quote:'Blauw' Feyenoord in mager gevulde Kuip
23 november 2006, 17:01
Door: Andy Vinkenborg
Op verzoek van de Duitse arbiter Kircher treedt zowel Feyenoord als Blackburn Rovers aan in het uittenue. De scheidsrechter vond de shirts op elkaar lijken. Het Europese treffen tussen de Rotterdammers en de Engelsen is bij lange na niet uitverkocht.
Feyenoord treedt aan in de lichtblauwe tricots en het team van oud-PSV'er André Ooijer is te bewonderen in een rood shirt. "Slechts" 30.000 toeschouwers zullen de wedstrijd gaan bekijken in De Kuip.
Het wordt een speciaal treffen voor de Australische ex-Feyenoorder Brett Emerton. Brettje kwam bij Feyenoord binnen als onbekende speler en won in Rotterdamse dienst de UEFA Cup. Emerton is Feyenoord erg dankbaar. "Ik heb het aan deze club te danken dat ik zover ben gekomen", zo sprak de Australiër op Feyenoord.nl.
Bron : voetbalprimeur.nl
De scheids is waarschijnlijk kleurenblindquote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef ruud_fr het volgende:
wtf is dat nou weer voor onzin?
[afbeelding][afbeelding]
dacht ergens gelezen te hebben 40.000, maar hoe minder hoe beter![]()
Okequote:
je zit er straks toch ook ?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
IK ga zo pas, mij te koud nu buiten
Het is hier al de hele middag droog en kou valt ook wel mee!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
IK ga zo pas, mij te koud nu buiten
sta, zo kort mogelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zit er straks toch ook ?
Hij speelde tegen AZ goed hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Drenthe is altijd zelfmoord
Brettquote:Brett speelt volgens rijnmond als back en niet als middenvelder!
???quote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef stefmans het volgende:
De supporters van Feyenoord lieten zich weer even mooi zien![]()
jullie hebben niet verloren hoor , alluwel eigenlijk wel 2 puntenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:40 schreef TC03 het volgende:
Onterecht verloren, maar wel goed gespeeld.Dat is al een overwinning op zich. Maar ik win toch liever zoals afgelopen zaterdag.
1 cl bier in zijn gezicht. wowquote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef stefmans het volgende:
De supporters van Feyenoord lieten zich weer even mooi zien![]()
Hij had vandaag toch nog wel een paar aardige acties ? , ik en nog vele andere vonden '' Harry '' vandaag gewoon goed spelenquote:
Zeiden ze over Van Persie ook, nu noemen ze zijn onberekenbare acties briljant.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat joch moet een paar tikken krijgen van de andere spelers, doet soms zulke domme dingen
hoe komt het in hemelsnaam dat iedereen hem wel aardig vond spelen , of zoals Koeman zegt : geweldig.... Als zijn opdracht was om zoveel mogelijk onder de bal door te lopen en je te verstoppen in balbezit dan heeft ie inderdaad super gespeeld !!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:31 schreef Dynia het volgende:
Niet slecht gespeeld. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar het was wel een leuke wedstrijd om te zien (ook voor een niet feyenoorder). Jammer dat er niet gewonnen werd.
Ik vond charisteas wel meevallen eigenlijk, kijkt de gemiddelde feyenoordfan met een andere bril naar hem omdat ie van Ajax komt? ook al speelt hij goed, hij is toch slecht...is jammer, misschien dat hij met wat steun van de supporters ook beter gaat spelen
dan zal het wel aan mij liggen , stom ook dat ik van spitsen verwacht dat ze scoren ?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:10 schreef Dynia het volgende:
Misschien zegt iedereen dit omdat het zo is?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:28 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mij liggen , stom ook dat ik van spitsen verwacht dat ze scoren ?!![]()
dan kun je Koeman een handje geven ...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:30 schreef Dynia het volgende:
[..]mjah...misschien heb ik teveel symphatie voor Charisteas.
Die viel mij dus echt niet tegen, wat mij ontzettend irriteerde was dat NIEMAND het ooit schijnt te zien dat die jongen vaak zo vrij staat. Gaat echt helemaal nergens over, alsof het hele middenveld last heeft van tunnelvisie. Die had veel en veel meer de bal moeten krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:48 schreef koningdavid het volgende:
Wie er goed speelden:
Drenthe, Harry, Lucius, Buys, Tiendalli en Timmer
WIe er tegenvielen:
Greene, Hofs en Huysegems.
Ali valt altijd goed in: Gretig, fel, de lef om een actie te maken.quote:
Beetje overdreven, ik vond hem wel redelijk spelen, die actie van hem in de 1e helft speelde hij zich netjes vrij en hij had nog wel een aantal aardige acties. Het ontbreekt hem wel aan geluk, en waar hij op afgerekend word, doelpunten daar ontbreekt het aan, want had er 1 MOETEN scoren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:18 schreef Keltie het volgende:
Maar dat is het niet, die gast heb geen pepernoot geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |