Zie PI.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat wordt nu toch ook allemaal (niet) geregeld.....

dan moet Dirk_Kuijt na elke 5 posts geband worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Dat dacht ik dus ook.
Wat is er op tegen

Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet Dirk_Kuijt na elke 5 posts geband worden.
En weer een voorbeeldquote:Op donderdag 23 november 2006 00:01 schreef twi het volgende:
Welke mongool unbanned figuren als DiegoArmandoMaradona nu elke keer? Vinden de modjes het dan echt zo leuk om topic na topic op te moeten schonen na gebagger van idioten als hij?

Ik wel. Die randdebielen moeten namelijk gewoon in het banlijstje blijven staan. Ik zou wel eens willen weten welke amoebe zich telkens weer aan dezelfde steen stoot door het unban-knopje te beroeren.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:07 schreef VoreG het volgende:
Ik zie het probleem niet

Natuurlijk hap ik graag. Des te meer hij een topic verkloot, des te sneller is 'ie weer een weekje opgedonderd. Bovendien is DAM nou exact zo'n figuur die door blijft zuigen en zeuren en posten totdat hij iemand uit de tent heeft gelokt. Ook al reageert er niemand.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Er wordt ook wel erg makkelijk en graag(??) gehapt op DAM, moet ik zeggen.

Pas maar op. Uit eigen ervaringquote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel. Die randdebielen moeten namelijk gewoon in het banlijstje blijven staan. Ik zou wel eens willen weten welke amoebe zich telkens weer aan dezelfde steen stoot door het unban-knopje te beroeren.

Als dat een keertje nodig is om de aandacht te trekken, prima. Ik ben ook een zeikerd, een zuiger, ik troll op z'n tijd ook eventjes mee. Moet allemaal prima kunnen, jij weet er alles van. Op zijn tijd ben jij ook bloedirritant. Maar voorlopig zit ik hier al 7 jaar zonder 1 enkele ban. Dus als een admin zich hierdoor op z'n pik getrapt voelt, weet ik in elk geval bij wie dat probleem ligt.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas maar op. Uit eigen ervaringweet ik dat je je op glad ijs bevind wanneer je admins beledigd.

Ik vind het wel leuk ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:

quote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef Dos37 het volgende:
[RTL7] De vrijdagavondwedstrijd #3: FC Twente - Vitesse

Daar valt toch niet mee te communiceren. En het ergste is nog dat ie in zijn lijstjes ook nog niet eens in staat is om 10 % foutloos te schrijven. Maar goed, daar heb ik gisteren een studiemiddag voor gevolgd.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:

Ach ik vind het altijd wel grappig als hij weer eens scoutrapporten meent te hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar valt toch niet mee te communiceren. En het ergste is nog dat ie in zijn lijstjes ook nog niet eens in staat is om 10 % foutloos te schrijven. Maar goed, daar heb ik gisteren een studiemiddag voor gevolgd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |