dus !
Dan hou je zeker ook niet van Engels voetbalquote:Op zondag 19 november 2006 22:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wat zal het saai worden in de voetbalwereld
Wat een onzin tong.quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Klasse Hugo over Puskas.Jack lult erover heen. Zidane mag de veters niet eens vast maken van Ferenc.
Dude wij snappen je toch niet je zit hier onder jonge fokkertjes hoorquote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Klasse Hugo over Puskas.Jack lult erover heen. Zidane mag de veters niet eens vast maken van Ferenc.
Eens!quote:Op zondag 19 november 2006 23:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Btje matige uitzending
3 secondes. Echt een gemiste kans van de NOS.quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Echt te erg. Puskas 2 seconden zendtijd.
Is Zidane dood ?quote:Op zondag 19 november 2006 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin tong.
Mooie beelden van Zidane.
Mooi iddquote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef BigFire het volgende:
Lang leven de moeder die je gebaard heeft![]()
![]()
Vind je dat nou echt vreemd?quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ok Puskas overlijdt maar een Fransman die met een rode kaart afscheid neemt krijgt meer aandacht.
Dag Ferenc, ze hebben een kort geheugen
Eensch, valt me erg tegen van SV!quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ok Puskas overlijdt maar een Fransman die met een rode kaart afscheid neemt krijgt meer aandacht.
Dag Ferenc, ze hebben een kort geheugen
Goed plan. Ik vergeet dat altijd.quote:Op maandag 20 november 2006 10:08 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag de herhaling maar even kjiken om 13.15.
Je hebt gelijk vandaar dezequote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Echt te erg. Puskas 2 seconden zendtijd.
vanavond bij Holland Sport wél aandacht voor Puskasquote:Op zondag 19 november 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
3 secondes. Echt een gemiste kans van de NOS.
Talpa kijken dus maar.quote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
Presentator Jack van Gelder en de
analytici Youri Mulder en Hugo Borst
ontvangen AZ-speler en international
Tim de Cler en ex-international en
scout bij AZ Hugo Hovenkamp.
Verder aandacht voor:
het Europese voetbal van afgelopen
week,het gedwongen vertrek van Frans
Adelaar bij ADO Den Haag en de veiling
van de bal met alle handtekeningen van
Champions League-winnaar FC Barcelona,
waarvan de opbrengst naar de Stichting
Gelijkspel gaat,die zich inzet voor
kinderen met adhd.
Die speelde toch ooit als verdienstelijke rechtsmidden bij DDAOV?quote:
Nee, ik denk dat Jack objectief isquote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik (als PSV'er) heb het idee dat Jack punten wil scoren bij de PSV-aanhang de laatste tijd. Misschien wil ie extra laten zien dat ie geen Ajacied is.
Elk onderwerp dat over Ajax gaat probeert ie een negatieve wending te geven en alles dat over PSV gaat is allemaal goed.
Meer mensen die dat hebben?
Nou, hij kreeg wel een schop, maar het zieken huis in weet ik niet.quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
Hugo zei dat alles mag dat ie Tahamata ooit uitschold voor treinkaper. Tahamata heeft hem toen het ziekenhuis ingetrapt en zei achteraf dat ie had gehoopt dat ie nooit meer zou kunnen spelenDat vergat Hugo te zeggen.
Molukkers uit ons team spelen met shirtopdruk 'Treinkaper'quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
Hugo zei dat alles mag dat ie Tahamata ooit uitschold voor treinkaper. Tahamata heeft hem toen het ziekenhuis ingetrapt en zei achteraf dat ie had gehoopt dat ie nooit meer zou kunnen spelenDat vergat Hugo te zeggen.
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Begint Talpa nu om 21.50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |