Ik ga naar die Ierse Pub in het centrum tegenover de Burger King!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:01 schreef Doornenburg het volgende:
Naar welke voor een kroeg gaan de meeste hier?
kut-arbitrale trioquote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Emerton, geweldige voetballer bij Feyenoord, zwaar kut ook hoe hij de UEFA Cup finale moest missen, hoe zuur kan het zijn.....
Hmz nooit geweest. Is het een beetje druk met Feyenoord supporters daar?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga naar die Ierse Pub in het centrum tegenover de Burger King!
Ga dan naar de leukere pub aan de andere kant bij V&D.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga naar die Ierse Pub in het centrum tegenover de Burger King!
De pub naast de SS, rond 1800-1900. Vind ik rielexter dan die ene tegenover de BK, die is te klein.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:01 schreef Doornenburg het volgende:
Naar welke voor een kroeg gaan de meeste hier?
hoezo? gewoon bier drinken toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd vanavond
bedoel de wedstrijdquote:Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hoezo? gewoon bier drinken toch?
![]()
Hoelang is CM eigenlijk geband? Voor 100 jaar ofwat?
Ik wou dat wij zo'n verdediger hadden.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bedoel de wedstrijd![]()
kut weer, zit op vak x![]()
andre oooijer breek je beeennn
quote:'Blauw' Feyenoord in mager gevulde Kuip
23 november 2006, 17:01
Door: Andy Vinkenborg
Op verzoek van de Duitse arbiter Kircher treedt zowel Feyenoord als Blackburn Rovers aan in het uittenue. De scheidsrechter vond de shirts op elkaar lijken. Het Europese treffen tussen de Rotterdammers en de Engelsen is bij lange na niet uitverkocht.
Feyenoord treedt aan in de lichtblauwe tricots en het team van oud-PSV'er André Ooijer is te bewonderen in een rood shirt. "Slechts" 30.000 toeschouwers zullen de wedstrijd gaan bekijken in De Kuip.
Het wordt een speciaal treffen voor de Australische ex-Feyenoorder Brett Emerton. Brettje kwam bij Feyenoord binnen als onbekende speler en won in Rotterdamse dienst de UEFA Cup. Emerton is Feyenoord erg dankbaar. "Ik heb het aan deze club te danken dat ik zover ben gekomen", zo sprak de Australiër op Feyenoord.nl.
Bron : voetbalprimeur.nl
De scheids is waarschijnlijk kleurenblindquote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef ruud_fr het volgende:
wtf is dat nou weer voor onzin?
[afbeelding][afbeelding]
dacht ergens gelezen te hebben 40.000, maar hoe minder hoe beter![]()
Okequote:
je zit er straks toch ook ?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
IK ga zo pas, mij te koud nu buiten
Het is hier al de hele middag droog en kou valt ook wel mee!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
IK ga zo pas, mij te koud nu buiten
sta, zo kort mogelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zit er straks toch ook ?
Hij speelde tegen AZ goed hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Drenthe is altijd zelfmoord
Brettquote:Brett speelt volgens rijnmond als back en niet als middenvelder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |