Ado wint nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef tong80 het volgende:
Celtic - Manchester United. 1-0.
20 seconden na afloop van de wedstrijd zingen 60.000 Schotten :
'When you walk through the storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
There's a golden sky
And the sweet silver song of the lark
Walk on, through the wind
Walk on, through the rain
Though your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on, with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Walk on, walk on, with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone'
Kippenvel over heel mijn lijf.
ADO suporters hebben jullie gekeken ?
Hoe het ook kan als suporters.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:47 schreef Hathor het volgende:
Ik snap alleen die verwijzing naar ADO niet helemaal....
Dommen lullen vanavond een hobby van je geworden?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:48 schreef JediMindTricks het volgende:
Het sloeg nergens op.
Ga gewoon naar X-factor of zo.
Omdat het niet Man United isquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:50 schreef golfer het volgende:
Waarom zingen ze bij Celtic het lied van Liverpool
Wat denk je wat die van Celtic gaan doen als ze stijf onderaan staan, en voor de zoveelste keer een nederlaag zien opdoemen ? Of dacht je soms dat ze dan nog uit volle borst "you'll never walk alone" gaan zitten zingen ?quote:
Ik weet zeker dat ze blijven zingenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat denk je wat die van Celtic gaan doen als ze stijf onderaan staan, en voor de zoveelste keer een nederlaag zien opdoemen ? Of dacht je soms dat ze dan nog uit volle borst "you'll never walk alone" gaan zitten zingen ?
Ja, s'nachts onder het raam van de trainer, dat ze zijn fucking head eraf willen rippen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze blijven zingen
Nee, ik beoefen het al een paar jaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dommen lullen vanavond een hobby van je geworden?
Bederf het feestje nou nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, s'nachts onder het raam van de trainer, dat ze zijn fucking head eraf willen rippen.![]()
Ik probeert gewoon te relativeren ja.quote:
Nooit gedacht op te stoppen op je hoogtepunt blijkbaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:56 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Nee, ik beoefen het al een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |