abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40610235
Over iets minder dan een maand begint ook de hoofdklasse weer. Hoewel mijn club ASWH in de hoofdklasse A is ingedeeld, zal ik ook de hoofdklasse B zeker blijven volgen. Al is het maar omdat ASWH altijd op de grens van A en B zit en de meeste ploegen dus bekend zijn. Vandaar ook een topic over de zaterdaghoofdklasse B 2006/07.

AFC AJAX

Trainer: Bob de Klerk

In: Teddy Afriyie (Spakenburg), Tim Plomp (Nijenrodes), Jeremy Overbeek-Bloem (De Treffers), Danny Frans (TOP Oss), Menno van Roosmalen (AFC '34), George Biswana (AFC '34), René Biesot (DCG), Nick van Eijsden (FC Omniworld), Rocky Korssen (DCG), Dennis Kraan (FC Omniworld), Jan Smit (FC Volendam)

Uit: David van der Lijcke (Noordwijk), Dustin Huisman (Ajax bvo), Terry Klokkenmeijer (Ter Leede), Orville Blankendal (JOS/Watergraafsmeer)

Middenvelder Marc Stuut is een dragende kracht in het op eigen verzoek naar B verschoven AFC Ajax

Handige jongen: Jamal Ahaddouch

BENNEKOM

Trainer: Bert van Sas

In: Paulo Meijndershagen (DVS '33), Wouter Lamers (De Treffers), Bas Dreef (Spakenburg), Anne van der Kolk (Jong Ajax)

Uit: Bas van Deinsen (Achilles '29), Mark Heimgartner (AGOVV ama.), Danny Marcus (DVS '33), Bojan Kurjkovic (WAVV), Jordy Brands (FC Lienden)

Dennis van Meegdenburg, het kale gevaar!

Ging testen bij Omniworld, maar bleef: Arno Splinter

Kan Bas Dreef met zijn nieuwe club Bennekom om de titel strijden?

GEINOORD

Trainer: Gerrit Plomp

In: Ton Rooyackers (De Meern), César Mendoza (FC Lisse), Melvin Klomp (Benschop), Elvin Hardeveld (LRC), Wouter Jansen (Vreeswijk), Bas van Stralen (Vreeswijk), Jasper Knoop (Brederodes), Daniël Oostendorp (De Bataven), Nick van der Horst (TOP Oss)

Uit: Gregory Thym (Kozakken Boys), Tom van Lijf (Nijenrodes), Reijer Ran (Sportlust '46), Michael Thé (Hilversum), Tovik Almaach (Hilversum)

Geinoord zag een paar belangrijke mannen vertrekken en bouwt dus meer dan ooit op Dennis Groenendijk

De ervaring van Barry Roestenburg is broodnodig om net als vorig seizoen te verrassen

César Mendoza is de belangrijkste aanwinst in Nieuwegein

GVVV

Trainer: Peter Visee

In: Dennis van den Berg (Kozakken Boys), Niels Willemse (DOVO), Karsten Wierenga (DOVO), Arent Zweistra (Candia '66), Edwin Cremers (AGOVV/Vitesse)

Uit: Moslin Adnane (SDV Barneveld)

Van rood naar blauw: Karsten Wierenga deed van zich spreken in Veenendaal

De ervaren spits Richard Beekink ging hem voor in deze stap

Maakt Edwin van Rooijen ze net zo makkelijk als vorig seizoen voor outsider GVVV?

HOEK

Trainer: Cees Houtepen

In: Edip Yaramis (Tubantia/Borgerhout KV), Mamadouba Gueye (SSV '65), Merlijn Swennen (Kloetinge), Ferry Alfons (Kloetinge), Stefan van Dender (KMSK Deinze), Dennis van der Welle (SSV '65), Bjorn Langeveld (SSV '65), Taoufik Ameziane (DOTO), Ramazan Kasikbas (Terneuzen), Istvan Backx (Sparta), Robbie de Moor (Eendracht Aalst), Frank van Damme (FC Zelzate), Jan Huijgens (KVC Willebroek-Meerhof)

Uit: Neyim Melki (Oudenaarde), Charly Okonedo (Wevelgem City), Stijn Porteman (Wevelgem City), Hiram Colin (Terneuzen), Patrick Guchteneire (lager team), Olivier de Pauw (Ursel), David Destorme (Dender EH), Filip van de Vloet (Verbroedering Geel), Jonathan Constancia (nnb), Dimitri Wellens (nnb)

Ferry Alfons kwam van Kloetinge om goals te maken....

..keeper Merlijn Swennen zette die stap om goals te voorkomen

Verruilde Sparta Rotterdam voor de hoofdklasse: Istvan Bakx

HUIZEN

Trainer: Jurgen Kok

In: Harm Geert Bakker (IJsselmeervogels), Erik van Bemmel (IJsselmeervogels), Jan de Graaf (IJsselmeervogels), Gerben Jan Ruizendaal (IJsselmeervogels), Dustin Westenkamp (Almere), Tarik Divarci (NEC), Peter van Dongen (Jong AZ), Rob Geertsema (ASC Nieuwland), Jeffrey Tol (Stormvogels / Telstar), Guus Verhoef (Argon)

Uit: Joey Lamptey (FC Omniworld av), Tim van Kippersluis (FC Hilversum), Nordin Amrabat (FC Omniworld bvo), Sebastian van Kammen (FC Utrecht), Addy Kleijn (LRC),

Kon naar Vitesse, maar wil niet op zondag spelen: de talentvolle goalie Gerben Jan Ruizendaal verruilde IJsselmeervogels dus voor Huizen

Ook al een voormalig Vogel: Jan de Graaf moet scoren voor Huizen

Ook Harm Geert Bakker verkiest een basisplaats bij de promovendus boven de bank van de "Rooien"

KLOETINGE

Trainer: Diederik Hiensch

In: Joel Manusama (ASWH), Besar Xhoxhaj (RCS), Jarno Vermeulen (Zierikzee), Jacco Nelen (Oostkapelle), Jaap Esser (Oostkapelle), John Schot (NEC), Steven Visser (RCS), Aleksandar Veljanovski (eigen jeugd)

Uit: Emiel Dorst (Bruse Boys), Ronald Zuijdwegt (Hoedekenskerke), Merlijn Swennen (Hoek), Ferry Alfons (Hoek), David den Hollander (SSV '65), Rien de Bruine (stopt), Padden van de Water (Oostkapelle)

Geen matje zo mooi als dat van André Siereveld

Sterke spits: Regilio Pinas

Ervaring heet in Kloetinge Erwin van der Woerdt

NUNSPEET

Trainer: Hans van Dijkhuizen

In: Frank Diender (DOS Kampen), Arjan Gerrits (Oene), Michel Klink (WHC), Mathieu van Tienhoven (Spakenburg), Frank van Twillert (Spakenburg), Ronald Hoek (FC Zwolle)

Uit: Marcel Pietersen (Woerden), Lorenz Beukers (nnb), Michel Dijkstra (ESC Elburg), Johan Maas (stopt), Arjen van Ark (Hierden), Edwin van Nijen (stopt)

Bijna twee meter en honderd kilo: Frank van Twillert kan zowel achterin als in de spits uit de voeten

Mathieu van Tienhoven neemt routine mee uit Spakenburg naar de promovendus

Ronald Hoek verruilde FC Zwolle voor Nunspeet

Nunspeet-supporters op FOK!: HPayne

QUICK BOYS

Trainer: John Blok

In: Nick van Baaren (NAC Breda), Erik Lagas (NAC Breda), Mike van Gool (Sparta), Marcel Pronk (RKC Waalwijk)

Uit: Martin Bekx (Voorschoten '97), Richard Hoek (Voorschoten '97) Chris Kenselaar (nnb), Raymond Flaton (Rijnvogels), Marnix van der Gun (HVV), Yusuf Sarica (Haarlem), George Burley (Voorschoten '97), Marcel van der Horst (Voorschoten '97)

Al jaren één van de beste spelers in de zaterdaghoofdklasse: linkspoot Maarten Bak

Ex-prof in de spits: Sergio Ommel

Jongen van de streek: Derek van der Plas

SPAKENBURG

Trainer: Erik Assink

In: Jos Bouw (Veensche Boys), Rob Hilbers (NVC), Erik Homan (FC Lisse), Marco van Rooijen (SDC Putten), Seger Oudshoorn (FC Bocholt), Karim El Kaddouri (Sparta Nijkerk), Rob Hopman (Sparta Nijkerk), Mustafa Aksit (Kozakken Boys), Melvin Nijlhof (FC Lisse), Lorenzo Netteb (FC Lisse), Arthur van Metelen (Haarlem), Melvin Donleben (FC Omniworld), Donovan Mijnals (DWS)

Uit: Teddy Afriyie (Ajax ama), Yves Heskamp (Be Quick '28), Emiel Koops (SDC Putten), Martijn Kos (Woudenberg), Henk van Steeg (Sparta Nijkerk), Mathieu van Tienhoven (Nunspeet), Bas Dreef (Bennekom), Stephan Rahantoknam (WHC), Nick Schnater (Rijnsburgse Boys), Frank van Twillert Nunspeet), Izaak Veerman (nnb), Peter Rutger Hartog (SDC Putten), Jack Honsbeek (Katwijk), Arnold van Houten (NSC), Lorenzo Netteb (KVSK United)

Topaanwinst: verdediger Seger Oudshoorn

Aanvaller om in de gaten te houden: Karim El Kaddouri

Verruilt Haarlem voor een belangrijke plek op het middenveld bij titelkandidaat Spakenburg: Arthur van Metelen

Spakenburg-supporters op FOK!: Angstgegner

SPARTA NIJKERK

Trainer: Hans van Arum

In: Randy Kortstam (DOVO), Lopes Dinis Magalhaes (Lunteren), Henk van Steeg (Spakenburg), Raoul Henar (FC Omniworld ama), Coen Zwollo (Go Ahead Eagles)

Uit: Dirk-Jan Beeftink (Veensche Boys), Karim El Kaddouri (Spakenburg), Rob Hopman (Spakenburg), Albert van Nijhuis (VVOG), Kevin Nutt (nnb)

Henk van Steeg moet een teleurstellend seizoen bij Spakenburg wegspelen

Voelt goaltjesdief Raoul Henar zich ook thuis op het kunstgras in Nijkerk?

Onvermoeibaar op het middenveld: Mark Dijs

SSV '65

Trainer: Marco Groeneveld

In: Bart Corstanje (Zaamslag), Mehmet Dolma (Rillandia), Mevlud Eryuruk (AZVV), Mansour Gader (Goes), David den Hollander (Kloetinge), Niels Paardekooper (Goes), Bram Plomp (ASWH), Robert Stolz (RBC Roosendaal), Jordan Takkedine (Terneuzen), Khaled Boufrahi (VC Vlissingen), Illary van der Lee (Baronie)

Uit: Mamadouba Gueye (Hoek), Björn Langeveld (Hoek), Dennis van der Welle (Hoek), Christol van Campenhout (Halsteren), Michael Cabenda (Goes), Arno Melaard (stopt), Paul Bom (stopt)

Middenvelder David den Hollander moet een belangrijke speler worden bij de promovendus en degradatiekandidaat

Niet goed genoeg voor ASWH, wellicht wel voor SSV '65: Bram Plomp

VVOG

Trainer: Wieb Rodenhuis

In: Floris Huiskamp (SDC Putten), Edmund Mijnheer (Berkum), Albert van Nijhuis (Sparta Nijkerk), Ronald van Putten ('t Harde)

Uit: Michel Hup (Be Quick '28), Marco Roelofsen (stopt), Bert Konterman (stopt), Arjan Witteveen (Be Quick '28), Bram van Polen (Vitesse)

De boomlange aardrijkskundeleraar voorin: Edwin van Egteren

Vorig seizoen nog scorend voor Sparta Nijkerk, nu in Harderwijk: Albert van Nijhuis

Begint aan zijn achttiende seizoen bij VVOG 1: petje af voor Sieds Severein

IJSSELMEERVOGELS

Trainer: Willem Leushuis

In: Jeffrey Winter (FC Lisse), Kevin Winter (FC Lisse), Mirco Bovo (Woudenberg), Jaap de Feijter (SDC Putten), Paul Verboom (SHO), Alexander de Jong (ASWH), Sjoerd van der Waal (ASWH), Guido Beurskens (EVV), Luc Joordens (EVV), Pierre Tosch (Stormvogels/Telstar)

Uit: Harm Geert Bakker (Huizen), Tim van Breukelen (Rijnsburgse Boys), Jan de Graaf (Huizen), Mark Koelewijn (Valleivogels), Sander Duindam (Kozakken Boys), Erik van Bemmel (Huizen), Gerben Jan Ruizendaal (Huizen), Kwong-Wah Steinrath (Haarlem), Gijs van Manen (FC Utrecht), Remco Pietersen (DOVO), Arian van Diermen (Valleivogels), Stanley Tailor (Emmen)

Verruilde net als Sjoerd van der Waal ASWH voor de Vogels: creatieve middenvelder Alex de Jong

Kwam met zijn broer Kevin uit Lisse: spits Jeffrey Winter

Rasvoetballer André Kemper blijft een attractie voorin

IJsselmeervogels-supporters op FOK!: F1Bas

Mocht je nog een foutje zien, geef het dan even door. Ook als je als supporter in het overzicht wilt.

Hier het programma voor de eerste speeldag op 2 september:

Geinoord - VVOG
IJsselmeervogels - GVVV
SSV '65 - Quick Boys
Hoek - Kloetinge
Huizen - Sparta Nijkerk
Nunspeet - Ajax

Bennekom - Spakenburg was gepland voor deze dag, maar is al verschoven richting 21 oktober.

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 09-08-2006 16:42:33 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:18:45 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40610384
Wat is de reden dat Quick Boys in B zit? Zelf aangevraagd??
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40610438
Waarom hebben al die hoofdklasse clubs van die oerlelijke logos? Ook al in dat andere topic van je. Alleen die van Quick Boys en Spakenburg stralen nog iets uit.
pi_40610492
Wat vind je er allemaal niet mooi aan Erasmusch?

@BVO: Zelf aangevraagd inderdaad. Ze wilden graag eens bij de Vogels. In de Bollenstreek was men er volgens mij niet echt blij mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_40610717
Gewoon, nietszeggend kladderwerk zoals SSV of Geinoord of strak gestyleerd als Hoek of IJsselmeervogels.
pi_40610791
Die van SSV lijkt inderdaad of er verf gemorst is ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_40613515
Erg mooi werk MM, ik had het je niet na kunnen doen.

Straks de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen van de Vogels bekijken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40613793
Nou, ze hebben ook al een Veluwade-toernooi gespeeld enzo toch?

Ik heb Alex gewaarschuwd dat er wellicht iemand de groeten van Mikki komt doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40613917
De Zeeuwse Hoofdklasse dus . Ik ben eigenlijk geen supporter van één van de drie, maar goed, het zijn Zeeuwen dus gun ik ze wel weer het beste. Hoek wat minder dan Kloetinge en SSV'65.

Kloetinge kan gaan verrassen denk ik. Met Regilio Pinas echt een ijzersterke spits. Speelde met de Zeeuwse Selectie in de voorbereiding tegen Sparta en was de beste man van het veld. Als hij zijn stijgende lijn door kan trekken zit er een betaald voetbal avontuur in. Kan in ieder geval de revelatie van de Hoofdklasse B worden. John Schot komt over van de beloftes van NEC. Nooit zien voetballen, dus niet echt een oordeel over. Maar, iemand die uit de opleiding van een BVO komt, daar mag je wat van verwachten. Jacco Nelen is een prima doelman, niet van het niveau Merlijn Swennen echter. Je noemt Erwin van der Woerdt als ervaren kracht. Dat is hij ook, samen met Jarno Vermeulen. Zij zijn de oudsten, maar moeten nog dertig worden. Kloetinge denkt dat de jonge groep (gemiddeld 22,7 jaar) zelf genoeg ervaring heeft. Dat zou een makke voor de ploeg kunnen zijn.

Hoek heeft aardig "ingekocht". Istvan Bakx is een prima speler, een vrij creatieve middenvelder. Kon een contract tekenen voor twee jaar bij Sparta, maar zou in de selectie van Jong Sparta komen. Zag hij niet zitten en gaat nu een studie volgen op de Hogeschool Zeeland. Kon kiezen tussen Hoek en Kloetinge. Ik had verwacht dat ie naar de Bevelanders zou gaan, het werd de Vlamingen. Geld heeft hier een belangrijke rol in vervult, naar verluidt. Ook de stap van Ferry Alfons zal wel een financiële zijn geweest. Sterke spits. Merlijn Swennen is gewoon een hele goede keeper. Heeft de kans op een BVO gemist door zijn school te laten versloffen in de feyenoord-jeugd. Belandde bij Kloetinge op een zijspoor, voor hem dus een logische stap. Zijn vader blijft overigens keeperstrainer bij Kloetinge. Al met al denk ik dat Hoek een evenwichtige selectie heeft om in de top mee te draaien. Nu dacht men dat vorig jaar ook. In ieder geval zullen ze op Denoek geen herhaling krijgen van vorig seizoen.

Dan de nieuwkomer, SSV'65. Ik verwacht nieuwkomer voor 1 jaar. Selectie is kwalitatief niet hoofdklasserwaardig. Verloor een oefenduel tegen het RCS van Dennis en Gerard de Nooijer, een zondagtweedeklasser. De aankopen zeggen ook genoeg. Boufrahie is een aardige speler, niet meer dan dat. Takkedine kwam maar moeizaam op gang bij Terneuzen zoals Mich al aangeeft was Plomp niet goed genoeg voor ASWH. Verder vertrekt er met Gueye en Langeveld de basis van het kampioensteam van vorig jaar.

.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40614056
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, ze hebben ook al een Veluwade-toernooi gespeeld enzo toch?

Ik heb Alex gewaarschuwd dat er wellicht iemand de groeten van Mikki komt doen.
Ja, maar daar was ik niet bij

Ik zal eerst eens kijken of ik hem wel meteen herken
pi_40614114
Leuke post Sandman. Interessant. Ben wel benieuwd. Pinas is vorig jaar ook gevolgd door onze scouts, als ik het wel heb. SSV '65 gaat het inderdaad zwaar krijgen. Hebben ze die twee spitsen wel kunnen houden, die er zo veel maakten?

Overigens, dit viel me op:
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
John Schot komt over van de beloftes van NEC. Nooit zien voetballen, dus niet echt een oordeel over. Maar, iemand die uit de opleiding van een BVO komt, daar mag je wat van verwachten.
Je zou het verwachten, maar dat valt soms behoorlijk tegen. Misschien geen hele juiste vergelijking, omdat wij bovenin meespelen, maar toch: ook Bram Plomp kwam bijvoorbeeld van RBC, terwijl Boudy Hoogendoorn bij ADO is opgeleid. Ik vind dat ze, met dat gegeven in het achterhoofd, maar bar weinig kunnen.

John Schot is wel een goede speler, heb ik me laten vertellen door Vincent de Klerk. Ben benieuwd of hij het kan redden bij Kloetinge en ze sterker maakt.

Ben ook wel benieuwd wat Joël Manusama daar kan.
www.thuisuiteten.nl
pi_40614137
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:11 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja, maar daar was ik niet bij

Ik zal eerst eens kijken of ik hem wel meteen herken
Zijn loopje herken je direct. Soort van pinguïn hupje. Dat is ook de enige reden waarom hij niet bij de profs speelt, hij is net wat te traag. Want technisch en tactisch is hij erg sterk. Met name zijn techniek is voor amateurbegrippen ongekend.
www.thuisuiteten.nl
pi_40614235
Nu heb ik me dan ook wijselijk stil gehouden over Robert Stolz, die van RBC naar SSV is gegaan. Ik denk dat je bij een hoofdklasser nog meer leert dan bij RBC. Van die jongen van ADO vind ik het dan wel weer vreemd. Je zou toch verwachten dat het niveau in een tweede elftal van een BVO beter is dan dat van een hoofdklasser.

Volgens mij bedoel je Arjen Koopmans van vorig jaar bij SSV. Die is er inderdaad nog wel bij. MAmadou Gueye scoorde ook regelmatig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40614332
Okee.

Ja, je zou het inderdaad mogen verwachten van een speler uit het tweede van een BVO, maar toch valt het in de praktijk wel eens tegen. Soms ook fysiek. Het zijn vaak wel jonge jongens. Iemand als Sjoerd van der Waal kwam van Sparta naar ASWH en heeft het wel gered. Met name fysiek moest hij echter flink aan de bak. Ook niet zo vreemd, als je als ventje van 19 tegen ervaren en sterke voorstoppers moet opboksen.

Wellicht speelt ook mee dat ASWH jarenlang één van de beste defensies van de zaterdaghoofdklasse had en het verschil tussen de basis en reserves (Boudy, Bram) dan wel wat groot was. Maar toch...
www.thuisuiteten.nl
pi_40614564
MM, hoelang volg jij de hoofdklasse al?
pi_40614795
Lorenz Beukers van Nunspeet gaat dit seizoen bij Eemdijk voetballen, en Edwin van Nijen wordt assistent-trainer bij Nunspeet..
Verder erg mooi in elkaar gezet
MM vindt je het niet jammer dat ASWH niet in B zit, toch de sterkste klasse denk ik...
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40614873
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:39 schreef HPayne het volgende:

MM vindt je het niet jammer dat ASWH niet in B zit, toch de sterkste klasse denk ik...
Als ik even voor hem mag spreken.

Hij vindt het niet erg want vorig seizoen gaf hij aan de sfeer in de 'bollenstreek' toch wat leuker te vinden. Correct me if I'am wrong
pi_40629183
Zo dat was het weer vanavond: IJsselmeervogels - Athletic Club Bilbao 0 - 3

Bilbao was niet echt veel beter maar hadden uiteindelijk toch meer klasse, wat geen schande is natuurlijk.

De 0 - 1 was door een grote blunder van de nieuwe keeper, hij liet de bal van zijn voet springen waardoor de tegenstander hem simpel kon intikken.

Vanaf de 60ste minuut werd de tegenstander door het conditie verschil steeds gevaarlijker en kregen ze nog een paar kansen, hieruit vielen ook de 0-2 en 0-3. De derde was een zeer mooi uitgespeelde aanval.

IJsselmeervogels hadden nog een penalty moeten krijgen toen Jeffrey Winter werd neergelegd. De grensrechter stak de vlag wel omhoog maar de scheids deed niks.

Dan even over de nieuwe spelers.

De grootste tegenvaller was keeper Verboom, hij maakte een blunder bij de 0-1. En veroorzaakte ook nog eens een grote kans die er net niet in ging. Hij was dus erg onzeker. Natuurlijk krijgt hij nog gewoon het voordeel van de twijfel.

Pierre Tosh, prima vervanger voor Taylor, verdedigend goed en opbouwend een stuk zekerder dan Stanley.

De gebroeders de Winter. Jeffrey speelde de tweede helft in de spits en hij had het moeilijk tegen twee goede verdedigers maar het lijkt een goede spits. Kevin speelde erg goed op het middenveld, van de nieuwelingen maakt hij de meeste indruk. Hij is nu al de aanvoerder nu Corneille weer geblesseerd is, gaat een mooie strijd voor de basis worden tussen die twee.

Dan nog Alex en Sjoerd van ASWH afkomstig. Sjoerd stond in de basis, samen met Kemper in de spits. Alex kwam de tweede helft op het middenveld te spelen.

Beiden spelers maakten nog niet een hele goede indruk op mij, ze hadden allebei nog wat slordig balverlies maar je kan wel zien dat ze het kunnen. Na de verhalen van MM mogen ze wel een beetje kritisch bekeken worden

Uiteindelijk wel tevreden over het nieuwe team, ik denk dat ze er zeker niet zwakker op zijn geworden al moet het nog wel een hecht team gaan worden.
pi_40648315
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:30 schreef F1Bas het volgende:
MM, hoelang volg jij de hoofdklasse al?
Sinds ik zelf ben gestopt met voetballen ben ik ASWH 1 echt intensief gaan volgen. Toen promoveerden ze net weer. Dat was in 1999.
www.thuisuiteten.nl
pi_40648405
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:39 schreef HPayne het volgende:
Lorenz Beukers van Nunspeet gaat dit seizoen bij Eemdijk voetballen, en Edwin van Nijen wordt assistent-trainer bij Nunspeet..
Verder erg mooi in elkaar gezet
A en B zijn gemiddeld altijd ongeveer gelijkwaardig, is mijn ervaring.

En nee, ik vind het nu niet zo erg dat we in A zitten. De Bollenstreek is m.i. toch altijd wat leuker qua sfeer. Het leukst is het om te spelen bij Spakenburg of IJsselmeervogels, maar daarna komt toch de Bollenstreek wel wat mij betreft. Hoewel DOVO ook aardig is.

Verder is het qua reizen allemaal wel dichterbij, dat is toch wel handig. Vorig jaar moesten we naar Putten, dat was en ver en sfeerloos. Dus vandaar.

Heb je trouwens even ingevoegd als fan!
www.thuisuiteten.nl
pi_40648484
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef F1Bas het volgende:
Zo dat was het weer vanavond: IJsselmeervogels - Athletic Club Bilbao 0 - 3

Bilbao was niet echt veel beter maar hadden uiteindelijk toch meer klasse, wat geen schande is natuurlijk.

De 0 - 1 was door een grote blunder van de nieuwe keeper, hij liet de bal van zijn voet springen waardoor de tegenstander hem simpel kon intikken.

Vanaf de 60ste minuut werd de tegenstander door het conditie verschil steeds gevaarlijker en kregen ze nog een paar kansen, hieruit vielen ook de 0-2 en 0-3. De derde was een zeer mooi uitgespeelde aanval.

IJsselmeervogels hadden nog een penalty moeten krijgen toen Jeffrey Winter werd neergelegd. De grensrechter stak de vlag wel omhoog maar de scheids deed niks.

Dan even over de nieuwe spelers.

De grootste tegenvaller was keeper Verboom, hij maakte een blunder bij de 0-1. En veroorzaakte ook nog eens een grote kans die er net niet in ging. Hij was dus erg onzeker. Natuurlijk krijgt hij nog gewoon het voordeel van de twijfel.

Pierre Tosh, prima vervanger voor Taylor, verdedigend goed en opbouwend een stuk zekerder dan Stanley.

De gebroeders de Winter. Jeffrey speelde de tweede helft in de spits en hij had het moeilijk tegen twee goede verdedigers maar het lijkt een goede spits. Kevin speelde erg goed op het middenveld, van de nieuwelingen maakt hij de meeste indruk. Hij is nu al de aanvoerder nu Corneille weer geblesseerd is, gaat een mooie strijd voor de basis worden tussen die twee.

Dan nog Alex en Sjoerd van ASWH afkomstig. Sjoerd stond in de basis, samen met Kemper in de spits. Alex kwam de tweede helft op het middenveld te spelen.

Beiden spelers maakten nog niet een hele goede indruk op mij, ze hadden allebei nog wat slordig balverlies maar je kan wel zien dat ze het kunnen. Na de verhalen van MM mogen ze wel een beetje kritisch bekeken worden

Uiteindelijk wel tevreden over het nieuwe team, ik denk dat ze er zeker niet zwakker op zijn geworden al moet het nog wel een hecht team gaan worden.
Verboom maar een beetje gek maken achter de goal op de 19e dus.

Las van De Sonneman op ons forum al dat Alex gisteren wat minder speelde. Sjoerd was ie wel positief over. Sjoerd had nog wat kansjes, zag ik op jullie site.

Het resultaat is behoorlijk goed lijkt me, al weet ik niet of Bilbao de beste elf had ingezet.

Alex nog gesproken?
www.thuisuiteten.nl
pi_40648842
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Verboom maar een beetje gek maken achter de goal op de 19e dus.

Las van De Sonneman op ons forum al dat Alex gisteren wat minder speelde. Sjoerd was ie wel positief over. Sjoerd had nog wat kansjes, zag ik op jullie site.

Het resultaat is behoorlijk goed lijkt me, al weet ik niet of Bilbao de beste elf had ingezet.

Alex nog gesproken?
De eerste helft wel ongeveer de basis elf, al ken ik dat team nu ook niet heel goed.

Ben wel benieuwd, je kon zeker zien dan Sjoerd wel een goede spits is, hij wilde gisteren iets te graag en daarom gingen er ook wat dingen mis.

Het wordt dus of Sjoerd - Kemper of Jeffrey - Kemper in de spits.

Alex niet gesproken, de spelers werden in de kantine voorgesteld en het was daarom een beetje druk. Wel nog heel even met Steinraht gesproken en van Manen was er ook.

Nog even iets rechtzetten, niet de Winter maar Rijsdijk was aanvoerder, prima duo met Tosh.
pi_40648920
Jeroen Rijsdijk, fysiek sterke jongen. Ik vind het altijd knap dat hij het daar zo goed doet, hij leek me altijd net iets onder het niveau van de Vogels te zitten.

Binnenkort maar eens voorspellingen doen hier, al lijken de titelkandidaten en degradatiekandidaten me niet zo moeilijk dit jaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_40649366
Voor de titel strijden IJsselmeervogels, Spakenburg, Quick boys en als outsider wellicht GVVV.
pi_40649492
Quick Boys, daar heb ik op de één of andere manier weinig vertrouwen in. Vorig jaar was het al niet veel en die aanwinsten ben ik ook niet kapot van.

GVVV lijkt me een belangrijke outsider na de Spakenburger clubs. Sparta Nijkerk wellicht, vorig jaar goed gespeeld, maar wel wat kwijt. Bennekom wil altijd, maar die zie ik het weer niet doen.

Onderin lijken me Nunspeet, Geinoord en SSV '65 de grootste kandidaten om te degraderen. AFC Ajax, met al die zaalvoetballers, moet ook uitkijken. Misschien Kloetinge en Huizen ook wel.

VVOG had het vorig seizoen in het begin lastig en kwam later goed terug. Kan alle kanten op, maar lijkt me een middenmoter. Zelfde gaat op voor Hoek, al zou die ploeg als alles draait bovenin kunnen verrassen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')