Omdat op mijn verzoek alle PSV/Ajax slowchat eruit gehaald is?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zijn mijn reacties in Sfeer (zang) verwijderd?
Als je het over Ajax-PSV gaat hebben ga je maar naar het centrale topic daarover. Verveel je mij en andere niet ermeequote:Op woensdag 15 november 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:het is dus jouw schuld.............. pek en veren zeg ik!
Ik zei alleen dat er in het filmpje van Schalke om 1.10 dat nummer van Feyenoord wordt gezongen?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat op mijn verzoek alle PSV/Ajax slowchat eruit gehaald is?
Het was een supertopic totdat al dat gezeur over de afgelopen tobber erin kwam.
Bij jou hoeft de pek alleen nog maarquote:
Klopt.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Leonardo in oranje(?)
Dit soort speculerende berichtgeving kan makkelijk in het NAC/Leonardo topic lijkt me.
Ja klopt. Ik zal zo door verwijzen naar het Leonardo topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Leonardo in oranje(?)
Dit soort speculerende berichtgeving kan makkelijk in het NAC/Leonardo topic lijkt me.
MESSquote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zal zo door verwijzen naar het Leonardo topic.
Whehequote:Op donderdag 16 november 2006 18:16 schreef rubbereend het volgende:
even samenvatten; tussen Messenga en Raymania gaat het er romantisch aan toe en Bos en Messenga hebben echtelijke ruzie...................... bijzonder driehoeksverhouding hier. Ik ga dokter Phil even bellen.
ja dat vraag ik me ook af; vertel eens.........................quote:
Sinds wanneer kun je niet verliefd zijn op meerdere personen tegelijkertijdquote:
ben je hier iets aan het bekennen Bos?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je niet verliefd zijn op meerdere personen tegelijkertijd![]()
Nouja, die weekban gaat me te ver.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Methodmich, ASWH nog gespeeld vandaag ?
Slotje en een weekban.
Maandban mag ook hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nouja, die weekban gaat me te ver.
Vraag het aan Dirk-Kuijt, hij komt het dichtst in de buurt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe ziet zo'n Per mannetje er eigenlijk uit?
Je kan het toch gewoon wegeditten? Alsof die posts ook maar een luttele bijdrage leveren aan welke discussie dan ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Kan het gewoon over de wedstrijden gaan en niet over de andere zaken. Ookal wordt er op dit moment niet gespeeld
Dank je, is geslotenquote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef tong80 het volgende:
Supporters van ADO bestormen speelveld. Dubbel
Klopt en dus geslotenquote:Op zondag 19 november 2006 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond bij 'De Wedstrijden' van Talpa.
Er staat een file vanuit den Haag.
Typisch one-line tong bagger
Het gaat erom dat bovenaan dit forum een mooi topic staat, waarin wordt verkondigd dat we vooral weer normaal moeten blijven doen. Het woord kanker is uit den boze. Nu blijkt dat de mods het zelf niet zo nauw nemen met hun eigen voornemens en dit zeer selectief aanpakken. De ene keer wordt het wel weggehaald de andere keer niet?quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef macondo het volgende:
Kom op, je ziet het verschil toch zeker wel? Kankeren was het probleem niet, onredelijk flamen en discrimineren wel.
Dit is twee weken geleden nog langsgekomen in een discussie met Doc: 1, 2. Om maar weer in herhaling te vallen; het gaat om de context, of het op de man is of niet. Er wordt helemaal niet selectief aangepakt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat bovenaan dit forum een mooi topic staat, waarin wordt verkondigd dat we vooral weer normaal moeten blijven doen. Het woord kanker is uit den boze. Nu blijkt dat de mods het zelf niet zo nauw nemen met hun eigen voornemens en dit zeer selectief aanpakken. De ene keer wordt het wel weggehaald de andere keer niet?
Lijkt me dat het niet uitmaakt of de mensen die je uitscheld voor "kankermongolen" dit woord zelf ook hanteren, of dat je het woord toevallig in de spreektaal veel gebruikt. Die regels gelden voor iedereen.
Het woord kankermongolen valt volgens mij toch wel in het rijtje "teringkneus, tyfuskneus, tyfusmongool" Waarvan jij aangeeft dat je ze wel edit.quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef RayMania het volgende:
TerroRobbie, ik reageer hier even op jouw post.
[..]
Dit is twee weken geleden nog langsgekomen in een discussie met Doc: 1, 2. Om maar weer in herhaling te vallen; het gaat om de context, of het op de man is of niet. Er wordt helemaal niet selectief aangepakt.
Jawel. Mijn eerste waarschuwing was om 21.43. De post van Macondo waarvan jij dat bericht quote waar ik je op waarschuwde was om 21.45.quote:Op zondag 19 november 2006 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de tijdsnoteringen, op het moment dat ik dat bericht aan het typen was waren al die berichten niet gepost tussen macondo en het posten van mijn bericht.
Dat klopt, maar dan klopt je redenering niet van 2 waarschuwingen negeren. En bovendien negeert Macondo die eerste waarschuwing ook met zijn bericht (Waarop ik weer reageer). Dus...quote:Op zondag 19 november 2006 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel. Mijn eerste waarschuwing was om 21.43. De post van Macondo waarvan jij dat bericht quote waar ik je op waarschuwde was om 21.45.
Dus stond de eerste waarschuwing er al. De tweede kun je inderdaad gemist hebben, omdat je met een reactie bezig was.
Ik zeg toch of het op de man is of niet? Er is een verschil tussen "houd je bek kankermongool" of "wat een kankermongool die gast op het veld". Dat jij dat niet ziet, is misschien jouw probleem.quote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het woord kankermongolen valt volgens mij toch wel in het rijtje "teringkneus, tyfuskneus, tyfusmongool" Waarvan jij aangeeft dat je ze wel edit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |