Gelukkig is het gemiddelde niveau van de F'noord-usertjes een stuk hoger.quote:
neuh maar was het enige wat ik zo snel kon bedenkenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:30 schreef Cart_man het volgende:
Je bent geen wijf toch?
Hé, die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig is het gemiddelde niveau van de F'noord-usertjes een stuk hoger.![]()
Wat daar stond kun je beter niet nog eens zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
niet doen
Wat stond daar dan, schatje?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef nikky het volgende:
Wat daar stond kun je beter niet nog eens zeggen.
Geheel objectief is het natuurlijk niet nee, bijna elke Ajacied stemt voor Stam, elke PSVer voor Alex, maar sluiten vind ik niet nodig. Een opsomtopic is het niet geworden, zitten zeker veel serieuze reacties tussen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand mij de toegevoegde waarde van dit verkapte ajax vs psv en tevens opsomtopic uitleggen?
STAM Vs. ALEX
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:06 schreef Beschouw het volgende:
Kan wel slotje op: Voetbalnamen Tournament: Nominatieronde
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
kut-topic, haha je ziet een kut in het topic.. ik snap hem hihihi
Het enige dat in Tong's topic werd genomen, waren foto'squote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
In VBL alleen topics over kerels die anaal worden genomen, tong.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
In VBL alleen topics over kerels die anaal worden genomen, tong.
dat is anders wel iets voro dat Voetballers en hun mokkels topicquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Bianca, de dochter van Paul Gascoigne. # 1
Waarom nou gelijk een slotje ?
Is dichtquote:Op zondag 5 november 2006 18:49 schreef Beschouw het volgende:
Graag slotje op Voetbalnamen Tournament: EERSTE Voorronde
Tweede voorronde is al opgestart.
quote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef DarkShine het volgende:
Kan dicht:
Borussia Monchengladbach kaartjes
Vanwege:
Buitenlandse wedstrijden bezoeken #2
Het grote VBL-Reis topic
Idd, d'r is maar 1 klassieker in Nederland en dat zijn de wedstrijden tussen Ajax & Feyenoord.quote:Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef Radegast het volgende:
Voorbeschouwing klassieker: Ajax - PSV [12 /11 /2006]
Verander klassieker even door topper, alvast bedankt.![]()
Calimero.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappig, dat er op zo'n avond als deze niks tegen trollende neuzen gedaan wordt.
quote:
Voorspelbaarheid +20quote:
Net zo goed als het eens in het jaar als Ajax een keer verliest te voorspellen is.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit soort kinderachtige reacties waren te verwachten... Maar ontkennen kun je het niet.
omgquote:Op donderdag 9 november 2006 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo goed als het eens in het jaar als Ajax een keer verliest te voorspellen is.
Zoals ik al zei, het is slechts een constatering. Tuurlijk hoort het erbij maar het gaat OOK om de hoeveelheid. Even is het leuk maar na 6 topics lijkt de lol me er wel van af. En zeker als er ook nog zogenaamde napraattraptopics geopend worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo goed als het eens in het jaar als Ajax een keer verliest te voorspellen is.
Part of the game en een beetje pesten hoort er nou eenmaal bij.
Niet gelijk gaan lopen janken.
Trouwens, waar maak jij je, als FCDB-fan je druk over?
Ik ben na het einde van Feyenoord constant bezig geweest.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappig, dat er op zo'n avond als deze niks tegen trollende neuzen gedaan wordt.
Ik heb het gezien..quote:Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef cultheld het volgende:
Wat stond daar?
En het was gewoon een post die door de beugel kon.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Posts in FB weghalen is niet zo done, Ray.
Dat golfer een irritant, niets toevoegend, pestventje is.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef cultheld het volgende:
Wat stond daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |