abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43624779
waar is deel 1 gebleven? ik kan het nergens vinden???

Hier praten we verder over deze succescoach die wel geldt als de ultieme motivator. Tactisch niet altijd even sterk, maar kan wel voor een beperkte periode voetballers ver boven zichzelf uit laten stijgen en kan teams opstuwen tot grote prestaties. Grote staat van dienst bij meerdere clubs, (oa Ajax Real Madrid EN Feyenoord) maar ook enkele keren met pek en veren vertrokken.

Doet nu al voor de zoveelste keer "zijn laatste kunstje" met Polen waar hij gisteren voor de 3e keer op rij won in Brussel tegen de rode duivels en met de Polen door lijkt te gaan stomen naar het komende EK. Kortom , Leo roeleert!

Leo nog steeds de laatste kampioenscoach van Feyenoord (een unieke prestatie)

[ Bericht 4% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 16-11-2006 23:33:55 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_43627539
Die laatste 3 woorden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 17 november 2006 @ 07:38:31 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_43628720
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die laatste 3 woorden
sinds Leo's vertrek is feyenoord geen kampioen meer geweest. kampioen worden met het armlastige en altijd rommelende feyenoord is een veel grotere prestatie dan met ajax of psv.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:44:00 #4
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_43630260
Winnen tegen België is niks speciaals hoor.
Zelfs Kazachtstan speelde gelijk in Brussel!
Lijepa li si !
pi_43634000
en dus dicht
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')