of ligt het aan de nieuwe voetbalschoenen?
iemand?
Welke schoenen heb je?? Ik heb de Adidas Predator met aluminium schroefnoppen. Ik heb in het begin ook blaren gehad maar na dat ik de schoenen enkele keren goed nat had gemaakt voor het trainen zijn ze vanzelf weg gegaan.
Je schoenen trouwens na het trainen wel goed schoonmaken en niet laten uitdrogen. Maar dat snap je denk ik wel.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 15:03 schreef Erik_V het volgende:
Ligt aan je schoenen. Volgende keer net voordat je gaat trainen je schoenen net maken onder de kraan. Moet je een paar keer doen en de blaren gaan vanzelf weg.
Ik heb er ook last van bij de hak.
[Dit bericht is gewijzigd door Myster_E op 13-11-2003 15:14]
quote:Ja.
Op donderdag 13 november 2003 15:13 schreef Myster_E het volgende:
Dat nat maken, vervormt de schoen dan naar de vom van je voet?
quote:Predator Mania TRX FG J,Dus goed nat maken ?.. en de buitenkant neem ik aan.. daar heb ik eigenlijk nooit van gehoord zeg
Op donderdag 13 november 2003 15:03 schreef Erik_V het volgende:
Ligt aan je schoenen. Volgende keer net voordat je gaat trainen je schoenen net maken onder de kraan. Moet je een paar keer doen en de blaren gaan vanzelf weg.Welke schoenen heb je?? Ik heb de Adidas Predator met aluminium schroefnoppen. Ik heb in het begin ook blaren gehad maar na dat ik de schoenen enkele keren goed nat had gemaakt voor het trainen zijn ze vanzelf weg gegaan.
Je schoenen trouwens na het trainen wel goed schoonmaken en niet laten uitdrogen. Maar dat snap je denk ik wel.
[Dit bericht is gewijzigd door ReSiever op 13-11-2003 16:23]
Wat ik dus deed was:
- sok nat maken
- schoen aantrekken
- schoen natmaken onder de kraan
Dit was wel toen het nog lekker weer was (juli / augustus)
quote:Schoenen vochtig/nat aantrekken.
Op donderdag 13 november 2003 14:52 schreef TimoBasso het volgende:
Is dat normaal?of ligt het aan de nieuwe voetbalschoenen?
iemand?
Maar verder normaal.
En als ik de eerste keer ging trainen met m'n nieuwe sloffen. Nam ik de oude mee en na een halfuurtje ofzo trok ik die aan.
quote:Gewoon vasaline
Op donderdag 13 november 2003 21:56 schreef Fulton het volgende:
Niks nat maken, das slecht voor het leer man.
Dan heb je gewoon een schoen die niet past als je blaren krijgt.
Dikkere sokken aantrekken misschien?
Na 3 jaar komt er ook iemand kijkenquote:Op woensdag 22 november 2006 03:37 schreef Robjuhhh het volgende:
Enne nog last van blaren gehad? Dat kan inderdaad hendig irritant zijn. Heb er zelf ook wel eens last van, maar dat komt dan door mijn gewone schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |