Cartman maakte een grapje die hij zelf heel leuk vond.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef cultheld het volgende:
Wat stond daar?
Ah, feedback dusquote:Op donderdag 9 november 2006 01:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat golfer een irritant, niets toevoegend, pestventje is.
Precies, die had wat mij betreft best mogen blijven staan.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:12 schreef Cart_man het volgende:
Dat golfer een irritant, niets toevoegend, pestventje is.
Nee, niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En het was gewoon een post die door de beugel kon.
Jezus zeg, ga dan achter de geraniums zitten als je daar al niet tegen kan.quote:
da's nog maar afwachten; wie weet wat er nog komtquote:Op donderdag 9 november 2006 01:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu vind ik het eigenlijk wel weer genoeg voor vanavond.
We hebben Ray voor vandaag wel weer genoeg geplaagd, denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:25 schreef rubbereend het volgende:
da's nog maar afwachten; wie weet wat er nog komt
OK, dan moet je wel de reactie van golfer bedoelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:35 schreef RayMania het volgende:
Ik doel ook niet op de reactie van Terror.
.
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:35 schreef RayMania het volgende:
Ik doel ook niet op de reactie van Terror.
Maar goed, ben slapen, het 'laten we de nieuwe mod RayMania weer eens testen moment' heb ik wel weer gehad.
Precies, dat is toch de aanleiding?quote:Op donderdag 9 november 2006 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK, dan moet je wel de reactie van golfer bedoelen.
Ik pikte je opmerking anders op dan dat je hem bedoelde, vandaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, dat is toch de aanleiding?
Braaf!quote:Op donderdag 9 november 2006 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
Ik pikte je opmerking anders op dan dat je hem bedoelde, vandaar.
Slaap lekker he.
Poeh, poeh, jij bent grappig.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, die had wat mij betreft best mogen blijven staan.
Als je althans weet welk kut-knulletje die plaatste, in welke context.
Als het iemand met z'n volle verstand was geweest, zou het anders geweest zijn.![]()
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 9 november 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Posts in FB weghalen is niet zo done, Ray.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij is toch de nestor bejaarde van VBL!![]()
misschien moeten we ze nog een keer ontgroenenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Die dooddoener waarmee elke punt van kritiek tegenwoordig wordt afgedaan ('laten we de nieuwe mod x weer eens testen moment') slaat natuurlijk ook nergens op. Hoe lang blijven jullie dit nog roepen?
Ik heb mijn slaap hard nodigquote:Op donderdag 9 november 2006 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij lag toch weer in je nest!
Mag ik dan vragen waar jouw reactie op sloeg dat er niks wordt gedaan aan het getroll tegen de neuzen?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Die dooddoener waarmee elke punt van kritiek tegenwoordig wordt afgedaan ('laten we de nieuwe mod x weer eens testen moment') slaat natuurlijk ook nergens op. Hoe lang blijven jullie dit nog roepen?
Hij is er op aangesproken door Messengaquote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef zjroentje het volgende:
Waar is die pannenkoek van een DjDayV mee bezig in het Ajax - ADO topic?
Je hebt een paar berichten geedit en een waarschuwing gegeven, maar daar werd duidelijk geen gehoor aan gegeven. Dan moet je wellicht met andere oplossingen komen? Topic op slot? Eventueel mensen bannen?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waar jouw reactie op sloeg dat er niks wordt gedaan aan het getroll tegen de neuzen?
Volgens mij was ik ruim voor jouw reactie in FB al bezig met het editten van reacties van Ajacieden, heb ik hier een post geplaatst dat het getroll moet stoppen, heb ik edits geplaatst in de livetopics, in het RKC topic en in het Feyenoord topic.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef Messenga het volgende:
Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua sign
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Messenga het volgende:
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
Dat is onzin. Wat hij hier zegt is toch gewoon zo? Als Messenga het idee heeft dat iets banwaardig is mag hij dat zeggen. Of wij het daar mee eens zijn is een tweede, maar waarom zou hij het niet mogen zeggen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Meneer Messenga geilt een beetje op internetmacht blijkbaar, getuige de volgende quotes:
[..]
[..]
Ik heb niet alleen geedit, ook veel trollende reacties verwijderd en dus een waarschuwing geplaatst. Als daar geen gehoor aan gegeven wordt, kun je inderdaad met andere oplossingen komen. Een slotje is een laatste redmiddel en ik vond dat (nog) niet nodig op dat topic. Mensen bannen kunnen moderators niet. Als ik bijvoorbeeld jou nu wil bannen, ben ik afhankelijk van een aanwezige FA en soms zijn die er niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt een paar berichten geedit en een waarschuwing gegeven, maar daar werd duidelijk geen gehoor aan gegeven. Dan moet je wellicht met andere oplossingen komen? Topic op slot? Eventueel mensen bannen?
Ik vind het helemaal niet leuk. Ik baal er zelf eigenlijk een beetje van dat er zo in meervoud wordt gesproken. Oké, als er volgens de policy wordt gehandeld dan sta ik achter alle acties van mijn medemods, maar als Messenga bijvoorbeeld een (volgens Feyenoorders) trollende signature heeft, dan kan ik daar absoluut niks tegen doen, maar toch wordt er dan in meervoud gesproken. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom je nu zegt dat 'jullie het allemaal wel leuk vinden', terwijl Messenga reageert in het feyenoordtopic.quote:Maargoed blijkbaar vinden jullie het zelf ook allemaal wel leuk, getuige Messenga's reacties in o.a. het feyenoordtopic.
Ik heb nog nooit posts geedit met woorden als "stinkjood, kutjood" of reacties als "tering/tyfus hè", maar ik edit wel reacties als "teringkneus, tyfuskneus, tyfusmongool". Het gaat om de context Doc.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:37 schreef Doc het volgende:
[quote]Ik kan me voorstellen dat je misschien wat moeite hebt met het woord "kanker'. Ik gebruik het op dit forum ook zeer zelden (dit itt als ik spreek - maar dan weet ik tenminste direct tegen wie ik het zeg en of ik dus iemand er mee kwets, iet wat je op het forum niet kan doen). Maar als iemand dat woord gebruik is dat zeker geen reden om posts te gaan editten vind ik. Er is geen algemen Fok!policy die het gebruik niet toestaat.
Dito met "Joden" als synoniem voor Ajacieden. Het is niet mijn ding, maar posts van F'noorders (e.a.) er op editten is ook onzin. Zodra het smakeloos wordt door een directe link met WO2, dan OK, maar anders geen reden. Dan moet je namelijk ook de posts van iedere Ajacied die het woord gebruikt modden.
Mensen er om gaan bannen is al helemaal van de zotte.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:37 schreef Doc het volgende:
Samenvattend: stop eens met het forum zo serieus te nemen.
Het eerste wat messenga zegt is kolder: omdat-ie een "kleurtje"heeft mag-ie heus geen anders ondertitels hebben dan als gewone users. Omgekeerd geldt overigens ook niet dat je als mod minder mag - maar je mag heus wel nadenken als je als mod een trollige ondertitel hebt dat je dat minder serieus genomen wordt als je mensen gaat bannen wegen getroll.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is onzin. Wat hij hier zegt is toch gewoon zo? Als Messenga het idee heeft dat iets banwaardig is mag hij dat zeggen. Of wij het daar mee eens zijn is een tweede, maar waarom zou hij het niet mogen zeggen?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef PyTh het volgende:
Vind inderdaad ook dat die ban van Cartman nergens over gaat.
Posts verwijderen is dan voldoende. Bannen is dan niet nodig. Zeker niet als hij de enigfe is die geband wordt. Want je gaat me heus niet zeggen dat hij daar de enige was die in die periode daar gepost heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:44 schreef RayMania het volgende:
Over Cart_man. Hij is echt niet gebanned door deze reactie als julie dat soms denken. Dat zou absurt zijn. Kijk eens in het feyenoordtopic tussen 21:00 en 21:55, bijna geen enkele reactie te bekennen. Daar stond dus de reden om de ban van Cart_man. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen dat allemaal gelezen heeft.
Dat zegt ie dus ook juist niet. Hij zegt "ik ben een user met een kleurtje" waarmee hij aangeeft dezelfde signatures kan hebben als de rest. Dus ook zijn huidige. Ach, zijn sig is toch ook niet zo erg... Dat daar nu zo'n ophef over is zegt meer over de users die daar een probleem van maken...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Het eerste wat messenga zegt is kolder: omdat-ie een "kleurtje"heeft mag-ie heus geen anders ondertitels hebben dan als gewone users. Omgekeerd geldt overigens ook niet dat je als mod minder mag - maar je mag heus wel nadenken als je als mod een trollige ondertitel hebt dat je dat minder serieus genomen wordt als je mensen gaat bannen wegen getroll.
De context is getroll in het F'noord topic. Dan kan ik me voorstellen dat termen als "teringkneus, tyfuskneus, tyfusmongool" in de rondte vliegen. Zo erg is dat toch niet? Of kan je daar echt niet tegen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit posts geedit met woorden als "stinkjood, kutjood" of reacties als "tering/tyfus hè", maar ik edit wel reacties als "teringkneus, tyfuskneus, tyfusmongool". Het gaat om de context Doc.
Dus het is posts verwijderen en een ban of de posts laten staan en wél een ban? Dat vind ik niet een oplossing eerlijk gezegd. En inderdaad was Cart_man niet de enige die gepost had, maar de ban wordt gezet door FA's, wij kunnen alleen zeggen of een user op bepaalde reacties 'een ban verdiend'. Aan de FA's om daar een beslissing over te nemen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Posts verwijderen is dan voldoende. Bannen is dan niet nodig. Zeker niet als hij de enigfe is die geband wordt. Want je gaat me heus niet zeggen dat hij daar de enige was die in die periode daar gepost heeft.
Ik kan daar wel tegen, geen problemen mee eigenlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:48 schreef Doc het volgende:
[..]
De context is getroll in het F'noord topic. Dan kan ik me voorstellen dat termen als "teringkneus, tyfuskneus, tyfusmongool" in de rondte vliegen. Zo erg is dat toch niet? Of kan je daar echt niet tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |